MIkä on rangaistus kun ajoin yli 20 Km/h tutkaan?
Tuli kutsu poliisiasemalle... Ei kai ne korttia voi ottaa pois, kun sitten en pääse mitenkään töihin.
Kommentit (111)
Saat sakot ja thats it. Tietty jos ajoit 51km/t 30 alueella esim päiväkodin/koulun edessä, saatetaan tilannetta arvioida toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poliisin ongelma, jos sinä et pääse töihin.
Ei olekaan, vaan mun työnantajan ongelma. Olen sijainen ja työaikaa on jäljellä vain sen 3kk. Pikkupaikkakunnalle ei niin vaan saada uutta sijaista, ja työt on pakko hoitaa.
No sitten menet töihin julkisilla tai polkupyörällä. Poliisi ei piittaa siitä, että sinun työsi hankaloiituu.
Se ei hankaloidu, vaan loppuu siihen. Koska en pyöräile 140 km päivässä hengenvaarallista maantietä pitkin.
Kyllä pyöräilet. Ja jos menetät henkesi siellä, kukaan ei jää kaipaamaan tuollaista l a p s e n n u s s i j a a .
Muista hei ottaa lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kortti hyllylle. Jos se edes vähän opettaisi kunnioittamaan liikennesääntöjä.
Nopeusrajoituksia on täysin mahdotonta kunnioittaa, koska suurin osa niistä on asetettu muilla perustella kuin liikenneturvallisuus. Maski naamalle.
Jos ei osaa ajaa liikennesääntöjen mukaan, kannattaa lopettaa ajaminen ja palauttaa ajokortti poliisille. Kanssakulkijat kiittävät.
Voi kulta pieni: ei kyse ole osaamisesta vaan haluamisesta.
Itse olen koko autoilu-urani ajanut ylinopeutta. (Pl koulujen lähistöt ja kaupunkien keskustat tms.)
Yleensä 10-20 km/h yli rajoituksen.
Enkä tapojani muuta.
Valitettavasti asennevammaa ei pysty edes lääketiede parantamaan. Toivottavasti tapat itsesi, etkä ketään muuta. Sua tuskin kukaan jää kaipaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kortti hyllylle. Jos se edes vähän opettaisi kunnioittamaan liikennesääntöjä.
Nopeusrajoituksia on täysin mahdotonta kunnioittaa, koska suurin osa niistä on asetettu muilla perustella kuin liikenneturvallisuus. Maski naamalle.
Jos ei osaa ajaa liikennesääntöjen mukaan, kannattaa lopettaa ajaminen ja palauttaa ajokortti poliisille. Kanssakulkijat kiittävät.
Itse olen koko autoilu-urani ajanut ylinopeutta. (Pl koulujen lähistöt ja kaupunkien keskustat tms.)
Enkä tapojani muuta.
Vedä käteen 🐷

Minulla on handsfree tuota varten, eli vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, vaan mun työnantajan ongelma. Olen sijainen ja työaikaa on jäljellä vain sen 3kk. Pikkupaikkakunnalle ei niin vaan saada uutta sijaista, ja työt on pakko hoitaa.
Sun ongelmahan se on keksiä miten pääset töihin.
Se ei ole keksittävissä, koska julkista liikennettä ei ole. Joudun sit joko irtisanoutumaan tai ilmoittautumaan 3kk saikulle burnoutin vuoksi. Hyväähän tuo tekisikin.
Lähtökohtaisesti määräaikaista työsopimusta ei voi irtisanoa, toki voihan siitäkin sopia. Helposti jää osa lomista vahingonkorvauksena ap:n tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tapojani muuta.
Valitettavasti as
Siinähän kiukuttelet, ei kiinnosta.
Yli 30 vuoden kokemuksella mennään, ilman pienintäkään kolaria.
On tullut ajettua ympäri Eurooppaa, Los Angelesin ruuhkissa ja "hiukan" muuallakin.
Nautin kun Autobahnilla saa 300 km/h mittariin.
"Minulla on handsfree tuota varten, eli vaimo."
Järki ei kuitenkaan päätä pakota.... Toivottavasti teillä ei ole lapsia, asennevammat saadaan yleensä kotoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelmahan se on keksiä miten pääset töihin.
Se ei ole keksittävissä, koska julkista liikennettä ei ole. Joudun sit joko irtisanoutumaan tai ilmoittautumaan 3kk saikulle burnoutin vuoksi. Hyväähän tuo tekisikin.
Lähtökohtaisesti määräaikaista työsopimusta ei voi irtisanoa, toki voihan siitäkin sopia. Helposti jää osa lomista vahingonkorvauksena ap:n tapauksessa.
Force major on aina force major. Ja lomiahan ei ole tulossa kuitenkaan.
"Siinähän kiukuttelet, ei kiinnosta.
On tullut ajettua ympäri Eurooppaa, Los Angelesin ruuhkissa ja "hiukan" muuallakin.
Nautin kun Autobahnilla saa 300 km/h mittariin."
😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on handsfree tuota varten, eli vaimo."
Järki ei kuitenkaan päätä pakota.... Toivottavasti teillä ei ole lapsia, asennevammat saadaan yleensä kotoa...
Huoh. Oman käytöksesi perusteella väitän että sinulla se asennevamma on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tapojani muuta.
Vedä käteen 🐷
Nussi lehmiä 🐄
Vierailija kirjoitti:
Oli siis tutkapoliisi siviiliautossa. Räpsähdys näky... ja tuli siis jo kirjelmä asiasta .
Tutkapoliisi siviiliautossa.
Vai siviilipoliisi tutka-autossa?
Ihan sivusta vaan... sakkoja en ole saanut enkä kolaroinut, mutta minäkin päätän itse mitä nopeutta ajan. Ei siihen rajoituksia tarvita. Kortti vuodesta 1984.
Vierailija kirjoitti:
😂🤣😂
Vaikutat joltain spandex-pyöräilijältä.
Olenko oikeassa?
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa... Kyllä tuosta AP rahalla selviää... Onneksi kukaan ei jäänyt alle tms, kun noin ajatuksissasi ajoit.
Ei mikään työpaikka tai tarve vaikuta kortin lähtemiseen. Mikä ihmeen harhaluulo tämäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa... Kyllä tuosta AP rahalla selviää... Onneksi kukaan ei jäänyt alle tms, kun noin ajatuksissasi ajoit.
Yhyy. Jos ajaa vähän rajoituksia kovempaa niin sekö lisää alle jäävien määrää? Ota vaikka keksi!
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään työpaikka tai tarve vaikuta kortin lähtemiseen. Mikä ihmeen harhaluulo tämäkin on.
Joskus ennen tuo vaikutti, ei tosin enää pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂🤣😂
Vaikutat joltain spandex-pyöräilijältä.
Olenko oikeassa?
En aja koskaan spandexeissa, en pyörällä enkä autolla. Näen työssäni kyllä paljon kaltaisiasi mielestään taitavia kuljettajia, ikävä kyllä monet heistä eivät ole kertomassa siitä, miksi hinauskalustoa tarvittiin paikalle...
Vedä käteen 🐷