MIkä on rangaistus kun ajoin yli 20 Km/h tutkaan?
Tuli kutsu poliisiasemalle... Ei kai ne korttia voi ottaa pois, kun sitten en pääse mitenkään töihin.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poliisin ongelma, jos sinä et pääse töihin.
Ei olekaan, vaan mun työnantajan ongelma. Olen sijainen ja työaikaa on jäljellä vain sen 3kk. Pikkupaikkakunnalle ei niin vaan saada uutta sijaista, ja työt on pakko hoitaa.
Mitä sitten? Itsepä mokasit.
Mutta en minä siitä kärsi, jos työ menee. Päin vastoin. Työnantaja kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, vaan mun työnantajan ongelma. Olen sijainen ja työaikaa on jäljellä vain sen 3kk. Pikkupaikkakunnalle ei niin vaan saada uutta sijaista, ja työt on pakko hoitaa.
Kyllä se ihan oma ongelmasi on ja syy löytyy peilistä. Ja sormen voit laittaa vesilasiin ja kokeilla, jos on jotain harhoja korvaamattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siis tutkapoliisi siviiliautossa. Räpsähdys näky... ja tuli siis jo kirjelmä asiasta .
Ei tutka mitään räpsähdä. Peltipoliisi räpsähtää.
Oletko se joka tietää täällä mielestään kaikki, vai onko teitä montakin? Tutka-autossa räpsähtää kun ajat ylinopeutta, käsitutkalla pysäytetään heti.
Tutkapoliisi = poliisi jolla on käsitutka, kamera-auto/tutka-auto = useimmiten siiviilipaku jossa kameratutka. Aloituksen kuvauksen mukaan kyseessä olisi ollut siviiliauto jossa oli poliisi käsitutkan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siis tutkapoliisi siviiliautossa. Räpsähdys näky... ja tuli siis jo kirjelmä asiasta .
Noi tutkapoliisithan tunnistaa jo kaukaa,meilläkin punainen paku aina sen yhden bussipysäkin kohdalla kyttäämässä.
No ongelmahan oli se, että mietin omiani, enkä seurannut ympäristöäni ollenkaan. Jäi liikennemerkit ja liikennepoliisit huomioimatta...
Ja jalankulkijat suojatiellä, koululaiset, hirvet, jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi tutkapoliisithan tunnistaa jo kaukaa,meilläkin punainen paku aina sen yhden bussipysäkin kohdalla kyttäämässä.
No ongelmahan oli se, että mietin omiani, enkä seurannut ympäristöäni ollenkaan. Jäi liikennemerkit ja liikennepoliisit huomioimatta...
Oikeasti? Toivottavasti kerrot tuon poliisille rehellisesti.
Sakkoahan siitä tulee ja sen suuruus riippuu siitä, monesko kerta se oli 12 kk sisällä ja paljonko kuukausiansiosi ovat. jos se oli kolmas kertaa vuoden sisällä, menetät ajo-oikeutesi muutamaksi kuukaudeksi. Minä sain vastaavasta ylityksestä ensikertalaisena n. 120 euron sakon,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ ei ole enää este pois kortin ottamiselle. Joskus näin oli. Kohtuullistamista voidaan varmasti tehdä, mutta milloin ja mtien paljon onkin eri asia. En usko että 20km/h ylitys veisi korttia, mikäli se ei tapahtunut taajama-alueella.
Tuollaiselta k u s i p ä ä l t ä pitäisi puhkoa autosta renkaat ja vetää ruuvimeisselillä kunnon muistot kylkiin.
MIELI Kriisipuhelin 09 2525 0111 keskusteluapua kriisiin
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan tuo sanotaan:
Ajo-oikeuteen vaikuttavia liikennerikkomuksia ovat
nopeusrajoituksen ylittäminen yli 10 kilometrillä tunnissa alueella, jonka nopeusrajoitus on 20-60 km/h
Jos oli 50 alue ja ylinopeutta yli 20 km/h niin...
Ajo-oikeuteen vaikuttavat liikennerikkomukset eivät suoraan tarkoita, että kortti lähtee heti hyllylle. Vaan, että rikkomus kerryttää saldoa mikä voi johtaa kortin pois ottamiseen. Jos päiväsakkoja tulee yhdestä rikkomuksesta 21 tai enemmän niin silloin kortti lähtee hyllylle samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jalankulkijat suojatiellä, koululaiset, hirvet, jne.?
Ei oo maalaistiellä jalankulkijoita eikä koululaisia vaikka just vaihtuikin taajamaksi. Hirvistä en jaksa huolestua, jos semmonen osuu niin se on vaan minun ongelmani, ei muitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelmahan se on keksiä miten pääset töihin.
Nyt kannattaa juoda se kortti ennen poliisiasemalle menemistä.
Maski on halpa turvatekijä, sen ei tarvitse olla tiukka, kunhan peittää suun ja nenän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tutka mitään räpsähdä. Peltipoliisi räpsähtää.
Kameratutkan salama. Et ole kuullut tutka-autoista?
https://moottori.fi/uutinen/poliisin-kamera-auto-takoo-sakkoja-liukuhih…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kärsit. Tulee karenssi.
Toivottavasti kortti hyllylle. Jos se edes vähän opettaisi kunnioittamaan liikennesääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelmahan se on keksiä miten pääset töihin.
Se ei ole keksittävissä, koska julkista liikennettä ei ole. Joudun sit joko irtisanoutumaan tai ilmoittautumaan 3kk saikulle burnoutin vuoksi. Hyväähän tuo tekisikin.
Vierailija kirjoitti:
Viittais ajo-oikeuden pois ottamiseen, muuten olisi tullut sakko.
Syynä yli 30 km/h ylinopeus tai olet saanut vuoden aikana useamman sakkorangaistuksen.
Työssäkäynti ei ole hyväksytty syy ylinopeuteen.
Ryker kortet för + 30 km/h i Finland?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kärsit. Tulee karenssi.
Sen estää uudella työllä. Lähempää. Pääsee ilman autoa. Pyydettiin erikseen tonne korpeen.
Tuollaiselta k u s i p ä ä l t ä pitäisi puhkoa autosta renkaat ja vetää ruuvimeisselillä kunnon muistot kylkiin.