La tänään! Ja kävin tosa kävelemässä n. 10km. Miksi oi miksi ei tunnu missään?!
Olen liikkunut paljon koko raskauden ajan ihan näille loppumetreille asti. Esikko ja kuopus meni 2vko yli lasketun ja oli isoja vauvoja. Nyt lääkärit tuumanneet että tämän raskauden aikainen runsas hyvä liikunta (juoksu ja myöhemmin reipas kävely) edesauttaa synnytystä ja ehkä auttaa ettei mene yli. Ja tietysti vauvan kokoon myös. Mutta tässä sitä ollaan ilman merkin merkkiä siitä että vauva löytäisi tiensä ulos :-/. Pelottaa! Sehän kasvaa vaan nämä 2vko vielä ja on taas työ ja tuska saada vauva puskettua pihalle. Voiskohan tätä enään perua? :-D helpotti ku sain tänne kirjottaa!
Kommentit (8)
Ap,ehtiihän se vielä tulla. Ties vaikka huomenna jo tulee lähtö. Seksiä, saunaa ja mitä niitä vielä oli...
Olen meanettänyt toivoni siihen että alkaisi itestään syntymään. Käynnistykseen 2vko päästä menee taas! Mä haluaisin tuntea jotain mistä tietäisin että tuolla tapahtuis itsestään jotain! Maanantaina lekuri, katotaan vaan niin kaikkipaikat kiinteästi kiinni koska EI supistele! Huoh
kaikki muut on syntyneet 42+, ja iiiisoja ovat olleet--- 4,5kiloisia ja ylikin.
mulla taitaa olla pitkä kantoaika, se vaan joillakin on näin :/
sitäpaitsi raskauden norm kestohan on 38-42 vkoa,,, eli täysin normaalia, mutta ah niin karmeita ne ylimenevät päivät, kun on asennoitunut että 40+0 on SE päivä!
Eikä takuulla auta mitkään temput jos vauva ei vielä ole valmis.
Saa sperman kohdunsuulle, tyyny peffan alle ja tunnin parin päiväunet. Spermassa on se salaisuus.
Ei mulla noin isoja, onneksi. 3900 ja 3990. Mutta olen itse pienikokoinen. Tämä veikattu 3400g jos syntyy laskettuna. Myönnän olen tyhmä kun uskoin " asiantuntijoita" että liikunta, etenkin kävely loppuajasta aikaistaa synnytystä! Paskat ois vaan pitäny uskoa itseään ja lisätä 2vko laskettuun päivään. No onneksi olen hyvässä kunnossa! Vauveli möyryää, auts, tuu ulos sieltä jo! T. ap
itsellesi orgasmi.