Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voivatko hiukset olla liian pitkät? Ovatko todella pitkät hiukset mielestäsi tyylikkäät?

Vierailija
06.03.2025 |

Kysyin asiaa mieheltäni. Yllätyin, että hänen mielestä todella pitkistä hiuksista tulee mieleen jonkin sortin kulttilaisuus. Rakastan itse pitkiä hiuksiani, mutta nyt pohdin, että kasvattaako ihan vyötärölle asti vai pitääkö mitta tässä rintojen kohdalla. Minulla on paksu vaaleanruskea tukka. En värjää, mutta hoidan hyvin. 

Lisäksi olen huomannut, että monilla mamma-tyylisillä ihmisillä on ylipitkät hiukset. En haluaisi joutua samaan kategoriaan heidän kanssaan. 

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni hiukset eivät voi olla liian pitkät, jos ovat hyväkuntoiset.

Vierailija
2/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä polviin saakka yltäessään olisivat jo tarpeettoman pitkät, mutta niin pitkiksi ei suurimmalla osalla edes kasvaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat merkki naiseellisuudesta. Suurin osa miehistä ottaisi mielummin naisen jolla on pitkät hiukset kun joku kanaperse tukka missä on joku liila läntti edessä.

Vierailija
4/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti mulle hiukset ovat liian pitkät, jos ulottuvat ristiselkään / pakaran yläosaan. Tykkään pitää niitä n. lapaluiden alaosaan tai vähän sen alle ulottuvina. Nämä kasvaisivat kyllä pidemmäksikin ja ovat hyväkuntoiset, mutta minusta liian pitkät hiukset ovat hankalat.

Vierailija
5/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se on yksilöllistä. Huomasin itse esikoiseni vauva-aikana miten se liian pitkä tukka alkoi ärsyttää: meni joka paikkaan tielle, kävi kohta työstä laittaa sitä kiinni jne. Varsinkin kainaloiden alta työntyi aina käsien väliin joten pätkäisin lyhyeksi kerralla. Mulla on parikin kertaa elämässä ollut reilusti pepun yli hiukset. 

Vierailija
6/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset ovat merkki naiseellisuudesta. Suurin osa miehistä ottaisi mielummin naisen jolla on pitkät hiukset kun joku kanaperse tukka missä on joku liila läntti edessä.

Suurin osa naisista myös ottaisi mieluiten sen tukan, joka kasvaisi pitkäksi hyväkuntoisena. Mutta eipä tämä asia naisilla useinkaan ole omasta päätöksestä kiinni, kuten ei myöskään miehillä. 

Vierailija
7/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän naisena jolla on itselläkin tällä hetkellä extrapitkät (pepun yli) hiukset. Minusta superpitkät hiukset eivät ole tyylikkäät, ne voivat kyllä olla kauniit, boheemit ja ihanat mutta tyylikäs ei ole se sana jolla kuvailisin hiuksiani tai muiden hyvin pitkiä hiuksia. Rintsikkapituiset tai korkeintaan alaselkään ulottuvat hiukset voivat vielä leikkauksesta ja hiusten kunnosta riippuen näyttää tyylikkäiltä.

Vierailija
8/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän naisena jolla on itselläkin tällä hetkellä extrapitkät (pepun yli) hiukset. Minusta superpitkät hiukset eivät ole tyylikkäät, ne voivat kyllä olla kauniit, boheemit ja ihanat mutta tyylikäs ei ole se sana jolla kuvailisin hiuksiani tai muiden hyvin pitkiä hiuksia. Rintsikkapituiset tai korkeintaan alaselkään ulottuvat hiukset voivat vielä leikkauksesta ja hiusten kunnosta riippuen näyttää tyylikkäiltä.

Tämä oli mullakin mielessä, en vain osannut pukea sitä sanoiksi. Sehän on sitten toinen keskustelu, että tarvitseeko hiusten olla tyylikkäät. Ei varmaan, jos pitää niistä muuten.

Kiitos!

Ap

Vierailija
9/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää pitkät hiukset niiden epähygieenisyyden takia. Katson välillä kauhuissani kun työkaverini huitelee pisin mantuja tukka pitkänä. Välillä hiusten latvat koskevat esim. roskisten reunoja hänen huomaamattaan. Tai sitten hän ei välitä.

Bussissakin hiukset ulottuvat joillain penkkiin asti. Joutuisin itse pesemään hiukseni varmaan 10 kertaa päivässä jos ne lieruisivat aina kaikenmaailman pas kassa.

Vierailija
10/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan myyty, kun näen todella pitkät hiukset. Tykkään muutenkin naisilla sellaisesta hippityylistä, villasukat, kumpparit, kierrätysvaatteet. Jos hiukset ulottuu nilkkojen alle, sekään ei ole ongelma. Niitähän voi vaikka letittää. Minun mittapuulla puoleen selkään ulottuvat hiukset ei ole kovinkaan pitkät.

M52

Vierailija
11/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkät hiukset eivät minusta ole tyylikkäät, edes kampaukset eivät oo yhtä näyttäviä niissä. 

Vierailija
12/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkät hiukset näyttävät siisteiltä ja hyvinhoidetuilta, ne voivat olla tyylikkäät. Todella pitkät hiukset voi letittää pois tieltä tai niistä voi tehdä muita kampauksia.

Vierailija
13/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ristiselkään asti tai pidemmälle ulottuvat hiukset eivät ole hyvännäköiset. Ne ovat niin raskaat, että roikkuvat.

Vierailija
14/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta pitkät hiukset tekee mammatyylin, älä ihmeessä kasvata itsellesi ylipitkiä hiuksia jos se ei sulle sovi. Muille se ei kuitenkaan niin ole,

Vierailija
15/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkät hiukset (siis sellaisen takapuolen päälle yltävät) ovat minun mielestäni vähän liian pitkät. Uskoisin, että ovat aika epäkäytännölliset ja hiuksia ei voi oikein ikinä pitää vapaana. Kuvittelisin, että kampauksenkin tekeminen niin pitkiin hiuksiin on hankalaa.

Mutta muuten hyväkuntoiset ja paksut pitkät (ei liian pitkät) hiukset on todella kauniit.

Vierailija
16/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrapitkät, hyväkuntoiset ja paksut hiukset ovat minusta todella tyylikkäät, koska ne tekevät vaikutuksen silkalla volyymillaan. Mutta onhan niissä enemmän työtä, etenkin pesussa.

Muuten ne ovat helpot, kun ne pitää enimmäkseen kiinni. Ei tule tuulessa mitään random karvoja naamalle, toisin kuin lyhyemmällä lookilla.

Vierailija
17/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen täytyy viimeistään 45-vuotiaana leikkauttaa polkkatukka. . Oikeastaan ainoa oikea alkaa olemaan sellainen kynitty ja huoliteltu lyhyt tukka! Siihen vielä joko tosi blondi tai sitten tosi tumma kähes musta. 

Jos tarvetta laseille, niin ehdottomasti sellaiset vahvasankaiset, joissa joku väri vielä. 

Ammatti mieluiten terveysalalla niin avot johan on tyyliä. 

Vierailija
18/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eivät ole tyylikkäät, varsinkaan, jos ovat yhtään huonossa kunnossa. Pitkät, hyväkuntoiset hiukset ovat upeat! Itselläni on useamman kerran elämässäni ollut hiukset pakaroihin asti, mutta sitten kun olen leikannut, niin olen huomannut, kuinka tasoitus tekisi aina hyvää, kun hiukset ovat pitkinä sitten aika ohuet latvoista. Lisäksi työssäni ja lasteni kanssa joudun pitämään hiukset aina kiinni, joten hiusten pituus on se ja sama, ja pahimmillaan hiukset olivat silti aina tiellä, vaikka olisivatkin olleet kiinni. Mutta ihailen aina pitkiä, hyväkuntoisia hiuksia.

Vierailija
19/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset on perseeseen asti, niin ovat makuuni liian pitkät ja eivät tyylikkäät. Vaikka olisivat kuinka mahtavassa kunnossa.

Vierailija
20/72 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa🤣 vastaan vaikka juu uu 😄