Exän tavarat, miehen kiintymys
Onko normaalia että mies suuttuu kun otin taulun seinältä pois mikä oli hänen ja eksän saama? Tai taulun jonka eksänsä oli antanut hänelle? Nyt kyllä kummastuttaa kun oli vihainen siitä... saatiin meille tarkoitettu taulu minkä laitoin hänen ja eksän taulun tilalle
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Huonekalut ovat rikkinäisiä ja hyvin vanhoja, sekundaa. En oo uskaltanut ottaa tätä esille kun mies alkaa heti raivota, siksi... mietin onko normaalia haluta säilyttää eksän kanssa hommatut tavarat? Itse hävitin kaikki eksään liittyvät erotessa.
Jos on hamsteraaja niin ei halua luopua mistään, vaikka ois ihan roskaa.
Jos erottuaan ei pääse vanhoista tavaroista irti niin puhutaan jo ihan oman tason takertumisesta. Nää nykypäivän läheisriippuvaiset verhoaa sen "aikuismaiseksi" kun pystytään elämään historian kanssa yhdessä 😂😂😂
Siellähän nyt vaalitte niitä vanhoja romujanne. 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Huonekalut ovat rikkinäisiä ja hyvin vanhoja, sekundaa. En oo uskaltanut ottaa tätä esille kun mies alkaa heti raivota, siksi... mietin onko normaalia haluta säilyttää eksän kanssa hommatut tavarat? Itse hävitin kaikki eksään liittyvät erotessa.
Todella harva mies kieltäytyy, kun sanot, että mennään Vepsäläiselle ja minä ostan meille uuden pöydän keittiöön ja siihen 6 tuolia ympärille ja maksan 3000 e silmää räpäyttämättä siitä, että meillä on nättiä. Joten miksi et tarjoudu maksajaksi? Miehen on kovin vaikea ymmärtää, että sinä haluat kaikenlaista, mutta jätät maksamisen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies säilyttää mallina työskentelevän exänsä jättämää puolityhjää parfyymipulloa ja luulee, etten tiedä asiasta mitään. Todennäköisesti hän käy nuuhkimassa sitä salaa, mutta kun on muuten kunnon mies, olen ajatellut, että tehkööt, mitä tahtoo.
Heitä se pullo salaa pois. Tosi väärin, että mies pitää exän hajuvettä
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei ole provo! Erosta 5 vuotta joten luulisi olevan toipunut. Sitäkin ihmettelen miksi pyysi eksäänsä kaveriksi facessa kun loi profiilin.. en tykkää. Tämä tosiaan tuntuu että olisin vieraana miehen ja eksänsä talossa.. talossa ei mitenkään vikaa ole mutta nämä huonekalut on se ongelma
Mitä ihmettä sinä oikein pelkäät? Että exä ihan oikeasti oli niin paljon parempi, että mies jonain päivänä sanoo sen sinulle ääneen? Vai sitä, että exä palaa, koska jätti ne tavaratkin jälkeensä?
Jos sinulla on noin olematon itsetunto, kannattaa muuttaa pois. Tiedäthän itsekin, että et koskaan voi olla yhtä hyvä kuin exä, olet tälle miehelle ikuisesti se vaihtoehto, johon piti tyytyä. Se ei ole miehen vika, hänellä on oikeus tunteisiinsa ja jos sinä et sitä kestä, niin lähdet.
Kuka teille antoi taulun kysymättä haluatteko sitä? Törkeintä minusta on napata taulu pois seinältä, koska joku ihan vaan toi uuden, en minä ainakaan anna naapurin tai serkun tai anopin sisustaa kotiani tuomalla tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies säilyttää mallina työskentelevän exänsä jättämää puolityhjää parfyymipulloa ja luulee, etten tiedä asiasta mitään. Todennäköisesti hän käy nuuhkimassa sitä salaa, mutta kun on muuten kunnon mies, olen ajatellut, että tehkööt, mitä tahtoo.
Tuosta seuraa aika äkkiä se, että poisheittäjän merkkilaukku, iphone tai juhlakengät kokevat saman kohtalon. Mies ei tiedä asiasta mitään, kunhan ihmettelee, että ei tulisi mieleenikään koskea tavaroihisi, missä näit viimeksi sen laukkusi, ethän ole unohtanut sitä jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka teille antoi taulun kysymättä haluatteko sitä? Törkeintä minusta on napata taulu pois seinältä, koska joku ihan vaan toi uuden, en minä ainakaan anna naapurin tai serkun tai anopin sisustaa kotiani tuomalla tavaroita.
Sinulle saman katon alla asuva puoliso vertautuu johonkin puolituntemattomaan serkun kaimaan, silloin kun tämä haluaisi myös itse sisustaa sitä yhteistä kotia? :D
Näiden juttujen lukeminen saa kyllä sinkkuna elämisen kuulostamaan aina vaan paremmalta. Kotikin on oikeasti koti, jota voi sisustaa oman näköisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle saman katon alla asuva puoliso vertautuu johonkin puolituntemattomaan serkun kaimaan, silloin kun tämä haluaisi myös itse sisustaa sitä yhteistä kotia? :D
Näiden juttujen lukeminen saa kyllä sinkkuna elämisen kuulostamaan aina vaan paremmalta. Kotikin on oikeasti koti, jota voi sisustaa oman näköisekseen.
Ap kertoi, että he saivat lahjaksi taulun. Hän ei kertonut, kuka lahjan antoi, mutta kaikesta päätellen ap:n mies ei ollut lahjasta ilahtunut, koska taululle ei ollut kodissa paikkaa.
Minusta ei ole sisustamista laittaa randomtaulua (jota ei ole yhdessä valittu) paikalleen siitä toisen kanssa sopimatta. Tuo on puhdasta vallankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mulla on paljon eksän ostamia tavaroita kuten laukkuja ja koruja. Ne on edelleen käytössä, koska pidän niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi, että he saivat lahjaksi taulun. Hän ei kertonut, kuka lahjan antoi, mutta kaikesta päätellen ap:n mies ei ollut lahjasta ilahtunut, koska taululle ei ollut kodissa paikkaa.
Minusta ei ole sisustamista laittaa randomtaulua (jota ei ole yhdessä valittu)paikalleen siitä toisen kanssa sopimatta. Tuo on puhdasta vallankäyttöä.
No, eipä niitä exän taulujakaan varmaan ole yhdessä valittu? :D
Jos en saisi "kotonani" (en voisi oikeasti kodiksi edes kutsua) ripustaa edes yhtä taulua seinälle ilman lupien kyselyä, niin ilmoittaisin etsiväni itselleni kodin ja muuttavani pois.
Jos minun tavaroilleni ole asunnossa paikkaa, niin se asunto ei ole minun kotini.
Vierailija kirjoitti:
Löysitkö exäni? Hänellä oli myös exänsä kosmetiikkaa, voiteita. Kun vanha loppui osti uuden.
Hän ei tosin ollut "muuten kunnon mies" kuin päällisin puolin.
Mieheni joskus hieman nyrpisti nenäänsä kun en suostunut poistamaan vihkikuvaamme (siis exän ja minun) seinältäni. Annoin kuulla kunniansa! Minulla on elettyä elämää takana samoin kuin hänelläkin. Nyt on jo ilmeisesti tottunut kuvaan. Omiaan käy katsomassa vuokramassaan varastolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet muuttanut toisen kotiin? Jos muutetaan yhteen niin sitä hommataan kokonaan uusi asunto ja sisustetaan se yhdessä neuvotellen.
On ne tehneet ns. pahempiakin asioita keskenään.
Voi kauheeta sentään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuvedet vanhenee ja ovat ongelmajätettä.
Omista tavaroistaan kannattaa pitää tiukasti kiinni.
Mies ei siis muistanut kuka taulun antoi, muisti vain että hänelle ja eksälle lahja.. taulu oli mauton ja ankea, ei todellakaan arvokas vaan joku oma teko kötöstys ja epäselvä tulostettu kuva siinä. Mutta tärkeä varmaan ku liittyi eksäänsä.. Teen selväksi että nämä vanhat rikkinäiset romut lähtee tai minä lähden! Olen näitä monta vuotta sietänyt ja nyt on tullut mitta täyteen. Kylläkai tämä on minunki koti??? Ja vielä yhteinen lapsikin! Jouduin paljon hävittämään eksänsä tavaroita kaapeista ym ja silloinkin oli kitinää ettei niitä sais heittää roskiin vaan pitäisi säilyttää vaikkei meillä ole kaappitilaa ja minun tavarat on miehelle "romua", hänen mielestään siis. Eksänsä tavarat ei ollut..
Ja lisäys että olen valmis maksamaan kaikki huonekalut ja irtorahaa niihin löytyisi 20 tuhatta. En saa en, kun eksänsä kanssa hankitut kymmeniä vuosia vanhat on paremmat