Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira ostoskärryissä ruokakaupassa

Vierailija
05.03.2025 |

Näin kun naisella oli isokokoinen koira ostoskärryissä, onko tämäkin jo sallittua kaupoissa? Jäi vaivaamaan tuo kärryjen hygieniapuoli jos siellä on kostaturkkinen koira istunut. Mitä mieltä?

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi ottaa koiraa, jos sitä ei ehdi käyttää oikeasti lenkillä. Tai viitsi.

No kyllähän sitä just käytetään pitkällä lenkillä ja tulomatkalla poiketaan kaupan kautta. Nimenomaan käytetään se aika ulkoiluttamiseen eikä siihen, että sitten erikseen pitää lähteä vielä kaupassa käymään. 

Vierailija
182/195 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Mutta toisaalta, nuoret näyttää vetävän päihteitä kauppojen liepeillä ja käyvät kärrykatoksessa tarpeilla, että se siitä. Koira tuskin kusee ja kakkii sillä kauppareissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele! 🤮🤮

Vierailija
184/195 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyh.

Aina katselen korit ja kärryt. Että kuinka likaisia ovat.

Usein ovat likaisia.

Miksiköhän.

Ruuista voi vuotaa kaikenlaista esim. se appelsiinienpuristamiskoneesta saadut pullot voivat olla tahmasia tai vuotaa jos korkki laitettu huonosti. 

Vierailija
185/195 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin helsingissä käyn mutta viikin k-kaupassa oli koirakärryt ja muutama koira oli ostoksilla.  Ensin paheksuin syvästi, nainen nost koiran kärryyn, hui kamala,  mutta sitten huomasin että  ne olikin "koirakärryt."

Tuo juuri on minun lähikauppa joten aika usein tulee käytyä. Minusta koirakärry on hauska idea, vaikka itse en niin koiraihminen olekaan. Ymmärrän että jollekin todella pahasti allergiselle se voi olla hankalaa, mutta pystyykö sellainen sitten asumaan kaupungissa muutenkaan kun koiria ja koiran hilsettähän on joka puolella?

Vierailija
186/195 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toivonut koirakärryjä meidän lähikauppaankin. Olisi näppärä ulkoiluttaa koira ja käydä kaupassa samalla. Ulos en uskalla jättää, kun kaikkea epämääräistä porukkaa siinä pyörii (ja koira saattaisi myös näykätä jos esim joku lapsi menisi vauhdilla silittämään). Toki koiran voi jättää kotiinkin, mutta melkeinpä sitä sitten tulee lähdettyä autolla isompaan kauppaan kuin käveltyä sinne 1,5km päähän lähikaupalle koiralenkin lisäksi. 

Eikö siellä ole koiralla edes lukittavaa häkkiä? Sellaisia olen nähnyt, en koirakärryjä enkä haluakaan nähdä. Ehkä jossakin isossa tavaratalossa sellaiselle olisi tilaa, ei pienissä kylämarketeissa.

Vierailija
187/195 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei. Todella epähygieenistä. Jo lapsi jolla ulkokengät jalassa on huono idea. Mutta koira on pahempi.

Tykkään koirista (ja lapsista) mutta rajansa kaikella.

Vierailija
188/195 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa kun olisi ruokakauppa jonne pääsee koirat, mutta ei yhtäkään kaikesta valittavaa ihmistä 😍

Vierailija
189/195 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän K-marketissa on koirakärry.  Täällä maalla pitää kauppaan lähteä autolla, koska matkaa on 12 km.  Yleensä jätän koiran autoon, mutta kovin kylmällä tai kuumalla otan sen merkittyyn koirakärryyn, jossa on pohjalla pieni patja ja siihen on kiinnitetty  ostoskori.  Otan koiran kauppareissulle mukaan, koska se kärsii eroahdistuksesta toisen koiran kuoltua.

Vierailija
190/195 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ihmiset kärsii rakeista kaupassa. Tuotteet kärsivät myöskin p.scaperc.eistä.

Vierailija
191/195 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei häiritse nuo koirakärryt, monihan voi hoitaa nuo kauppaostokset lenkin yhteydessä. Eiköhän nuo kaikki ole pikkukoiria, tuskin kukaan laittaa saksanpaimenkoiraa kärreihin. Joten mikä ongelma, uskon että käyttäytyvät paremmin, kuin kiukuttelevat lapset.

Vierailija
192/195 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on koiran persepaskaa täynnä ritilät.

On niissä tavallisissakin kärryissä koiranpaskaa. Moni antaa lastensa seistä kärryissä, joten kengissä on voinut kantautua kärrien pohjiin ties mitä ryönää.

Mä aloin laittaa ostokset suoraan kestokassiin vuonna 2020, enkä ikinä enää käytä koria tai kärryjä.

Vierailija
193/195 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah naurettavin paheksuminen mitä olen kuullut on se, että lapsia ei viedä mukaan ruokaostoksille. Taitaa joitain häiritä kun itse eivät voi toimia niin, tai muuten vaan yritetään niiiiiiiin kovasti löytää paheksumista. 

Toinen asia on paheksua toisten ostoköyttäytymistä. Tiedän tapauksen, missä oikeasti joku hullu jengi seurasi erästä jopa kauppoihin. Tuo oli hilpeää! Kun huomasi tuota porukkaa, kauhoi kaksin käsin paheksuttavia tuotteita. 

Kerran eräs yritti jopa vetää pienen näytelmän: Ääneen mutisi siinä ruokatiskillä:  Ei mun pitäisi ostaa näitä, kun ei ole edes rahoja. Jatkoi yksinpuhelua kaupassa. 

Vierailija
194/195 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei kaikki tykkää koirista, eli eivät kuulu ruokakauppaan eikä kauneushoitolaan.

Vierailija
195/195 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas kävimme pitkän kävelyn päätteeksi ruokakaupassa koirakärryn avulla. Eipä moni edes huomaa, että kärryssä on koira, vaikka kyljessä lukee isolla koirakärry. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi