Olen monikulttuurinen vasemmistoa äänestävä mies.
Monikulttuuri missä kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia. Kaikki elävät sulassa sovussa keskenään rauhantahtoisesti. Kyllähän tämä vaati suvaitsevaisuutta ja ymmärrystä, mutta niin me ihmiset pärjäämme. Suomeen mahtuu helposti miljoonittain muun maalaisia. Eri asia toki on, onko rahaa tarpeeksi?
Kommentit (15)
Tietenkään et ole mitään fyysisiä töitä ikinä tehnytkään eli tyypillinen Vasemmistoliiton äänestäjä. Ne oikeat työläisethän jättivät puolueen jo ajat sitten.
Kannatatko vai vastustatko normaaleja terveitä arvoja?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään et ole mitään fyysisiä töitä ikinä tehnytkään eli tyypillinen Vasemmistoliiton äänestäjä. Ne oikeat työläisethän jättivät puolueen jo ajat sitten.
Persuja ne jättää parasta aikaa :D
Tällä tasolla se persujen ajattelu menee. Tämän takia me rämmitään täällä vuodesta toiseen.
Te takerrutte identiteettipolitiikan täkyihin kuin ne olisivat tärkeitä. Samalla rikkaat kusettaa teiltä valtion alta.
Menepäs käymään Ruotsissa no go alueilla ja mieti sen jälkeen uudestaan. Eipä taida olla sulla kaikki muumit laaksossa.Olen itse naisena kyllästynyt äh lä me i hin ja heidän ahdisteluihin.
Mitä ajattelet transhenkilöiden ihmisoikeuksista Palestiinassa? Ovatko hyvällä tasolla?
Ap kertoi siis tosinsanoen olevansa idiootti ja kuspää kansalainen.
Yritä nyt trollailla edes jotenkin uskottavasti. Tuo oli kyllä harvinaisen heikko esitys.
Muista, että miehenä sinulla on väistämisvelvollisuus vähemmistöjä kohtaan.
No tämähän on palstapersujen provo. Kukaan ihminen ei sano olevansa monikulttuurinen, tai jos sanoo niin se tarkoittaa että on kahden erimaalaisen vanhemman lapsi
Hyvä ap! Kyllä vasemmistolaiseen ihmiseen voi luottaa. Eivät ole rahanahneita vaan solidaarisia.