Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuntisin olevani vapaalla keskellä viikkoa?

Vierailija
05.03.2025 |

Huomenna ja pe vapaata. Mies stressaa kotona etätöissä ja puhuu Teams-puheluita. Kukaan tuttu ei ole vapaalla yhtä aikaa. 

Ideoita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt aikuinen ihminen itselleen tekemistä keksii. 

Kyllä keksii, mutta kyse on tunteesta.

😄 Eihän niillä viikonpäivillä ole asian kanssa mitään tekemistä, vapaalta se tuntuu vaikka maanantaina! Ja jos sulla ei ole ongelmaa tekemisen keksimisen kanssa, niin sen kun vaan teet niitä vapaapäivän asioitasi. Siihen me ei voida auttaa, jos se ei tunnu susta samalta torstaina kuin sunnuntaina. Mulla on vapaan fiilikset heti, kun kurvaan työpaikan pihasta ja tiedän, että seuraavana päivänä ei tarvitse takaisin mennä. 

Vierailija
22/27 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rahaa riittää niin irti arjesta, just hotelliin, hierontaan, mitä nyt haluaisitkin tehdä ja mikä parhaiten rentouttaisi.

Miksi viikolla olevat vapaat tarvitsee tällaista "irti arjesta"? Vai tarvitsetteko te viikonloppuvapaillekin jotain vastaavaa spesiaalia, että tuntuu vapaalta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄 Eihän niillä viikonpäivillä ole asian kanssa mitään tekemistä, vapaalta se tuntuu vaikka maanantaina! Ja jos sulla ei ole ongelmaa tekemisen keksimisen kanssa, niin sen kun vaan teet niitä vapaapäivän asioitasi. Siihen me ei voida auttaa, jos se ei tunnu susta samalta torstaina kuin sunnuntaina. Mulla on vapaan fiilikset heti, kun kurvaan työpaikan pihasta ja tiedän, että seuraavana päivänä ei tarvitse takaisin mennä. 

Tämä varmaan jakaa ihmiset useampaan leiriin. Tein ennen kolmivuorotyötä, eikä joku maanantaivapaa ollut todellakaan itselleni samanarvoinen kuin vaikka sunnuntai tai lauantai. Suurin osa läheisistä oli töissä kun minä olin vapaalla, puoliso mukaanlukien. Tylsäähän se on.

Baarit ovat pääosin kiinni ja ihmiset töissä ja muissa askareissaan. Jos menet maanantaina illalla kaupungille klo 23, saat olla aika yksin muutamaa koiranulkoiluttajaa kyttäämässä. Mene lauantai-iltana ja meno on aika erilaista.

Ja en tarkoita että baarissa käyminen on ainut tapa viettää vapaa-aikaa, vaan tarkoitan sitä että yhteiskunta pyörii edelleen hyvin vahvasti virka-ajan ja viikonloppuvapaiden rytmissä. Kuten itsekin mieluiten teen.

Vierailija
24/27 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan jakaa ihmiset useampaan leiriin. Tein ennen kolmivuorotyötä, eikä joku maanantaivapaa ollut todellakaan itselleni samanarvoinen kuin vaikka sunnuntai tai lauantai. Suurin osa läheisistä oli töiss

No joo, jos vapaa-ajan vietto tosiaan tapahtuu baareissa ja iltaisin, niin sitten. Mulla on ihan muut jutut ja baareissa en käy ikinä ja 23 olen nukkumassa.

Siihenkin tottuu, että perhe ei ole useimmiten samaan aikaan vapaalla, vaikka eihän se mukavaa ole. En silti ole jäänyt asiaa voivottelemaan vaan viettänyt vapaani ja nauttinutkin omasta ajastani.

Luulenpa, että tässä nyt jakaa ihmiset eri leireihin ikä.... 

Vierailija
25/27 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on jo ohi

Vierailija
26/27 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeet päähän niin ei häiritse puolison työpuhelut sun muut työn äänet. Ihanaa vapaapäivää!

Vierailija
27/27 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kinkusta kiinni ja lähde Kaken kanssa rokkaamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi