Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
05.03.2025 |

Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.

Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.

Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.

Ja kyllä, vituttaa.

Kommentit (700)

Vierailija
161/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naisen sen pimperon jakaminen alfauroksille heti paikalla 😤 Me tavikset ollaan myös oikeutettuja saamaan sitä pimperoa 🤗

Te ette ole oikeutettuja mihinkään. Kenelläkään ei ole velvollisuutta jakaa pimperoa kenellekään.

Vierailija
162/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiltä vaaditaan rohkeutta ja ensi tuntumaa? Miksi miehen pitää olla aloitteellinen? Itse olen odottanut naisen aloitetta. Sama se on kumpi sen aloitteen tekee.

Tämäpä juuri. Röyhkeä sikailja-alfa saa aina helpommin naista kun se rauhallinen tahdikas mies. Eikö tasa-arvon aikakautena naisetkin voisi vihdoin alkaa lähestymään myös miehiä? Helpottaisi huomattavasti niiden ujojen ja arkojen miesten arkea jotka eivät uskalla naista lähestyä.

Mitä teen pojalla, joka ei edes uskalla minulle puhua? Mitä saisin sellaisesta suhteesta? Haluan elämänkumppanin, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia, käydä ulkona isommallakin porukalla jne. Se, että on erilaiset vehkeet alakerrassa ei nyt vaan riitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, palstan vakioulisija yrittää nyt hieman varioida ulinaansa. Säälittävää. En tiedä millaisia naisia hän tavoittelee, missä ja miten, mutta tuolla asenteella hän tulee pysymään loppuelämänsä incelinä.

Vierailija
164/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v ei ole mikään nainen, vaan lapsi. Noissa "kriittisissä ikävuosissa" on monta sellaista, jolloin osapuolet ovat keskenkasvuisia teinejä. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten aikuiset ihmiset valitsevat kumppaninsa.

Kaikki naiset eivät pidä pelimiehistä.

Vierailija
165/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiltä vaaditaan rohkeutta ja ensi tuntumaa? Miksi miehen pitää olla aloitteellinen? Itse olen odottanut naisen aloitetta. Sama se on kumpi sen aloitteen tekee.

Koska luonto on tarkoittanut niin, että koiraat tekee aloitteita ja kosiskelevat ja naaras päättää kenen kanssa pariutuu. Jos kiinnostus naisiin ei riitä siihen, että saisi aloitetta tehtyä, niin eihän sellaisella velttopelillä mitään tee. 

Vierailija
166/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset ja hyvät miehet ovat nähneet naisten pariutumisen raadollisuuden: vaikka itse istui kiltisti ja hiljaa siellä luokan nurkassa kunnollisen tunnollisesti sääntöjä noudattaen niinkuin äiti opetti, ei se tuonut mitään etua naisten saannin suhteen. Tytöt valitsivat aina ne kova-äänisimmät koulukiusaajat eivätkä sitä hiljaista ja ujoa poikaa. 

Sama meininki jatkuu aikuisiällä, tietyn miestyypin ollessa aina suosiossa. Hiljaisilla ja rauhallisilla hyvillä miehillä naiset eivä tee mitään. Näiltä miehiltä on jäänyt elämä täysin elämättä ja kokemukset saamatta.

Taas tätä miesten keskinäistä selkääntaputtelua, jossa asian päätetään olevan juuri niin. Miksi ihmeessä naiset ei tekisi mitään rauhallisilla ja hyvillä miehillä? Usein vaan se kiltiksi itseään kutsuva on tosiassa pahimman luokan

Mä en ainaakaan edes käy enkä ole oikeastaan koskaan käynyt bilettämässä? Tapasin oman, samoja asioita arvostavan, miehen urheiluharrastuksen parissa. 

Etsit väärästä paikasta. 

Vierailija
167/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tavallinen ujo tavismies sosiaalisia taitoja oppisikin, hänellä tulee olemaan tolkuton työ saada muut ihmiset kiinni suhteiden ja yhden illan juttujen määrässä. Kolmenkympin pahemmalla puolella kokemattomuuden rasite kasvaa vuosi vuodelta rankemmaksi ja etäisyys normaalia elämää viettäneisiin ihmisiin alkaa olla jo valovuosiluokkaa.

Vierailija
168/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni ei ole yhtäkään Dubain matkailijaa.

Ap tunnetko yhtäkään naista irl vai seuraatko ainoastaan tuntemattomia "instabeibejä"? Sanot olevasi tavallinen mies, miksi et tutustu tavallisiin naisiin? 

Vierailija
169/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies on se joka sen suhteen ehdottomasti haluaa...

Vierailija
170/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en ole koskaan kokenut olevani markkinoilla, en tavaran kaupustelijana enkä valikoivana asiakkaana. Parisuhteessa on kysymys jostain ihan muusta, mutta se ei ole vielä valjennut ap:lle.

Vierailija
171/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään naista joka haluaa vain jotain laukkuja saati Dubain matkoja. Tunnen muutaman joilla on jotain intoa merkkilaukkuihin tai vastaavaan, mutta hekään eivät ole sellaisia että joku Dubai olisi kiinnostava matkakohde, eivätkä myöskään postaile mahdollisista matkoistaan someen. Ja ostavat laukkunsa itse. He, joilla ei ole varaa laukkuihin, eivät niitä lahjoiksi odota.

Mutta aloituksen kaltaisia naisia kyllä olen nähnyt somessa ja seiskan sivuilla. Ovatkin useat käytännössä tavallaan ostettavissa, markkinoivat itseään ahkerasti. Ovat lähtökohtaisesti myös kauniita tai ainakin näyttäviä ja laitettuja. Mutta tavallisia naisia eivät ole eivätkä tavallista miestä halua.

Tämä. Aloituksessa kuvattu ongelma kertoo enemmän kirjoittajan naismausta kuin naisista yleisesti. Tottahan noita instabeibejäkin laukkuineen ja Dubai-matkoineen on olemassa, mutta jos ap ei ole sellaiseen elämään soveltuva, kannattaisi varmasti katsella vähän toisenlaista elämää eläviä naisia. On jopa sellaisia naisia, joilla ei edes ole instatiliä tai mitään intoa merkkilaukkuihin.

Vierailija
172/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska luonto on tarkoittanut niin, että koiraat tekee aloitteita ja kosiskelevat ja naaras päättää kenen kanssa pariutuu. Jos kiinnostus naisiin ei riitä siihen, että saisi aloitetta tehtyä, niin eihän sellaisella velttopelillä mitään tee. 

aina joku juntti vetoamassa luontoon. itse ainakin mieluiten pariutuisin ihmisen, en eläimen kanssa

Vierailija
173/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tavallinen ujo tavismies sosiaalisia taitoja oppisikin, hänellä tulee olemaan tolkuton työ saada muut ihmiset kiinni suhteiden ja yhden illan juttujen määrässä. Kolmenkympin pahemmalla puolella kokemattomuuden rasite kasvaa vuosi vuodelta rankemmaksi ja etäisyys normaalia elämää viettäneisiin ihmisiin alkaa olla jo valovuosiluokkaa.

Ketä tästä pitäisi syyttää?

Vierailija
174/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun paikallisessa Cittarissa tai Prismassa katsoo ympärilleen niin 99% pariskunnista on ihan tavallisia persjalkasia talliaisia. Siinä on miesoletetulle kelvannut tavisnainen  selluineen ja raskausarpineen kuten on naisoletetulle kelvannut tavisäijä ohenevine hiuksineen ja kaljamahoineen. Parinsa on löytäneet kumpainenkin. 

Tältä pohjalta voi jo melkein vetää johtopäätöksen että ap:lle ei kelpaa tavisnainen vaan pitää olla joku silari-bimbo tai sali/instabeibe. Ehkä mieti sitä.

Vierailija
175/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tunnetko yhtäkään naista irl vai seuraatko ainoastaan tuntemattomia "instabeibejä"? Sanot olevasi tavallinen mies, miksi et tutustu tavallisiin naisiin? 

Tämä. Yleensä nämä on sellaisia 52v duunarimiehiä, joiden vaimo on lähtenyt lätkimään ja ne itse kuolaa kaks'kymppisiä instabeibejä itkien, että mikseivät saa sellaista suhteeseen. Nämä miehet ei edes näe tavallisia naisia naisina. "Läski" on se heidän näkemyksensä tavallisista.

Vierailija
176/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Röyhkeä sikailja-alfa saa aina helpommin naista kun se rauhallinen tahdikas mies. Eikö tasa-arvon aikakautena naisetkin voisi vihdoin alkaa lähestymään myös miehiä? Helpottaisi huomattavasti niiden ujojen ja arkojen miesten arkea jotka eivät uskalla naista lähestyä.

Mitä teen pojalla, joka ei edes uskalla minulle puhua? Mitä saisin sellaisesta suhteesta? Haluan elämänkumppanin, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia, käydä ulkona isommallakin porukalla jne. Se, että on erilaiset vehkeet alakerrassa ei nyt vaan riitä. 

Eihän tuollaisella naisella tee mitään, joka haluaa tuhlata aikaa jossain juomingeissa sen sijaan, että lukisi kirjoja.

Vierailija
177/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh jos kerran vanha koira ei opi uusia temppuja, niin sitten peli on menetetty.

Vierailija
178/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan. Ei myöskään ainuttakaan, jolla olis Vuittonin käsilaukku tai mitään intressiä sellaiseen.

Vierailija
179/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mitäs käytit nuoruutes kotona koneella istuen nii

Vierailija
180/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuolaa Sofia Belorfia, Sara Sieppiä ja Janni Hussia tai niitä jäljitteleviä wannabetyrkkyjä. Tietenkään hän ei kelpaa sellaisille naisille. Miksi kelpaisi? Jos hän haluaa saada parisuhteen, hänen on laskettava rima omalle tasolleen. Mikä se on?