Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
05.03.2025 |

Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.

Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.

Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.

Ja kyllä, vituttaa.

Kommentit (700)

Vierailija
181/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiltä vaaditaan rohkeutta ja ensi tuntumaa? Miksi miehen pitää olla aloitteellinen? Itse olen odottanut naisen aloitetta. Sama se on kumpi sen aloitteen tekee.

Tämäpä juuri. Röyhkeä sikailja-alfa saa aina helpommin naista kun se rauhallinen tahdikas mies. Eikö tasa-arvon aikakautena naisetkin voisi vihdoin alkaa lähestymään myös miehiä? Helpottaisi huomattavasti niiden ujojen ja arkojen miesten arkea jotka eivät uskalla naista lähestyä.

Mitä teen pojalla, joka ei edes uskalla minulle puhua? Mitä saisin sellaisesta suhteesta? Haluan elämänkumppanin, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia, käydä ulkona isommallakin porukalla jne. Se, että on erilaiset vehkeet alakerrassa ei nyt vaan riitä. 

Eihän tuollaisella naisella tee mitään, joka haluaa tuhlata aikaa jossain juomingeissa sen sijaan, että lukisi kirjoja.

luetko itse sitten paljon kirjoja

joskus itse kirjastossa käyneenä ne näyttäs olevan täynnä naisia. jos on sosiaalista pelisilmää niin miksei sielläkin vois jotain keskustelua alottaa

Vierailija
182/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiltä vaaditaan rohkeutta ja ensi tuntumaa? Miksi miehen pitää olla aloitteellinen? Itse olen odottanut naisen aloitetta. Sama se on kumpi sen aloitteen tekee.

Tämäpä juuri. Röyhkeä sikailja-alfa saa aina helpommin naista kun se rauhallinen tahdikas mies. Eikö tasa-arvon aikakautena naisetkin voisi vihdoin alkaa lähestymään myös miehiä? Helpottaisi huomattavasti niiden ujojen ja arkojen miesten arkea jotka eivät uskalla naista lähestyä.

Mitä teen pojalla, joka ei edes uskalla minulle puhua? Mitä saisin sellaisesta suhteesta? Haluan elämänkumppanin, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia, käydä ulkona isommallakin porukalla jne. Se, että on erilaiset vehkeet alakerrassa ei nyt vaan riitä. 

Eihän tuollaise

Kaverien tapaaminen ulkona ei kyllä sulje pois myös kirjojen lukemista. Mutta jos lukee vaan kirjoja kotona, voi olla hankalaa löytää kumppania. 

Ja mä jotenkin ymmärsin, että tässä haettiin nimenomaan niitä Duban bilereissuja ja pintaliitoa arvostavaa naista? 

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuolaa Sofia Belorfia, Sara Sieppiä ja Janni Hussia tai niitä jäljitteleviä wannabetyrkkyjä. Tietenkään hän ei kelpaa sellaisille naisille. Miksi kelpaisi? Jos hän haluaa saada parisuhteen, hänen on laskettava rima omalle tasolleen. Mikä se on?

Ei siinä ole välttämättä edes kysymys tasoista, vaan ihan vain samankaltaisista elämäntavoista ja -arvoista. Jos ap itse ei harrasta Dubai-matkoja, instailua ja kalliita merkkivaatteita ja -asusteita, niin kannattaisi ehkä ennemmin etsiä sellaisia ihmisiä, joilla olisi samankaltaisia kiinnostuksen kohteita kuin ap:lla itsellään. Jos ei nyt ihan samoja, niin ainakin sellaisia, että elämäntyylit sopii yhteen.

Vierailija
184/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska luonto on tarkoittanut niin, että koiraat tekee aloitteita ja kosiskelevat ja naaras päättää kenen kanssa pariutuu. Jos kiinnostus naisiin ei riitä siihen, että saisi aloitetta tehtyä, niin eihän sellaisella velttopelillä mitään tee. 

aina joku juntti vetoamassa luontoon. itse ainakin mieluiten pariutuisin ihmisen, en eläimen kanssa

Jos ei ole peruskoulussa tuon vertaa oppinut, että ihminen on eläin ja biologiansa vanki siinä missä muutkin, ei varmaan kannata ihmetellä miksei sosiaalisissa suhteissakaan oikein onnista.

Vierailija
185/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka tavallinen ujo tavismies sosiaalisia taitoja oppisikin, hänellä tulee olemaan tolkuton työ saada muut ihmiset kiinni suhteiden ja yhden illan juttujen määrässä."

Miksi ne muut pitäisi saada kiinni? Ujona miehenä onnistuin rohkaistumaan vasta lähempänä kolmeakymppiä  tekemään aloitteita ja melkein heti sitten se minulle oikea nainen osuikin eteen. Miksi ihmeessä haikailisin jonkun "kiinni saamisen" perään kun minulla on mahtava parisuhde jossa on hyvää seksiä ja paljon molemminpuolista välittämistä? On riittänyt minulle meiniosti jo kohta 15 vuotta joten en näe mistä olisin jäänyt paitsi.

Vierailija
186/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: Sehän on siis vaan biologinen fakta että me tykätään vaan 18-22 v naisista omasta iästä riippumatta ja heitetään nainen menemään ja vaihdetaan nuorempaan heti jos nainen alkaa vanheta.

Myös miehet: Mihin ne naiset nyt hävis, miksi ne ei halua seurustella mun kanssa jotta voisin jättää ne sitten kun ne ikääntyy. Siellä ne vaan hurvittelee komeiden miesten kanssa kevyissä suhteissa, eikä synnytä mulle lapsia jotka voisin myös jättää siinä vaiheessa kun vaihdan nuorempaan naiseen.

Vierailija
187/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska luonto on tarkoittanut niin, että koiraat tekee aloitteita ja kosiskelevat ja naaras päättää kenen kanssa pariutuu. Jos kiinnostus naisiin ei riitä siihen, että saisi aloitetta tehtyä, niin eihän sellaisella velttopelillä mitään tee. 

aina joku juntti vetoamassa luontoon. itse ainakin mieluiten pariutuisin ihmisen, en eläimen kanssa

Jos ei ole peruskoulussa tuon vertaa oppinut, että ihminen on eläin ja biologiansa vanki siinä missä muutkin, ei varmaan kannata ihmetellä miksei sosiaalisissa suhteissakaan oikein onnista.

ykskään seurustelukumppanini ei ole ollut tuollainen eläimellisyyttään korostava

Vierailija
188/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen pojalla, joka ei edes uskalla minulle puhua? Mitä saisin sellaisesta suhteesta? Haluan elämänkumppanin, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia, käydä ulkona isommallakin porukalla jne. Se, että on erilaiset vehkeet alakerrassa ei nyt vaan rii

Tämä on kyllä klassikkoneuvo. :D Kuinkahan monta parisuhdetta on alkanut sillä, että mies alkaa jutella naiselle kirjastossa? Kerran vuodessa noin tapahtuu koko Suomessa? Eiköhän nykytyylin mukaan miestä pidetä heti creepynä, jos kirjastossa yrittää iskeä. 

Vierailija
189/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet: Sehän on siis vaan biologinen fakta että me tykätään vaan 18-22 v naisista omasta iästä riippumatta ja heitetään nainen menemään ja vaihdetaan nuorempaan heti jos nainen alkaa vanheta.

Myös miehet: Mihin ne naiset nyt hävis, miksi ne ei halua seurustella mun kanssa jotta voisin jättää ne sitten kun ne ikääntyy. Siellä ne vaan hurvittelee komeiden miesten kanssa kevyissä suhteissa, eikä synnytä mulle lapsia jotka voisin myös jättää siinä vaiheessa kun vaihdan nuorempaan naiseen.

Unohdit, että:

On vaan biologinen fakta, että me myös petetään. 

Vierailija
190/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä klassikkoneuvo. :D Kuinkahan monta parisuhdetta on alkanut sillä, että mies alkaa jutella naiselle kirjastossa? Kerran vuodessa noin tapahtuu koko Suomessa? Eiköhän nykytyylin mukaan miestä pidetä heti creepynä, jos kirjastossa yrittää iskeä. 

niin no tää viestii aika vahvasti siitä ettei sulla oo sitä pelisilmää. jos et pysty edes mielessäs kuvittelemaan skenaariota jossa vois puhua julkisella paikalla toiselle ihmiselle

Vierailija
191/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on kyllä klassikkoneuvo. :D Kuinkahan monta parisuhdetta on alkanut sillä, että mies alkaa jutella naiselle kirjastossa? Kerran vuodessa noin tapahtuu koko Suomessa? Eiköhän nykytyylin mukaan miestä pidetä heti creepynä, jos kirjastossa yrittää iskeä. "

Vinkki sulle: älä mene iskemään vaan tutustumaan. Jos nainen näkee susta kilometrin päähän, mikä sulla on mielessä, niin varmasti on creepyä.

Vierailija
192/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluu ku sais, ai että, ai että! Minun pitää vain istua tässä kotisohvalla, olla kiitollinen siitä että minulla on tiskipöytä ja matto ja antaa tuon pilluntuskan lipua olemattomiin.

Vierailija
193/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioi oman tasonsa ja se aiheuttaa yhteiskunnallisia ongelmia.

Vierailija
194/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin no tää viestii aika vahvasti siitä ettei sulla oo sitä pelisilmää. jos et pysty edes mielessäs kuvittelemaan skenaariota jossa vois puhua julkisella paikalla toiselle ihmiselle

Pelisilmä = sulavat naistenmiehen taidot? Olen mä joskus ihan kasuaalisti flirttaillutkin milloin missäkin julkisella paikalla, mutta kirjastossa sellaisia tilanteita ei tule luonnollisesti samalla tavalla kuin joissain muissa paikoissa. 

Vierailija
195/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sysätty syrjään? Mitä se tarkoittaa? Viety oikeus kävellä kadulla tai käydä harrastuksissa? 

Miehiltä on viety oikeus vaatia naisilta asioita kun taas naiset saa vaatia miehiltä lähes mahdottomia. Naisilla on kaikki valta, naiset valitsee haluamansa miehen ja mies on se joka joutuu tyytymään siihen naiseen. Milloin mies saa samat oikeudet kuin mitä naisilla on?

Ehkä miehet eivät vaan kestä olla yksin yhtä hyvin kuin naiset? Ehkä naisilla ei ole yhtä kovaa epätoivoa etsiä kumppania verrattuna miehiin?

Jos näin on, harmi vaan.

Ei kun enemistö naisista huijaa parisuhdemarkkinoita tavalla jota ei ole tavismiehillä käytössä. Laitetaan stailaus, käydään kampaajalla ja sisko ottaa upeat kuvat somedeittiin ja siinä on

Miksi et itse sitten käy parturissa, stailattavana ja valokuvattavana? Yllättävää ettei itseensä panostavat naiset oikein syty miehestä jonka mielestä kampaus on huijaamista. :D

Vierailija
196/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilluu ku sais, ai että, ai että! Minun pitää vain istua tässä kotisohvalla, olla kiitollinen siitä että minulla on tiskipöytä ja matto ja antaa tuon pilluntuskan lipua olemattomiin.

hyi

Vierailija
197/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nyt on markkinat!! Parisuhdemarkkinat?? Jotenkin tuntuu, että ajatusmaailma on vinksahtanut nykyään!

Vierailija
198/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioi oman tasonsa ja se aiheuttaa yhteiskunnallisia ongelmia.

Minkälaisia ongelmia? Eikö se aiheuttaisi ongelmia jos naiset ryhtyisivät suhteisiin miesten kanssa joita eivät halua?

Vierailija
199/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile luostarielämää.

T: Luostari-pro

Vierailija
200/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelisilmä = sulavat naistenmiehen taidot? Olen mä joskus ihan kasuaalisti flirttaillutkin milloin missäkin julkisella paikalla, mutta kirjastossa sellaisia tilanteita ei tule luonnollisesti samalla tavalla kuin joissain muissa paikoissa. 

jos ei oo sun juttu niin ei oo. näet naiset selvästi vain jonain hyödykkeinä, et ihmisinä, niin ehkä jotkut deittisovellukset/baarit jne on luonnollisempia tapoja sulle hakea sitä pillua vai minkä perässä nyt sit ootkaan vaikka äsken väitit että lukuharrastus olis tosi tärkeä