Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Miehelle riittää, että on lukio käyty ja jotain siihen päälle, niin koulutustaso on jo selvästi parempi kuin miehillä keskimäärin. Ja siinä on jo ihan riittävästi statusta suurimmalle osaa naisia.
🐑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysätty syrjään? Mitä se tarkoittaa? Viety oikeus kävellä kadulla tai käydä harrastuksissa?
Miehiltä on viety oikeus vaatia naisilta asioita kun taas naiset saa vaatia miehiltä lähes mahdottomia. Naisilla on kaikki valta, naiset valitsee haluamansa miehen ja mies on se joka joutuu tyytymään siihen naiseen. Milloin mies saa samat oikeudet kuin mitä naisilla on?
Ehkä miehet eivät vaan kestä olla yksin yhtä hyvin kuin naiset? Ehkä naisilla ei ole yhtä kovaa epätoivoa etsiä kumppania verrattuna miehiin?
Jos näin on, harmi vaan.
Ei kun enemistö naisista huijaa parisuhdemarkkinoita tavalla jota ei ole tavismiehillä käytössä. Laitetaan stailaus, käydään kampaajalla ja sisko ottaa upeat kuvat somedeittiin ja siinä on ujo kaupankassaneito valmis ottamaan elämänsä parisuhteen jääkiekonpelaajan tai pienyrittäjän kanssa vastaan.
Samalla analogialla tavismies voisi haluta normipainoisen d-kuppisen naisen mieluusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies voi myös avata suunsa ja tehdä vaikutuksen. Vauvapalstalla valittaminen ei sitä naista kotiin hänelle tuo.
Ai että tavallinen keskiverto mies tekee vaikutuksen? Keskivertomies on niin kaukana tasokkaammista miehistä, kilpailu on realistisesti mahdotonta. Keskiverto tarjoaa jatkossakin sitä keskivertoa, laadukas mies laatua. Ei kukaan osta Temusta jos voi saada laadukkaan designer-tuotteen.
Tasokkuus ei tule pelkästään ulkonäöstä tai varallisuudesta, tasokkuutta voi ilmentää myös vahvoilla keskustelutaidoilla. Siis se, mitä katkerat miehet halveksuen kutsuvat "supliikiksi". Sujuva tapa keskustella ja herättää toisen huomio. Ei ole mahdoton taito kenellekään oppia, naamataulusta riippumatta.
kukaan ei oo tavallinen jokainen on ainutlaatuinen yksilönsä
en tiedä mitä sillä pyritään viestimään että sanotaan itseään "tavalliseksi". ehkä ei haluta kertoa minkälainen oikeasti on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset ja hyvät miehet ovat nähneet naisten pariutumisen raadollisuuden: vaikka itse istui kiltisti ja hiljaa siellä luokan nurkassa kunnollisen tunnollisesti sääntöjä noudattaen niinkuin äiti opetti, ei se tuonut mitään etua naisten saannin suhteen. Tytöt valitsivat aina ne kova-äänisimmät koulukiusaajat eivätkä sitä hiljaista ja ujoa poikaa.
Sama meininki jatkuu aikuisiällä, tietyn miestyypin ollessa aina suosiossa. Hiljaisilla ja rauhallisilla hyvillä miehillä naiset eivä tee mitään. Näiltä miehiltä on jäänyt elämä täysin elämättä ja kokemukset saamatta.
Taas tätä miesten keskinäistä selkääntaputtelua, jossa asian päätetään olevan juuri niin. Miksi ihmeessä naiset ei tekisi mitään rauhallisilla ja hyvillä miehillä? Usein vaan se kiltiksi itseään kutsuva on tosiassa pahimman luokan sovinisti.
Jos naisille kelpaa nämä rauhalliset miehet, miksi juuri he joutuvat kärsimään naisettomuudesta eniten kriittisinä vuosina (esim. 13-26v)? Miksi naiset bilettävät pahojen poikien kanssa kun kerran hyviä, kohteliaita ja rauhallisiakin miehiä on tarjolla samassa ikäluokassa?
Miksi miehiltä vaaditaan rohkeutta ja ensi tuntumaa? Miksi miehen pitää olla aloitteellinen? Itse olen odottanut naisen aloitetta. Sama se on kumpi sen aloitteen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.
Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.
On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.
Miten on oman mielenterveytesi laita? Se, ettet sitä hoida, ei tarkoita, ettei ongelmia ole. 🤗
Kiitos kysymästä, en käytä kolmioläkkeitä enkä pakene ongelmia torkkupeittoon, television fiktiivisiin hömppiin enkä Aino-jäätelön ahmimiseen. Ja painokin on itsellä sopiva.
Vastauksen perusteella nimenomaan sinä seuraat tuota fiktiivistä hömppää. Jos et televisiosta, niin sitten TikTokista ja Instasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiltä vaaditaan rohkeutta ja ensi tuntumaa? Miksi miehen pitää olla aloitteellinen? Itse olen odottanut naisen aloitetta. Sama se on kumpi sen aloitteen tekee.
Koska naisella on naisellisempi olo objektina kuin subjektina ja hän pitää siitä, että mies osoittaa rohkeutta. Silloin hän on todennäköisemmin rohkea muissakin tilanteissa, se on naisen mielestä turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Röyhkeä sikailja-alfa saa aina helpommin naista kun se rauhallinen tahdikas mies. Eikö tasa-arvon aikakautena naisetkin voisi vihdoin alkaa lähestymään myös miehiä? Helpottaisi huomattavasti niiden ujojen ja arkojen miesten arkea jotka eivät uskalla naista lähestyä.
Kauniita naisia on paljon enemmän kuin komeita statusmiehiä. Kyllä siis tavismiehenkin kannattaa kaunista yrittää, vaikka lukemattomia kertoja joutuukin tyynyyn itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehiltä vaaditaan eri asioita kuin naisilta. Miksi kaunis, naisellinen nainen valitsisi miehen joka ei uskalla edes jutella hänelle? Miten se suhde siitä etenisi? Mies vaan tuijottaisi mykkänä tätä kaunista naista haltioissaan? Ja naiselle jäisi kaikki työ ja vastuu tutustumisesta, suhteen etenemisestä, keskustelun ylläpitämisestä - saadakseen mykän miehen joka todennäköisesti jättäisi murtovarkaan kolkkaanisenkin naiselleen kun ei itse uskalla.
Ap sanoi että hänelle ei kelpaisi nainen jolla on mt-ongelmia. Lähes kaikilla huippumalleilla pn syömishäiriö (joka on mielenterveyshäiriö), näin siis Ap rajaa pois kaikki mallikaunottaret 😂
Näissä keskusteluissa esiintyy aina sama virheellinen olettama. Siis se, että komea, työelämässä menestynyt ja sosiaalisesti lahjakas mies on lainausmerkeissä väkivaltainen juoppo, tai vähintäänkin narsisti. Sitten taas pottunokkainen bussikuski on aina sellainen hyväsydäminen, lempeä ja aito.
No eihän se noin tietenkään mene.
Mutta faktoja: aikuinen nainen yleensä etsii miestä. Ei mitään keskenkasvuista poikaa, joka ei pärjää omillaan ja joka ei pidä itsestään huolta. Ei sellaista etsi kukaan, tyhjän saa pyytämättäkin.
Pidän itseäni niin taviksena kuin vaan voi olla. 172cm, tulot hieman alle mediaanin, ulkonäkö perus suomituraani ja vähän mahaakin löytyy. Koskaan ei ole ollut vaikeuksia seuraa löytää lyhyempään tai pidempään juttuun. Nyt onneksi ei ole pariin vuoteen enää ollut tarvettakaan etsiä.
Huvittaa aina kun joku mies valittaa ettei "tällainen tavallinen mies" löydä seuraa. Voi kun ei se ongelma ole tavallisuus vaan teidän paskaakin paskemmat sosiaaliset taidot ja olematon itseluottamus.
Kuules, minä olen ulosotossa(firma kaatui), mulla on mielenterveysongelmia(hallinnassa, ei näy ulospäin) ja olen pienipalkkaisessa työssä eli täysin persaukinen ja "vain" lukion käynyt, mutta kompensoin persoonassani ja monissa taidoissa näitä ominaisuuksi muilla tavoin. Minulla on kaunis ekonomi puolisona, mutta hänen statuksensa ei välity suhteessamme mitenkään vaan meillä suhde toimii kaikin puolin todella hyvin.
No tosin olen 189cm, komea ja tumma, että voi sillä olla myös vähän tekemistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Röyhkeä sikailja-alfa saa aina helpommin naista kun se rauhallinen tahdikas mies. Eikö tasa-arvon aikakautena naisetkin voisi vihdoin alkaa lähestymään myös miehiä? Helpottaisi huomattavasti niiden ujojen ja arkojen miesten arkea jotka eivät uskalla naista lähestyä.
huono yritys voi tosiaan olla parempi kuin ei yritystä ollenkaan. jos nyt siis pysyy lakien rajoissa. sikailu nyt yleisesti tuskin on se paras keino kuitenkaan
No sitä vit**uahan sä oot just vailla joten ketään ei tommoset kiinnosta.
Kyllä täällä on tavisnaisia paljon, etsivät ihan sitä tavismiestä. Näihin luonteenpiirteisiin ja vaatimuksiin eivät tavisnaisetkaan taivu parisuhteen takia:
- naisvihamielinen: halveksuu/vihaa naisia
- etsii kodinkonetta ja reikää
- tarvitsee hoivaa/seuraa/palvontaa 24/7 ns.aikuislapsi
- ei kykene perushygieniaan eikä siisteyteen
- paasaaja-besserwisser: on oikeassa kaikesta, muut väärässä
- seksissä p*rnosta oppia: läpsintää, kuristamista. Hyi hitto.
Usein suurin syy tavismiesten yksin jäämiseen on tuo kohta 1. On myös totta, että moni nainen on vapaaehtoisesti sinkku, sillä parisuhde on naiselle yleensä huono diili (ks.listan kohdat 2 ja 3). Ei kukaan halua sellaista elämää, jossa toinen on vapaamatkustaja kodinhoidossa ym. Mieluummin ollaan yksin, jos suhteesta ei saa mitään positiivista voimaa vaan se vie elämänenergiasi.
Ei ole ja et ole. Sinä olet vinkuinceli joka ulisee akkojen palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysätty syrjään? Mitä se tarkoittaa? Viety oikeus kävellä kadulla tai käydä harrastuksissa?
Miehiltä on viety oikeus vaatia naisilta asioita kun taas naiset saa vaatia miehiltä lähes mahdottomia. Naisilla on kaikki valta, naiset valitsee haluamansa miehen ja mies on se joka joutuu tyytymään siihen naiseen. Milloin mies saa samat oikeudet kuin mitä naisilla on?
Ehkä miehet eivät vaan kestä olla yksin yhtä hyvin kuin naiset? Ehkä naisilla ei ole yhtä kovaa epätoivoa etsiä kumppania verrattuna miehiin?
Jos näin on, harmi vaan.
Ei kun enemistö naisista huijaa parisuhdemarkkinoita tavalla jota ei ole tavismiehillä käytössä. Laitetaan stailaus, käydään kampaajalla ja sisko ottaa upeat kuvat somedeittiin ja siinä on
Siellä Tinderissäkö se jo sovitaan, että aletaan suhteeseen? Tapaamatta toista reaalimaailmassa? Sillonhan sä näet toisen ihan omin silmin.
En mä kyllä homona pidä, mutta ajattelen, ettei mies ole kiinnostunut minusta. Jos nyt tungetaan tähän niitä tasoteorioita, niin ajattelen, että tällainen mies haluaa tasokkaamman naisen.