Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut aiheuttavat vain sen, että alan todellakin katsella enemmän alfoja. Liian iso riski, että yhtään ujompi tyyppi osoittautuu tuollaiseksi narinapetteriksi. Sellainen ei voi suhteessakaan olla muuta kuin mustasukkainen rasite, jolle pitää koko ajan olla todistelemassa hänen arvoaan.
Alfa jättää sinut kun lakkaat olemasta alfan arvoinen. Siihen voi riittää esimerkiksi ikääntyminen ja ensimmäinen ryppy.
Jos haette seuraa pinnallisten asioiden perusteella niin varautukaa siihen että suhde on pinnallinen ja hajoaa aikanaa pinnallisesta syystä.
Hauska oletus, että vain alfat olis pinnallisia. Ei tarvi kun lukea aloitus niin selviää, että myös "tavallinen mies" voi olla pinnallinen. Ja kuka sen alfan sitten määrittelee, mieskö?
Eli myös tavallinen mies voi jättää sen ikääntymisen ja silmärypyn takia, eikö niin? Mitä annettavaa hänellä tällöin sitten olisi alfaan verrattuna...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai itse toivoisin myös että kelpaisin naiselle joka olisi minun mielestä kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja terve.
En ole tuollaista naista vielä löytänyt joten siksi olen sinkku mutta en katkera.
Heivaatko naisen, jos löydät, mutta hän sairastuu?
Kyllä koska sitten se muuttuu rasitteeksi minulle. Haluan elää hyvän elämän ja mieluummin olen sinkku kuin huonon naisen kanssa.
Tavallinen mies onkin sosiopaatti ja narsisti, ei sinun kuulukkaan kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet melkein tiedostanut ongelmasi, mutta et ole edes lähellä ratkaisua ongelmaasi.
Ongelma 1: Naiset haluaa mitä ne haluaa.
Ongelma 2: Sinä et oikeasti tiedä mitä naiset haluaa, vaan kärjistät sen niihin ominaisuuksiin mitkä koet itsessäsi puutteelliseksi.
Ongelma 3: Projisoit turhautumisesi naisten syyksi.
Ongelma 4: Et luultavasti tee niitä asioita, mitkä tekisivät sinusta semmoisen mitä naiset haluavat.
Ratkaisu:
Naiset haluavat kyvykkään, älykkään, itsestään huolehtivan, sekä henkisesti ja fyysisesti kehittyneen miehen, jonka kanssa on helppo tulla toimeen. Se rahakas mallipoju on melkein yhtä tyhjä arpa elämänkumppaniksi kuin se naisia kaikesta syyttävä darrainen ja mahakas raksapena.
Jokainen asia elämässäsi tekee sinusta sen kuka olet. Missä kunnossa asuntosi on, kuinka huolehdit kengistäsi, miten huolelli
Ja vaikka tekisi kaiken tuosta, niin silti voi jäädä yksin, jos kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa. Parien muodostuminen on lopulta paljon myös tuurista kiinni. Tuntuu, että naiset useammin myös valitsevat olla yksin, kun halutaan enemmän aikaa itselleen, ystäville ja harrastuksille, ja kumppani ei välttämättä mahdu elämään. Ikävä epätasapaino, mutta sekään ei ole asia, mistä naisia voisi syyttää.
"Ja vaikka tekisi kaiken tuosta, niin silti voi jäädä yksin, jos kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa. Parien muodostuminen on lopulta paljon myös tuurista kiinni. Tuntuu, että naiset useammin myös valitsevat olla yksin, kun halutaan enemmän aikaa itselleen, ystäville ja harrastuksille, ja kumppani ei välttämättä mahdu elämään. Ikävä epätasapaino, mutta sekään ei ole asia, mistä naisia voisi syyttää."
Mutta yksi asia on varma: jos asioille ei tee mitään, jää ainakin ilman.
On totta, että tavallisille miehille on vähän naisia tarjolla, jos tavallisen miehen vaatimukset naiselle ovat nämä: hoikka, kaunis, nuori, ei lapsia, ei mitään sairauksia, ei aseta miehelle mitään vaatimuksia. Eikä etenkään oleta saavansa mieheltä mitään tukea, jos elämässä tulee vaikeuksia. Mahdolliset yhteiset lapset ja kodin hoitaa tietenkin yksin ja suurimman osan niihin kohdistuvista kustannuksista. Ai niin, pitää olla kaunis luonnostaan ettei ehostamiseen tai kampaajalla käynteihin mene aikaa ja rahaa. Hiusten pitää olla pitkät ja paksut.
Peli on kovaa nykyaikana. Joko chadmaxxaat itsesi muiden miesten yläpuolelle tai itket yksinäisyyttäsi. Tavalliset miehet eivät saa edes lähestyä naisia, tämäkin on nykyään vain pitkien ja komeiden miesten yksinoikeus.
Tavallinen keskiverto tavismies ei tarjoa naisille *mitään* sellaista mitä ne helposti Tinderistä tms saatavilla olevat jykeväleukaiset statusmiehet antavat. Modernin, femininistisen ja voimaantuneen naisen ei tarvitse enää tyytyä tavismiehiin kun parempaa saa tilattua melkein kotiovelle.
Tee asialle jotain tai hyväksy tilanteesi. Se mies joka uskaltaa röyhkeästi ottaa sen mitä haluaa, sen myös varmemmin saa. Ei kiltteys ja hyvyys naisten silmissä mitään bonuspisteitä tuo ellet ole komea leuka-alfa.
Tavallinen mies voi myös avata suunsa ja tehdä vaikutuksen. Vauvapalstalla valittaminen ei sitä naista kotiin hänelle tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysätty syrjään? Mitä se tarkoittaa? Viety oikeus kävellä kadulla tai käydä harrastuksissa?
Miehiltä on viety oikeus vaatia naisilta asioita kun taas naiset saa vaatia miehiltä lähes mahdottomia. Naisilla on kaikki valta, naiset valitsee haluamansa miehen ja mies on se joka joutuu tyytymään siihen naiseen. Milloin mies saa samat oikeudet kuin mitä naisilla on?
Miten mies voi saada oikeudet vaatia asioita? Tai onhan heillä nytkin, mutta siitä seuraa, että jos vaatii liikaa, ei saa naista ollenkaan.
"Eli myös tavallinen mies voi jättää sen ikääntymisen ja silmärypyn takia, eikö niin? Mitä annettavaa hänellä tällöin sitten olisi alfaan verrattuna..."
Toki kuka tahansa voi olla pinnallinen. Mutta todennäköisyys sille että "alfamies" tai "insta-beibi" on pinnallinen on rajusti suurempi kuin että taviksen näköinen osoittaisi myöhemmin samoja merkkejä.
Se aika jonka käytti pinnalliseksi jo etukäteen tiedetyn saavuttamattoman ihmisen kaipailuun olisi kannattanut käyttää niiden saavutettavissa olevien tavisten tapailuun. Jos siis haluaa elämäänsä onnellista ihmissuhdetta eikä saavuttamattoman vuoksi riutumista.
Kunnolliset ja hyvät miehet ovat nähneet naisten pariutumisen raadollisuuden: vaikka itse istui kiltisti ja hiljaa siellä luokan nurkassa kunnollisen tunnollisesti sääntöjä noudattaen niinkuin äiti opetti, ei se tuonut mitään etua naisten saannin suhteen. Tytöt valitsivat aina ne kova-äänisimmät koulukiusaajat eivätkä sitä hiljaista ja ujoa poikaa.
Sama meininki jatkuu aikuisiällä, tietyn miestyypin ollessa aina suosiossa. Hiljaisilla ja rauhallisilla hyvillä miehillä naiset eivä tee mitään. Näiltä miehiltä on jäänyt elämä täysin elämättä ja kokemukset saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset ja hyvät miehet ovat nähneet naisten pariutumisen raadollisuuden: vaikka itse istui kiltisti ja hiljaa siellä luokan nurkassa kunnollisen tunnollisesti sääntöjä noudattaen niinkuin äiti opetti, ei se tuonut mitään etua naisten saannin suhteen. Tytöt valitsivat aina ne kova-äänisimmät koulukiusaajat eivätkä sitä hiljaista ja ujoa poikaa.
Sama meininki jatkuu aikuisiällä, tietyn miestyypin ollessa aina suosiossa. Hiljaisilla ja rauhallisilla hyvillä miehillä naiset eivä tee mitään. Näiltä miehiltä on jäänyt elämä täysin elämättä ja kokemukset saamatta.
Jos mies ei ole aloitteellinen yhtään, niin eihän hän naisia saa. Naiset päättelevät, että aloitteita tekemätön mies on homo.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies voi myös avata suunsa ja tehdä vaikutuksen. Vauvapalstalla valittaminen ei sitä naista kotiin hänelle tuo.
Ai että tavallinen keskiverto mies tekee vaikutuksen? Keskivertomies on niin kaukana tasokkaammista miehistä, kilpailu on realistisesti mahdotonta. Keskiverto tarjoaa jatkossakin sitä keskivertoa, laadukas mies laatua. Ei kukaan osta Temusta jos voi saada laadukkaan designer-tuotteen.
Millaisia ne epätavalliset miehet on?
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä miesten keskinäistä selkääntaputtelua, jossa asian päätetään olevan juuri niin. Miksi ihmeessä naiset ei tekisi mitään rauhallisilla ja hyvillä miehillä? Usein vaan se kiltiksi itseään kutsuva on tosiassa pahimman luokan sovinisti.
Vierailija kirjoitti:
Peli on kovaa nykyaikana. Joko chadmaxxaat itsesi muiden miesten yläpuolelle tai itket yksinäisyyttäsi. Tavalliset miehet eivät saa edes lähestyä naisia, tämäkin on nykyään vain pitkien ja komeiden miesten yksinoikeus.
Tavallinen keskiverto tavismies ei tarjoa naisille *mitään* sellaista mitä ne helposti Tinderistä tms saatavilla olevat jykeväleukaiset statusmiehet antavat. Modernin, femininistisen ja voimaantuneen naisen ei tarvitse enää tyytyä tavismiehiin kun parempaa saa tilattua melkein kotiovelle.
Tee asialle jotain tai hyväksy tilanteesi. Se mies joka uskaltaa röyhkeästi ottaa sen mitä haluaa, sen myös varmemmin saa. Ei kiltteys ja hyvyys naisten silmissä mitään bonuspisteitä tuo ellet ole komea leuka-alfa.
Tätä vois kutsua jo jonkunnäköiseksi mielisairaudeksi. Tule pois sieltä Tinder-kuplasta, niin elämä näyttää heti valoisammalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunottaret ovat kautta evoluution tehneet päätöksensä samojen kriteereiden mukaan seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla. Pitkä, vahva, mies jolla on maskuliinit piirteet sekä riittävästi statusta ja varallisuutta. Nykyisin some vain tuo tämän kirkkaasti esiin.
Kauniit naiset valitsevat komean miehen omasta viiteryhmästään. Tuollaiseen mieheen voi olla mahkut kauniilla lääkärillä, muttei kauniilla kokilla. Miehet liioittelevat sitä, ettei naisen sosiaalisella statuksella olisi muka mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.
Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.
On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.
Miten on oman mielenterveytesi laita? Se, ettet sitä hoida, ei tarkoita, ettei ongelmia ole. 🤗
Kiitos kysymästä, en käytä kolmioläkkeitä enkä pakene ongelmia torkkupeittoon, television fiktiivisiin hömppiin enkä Aino-jäätelön ahmimiseen. Ja painokin on itsellä sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se hiljainen nörttipoika. <3 Ainoastaan toisen pojat arvostelivat valintaani.
mä olen naisena muutaman kerran saanut pakit tavismiehiltä. Mistäkö sitten tiedän, että he ovat olleet tavismiehiä? No siitö, että he ovat kertoneet, että hei eivät ole usein käyneet treffeillä. Jos he olisivat suosittuja miehiä, joille satelee treffikutsuja, niin miksi he sanoisivat noin tai miksi he olisivat lähteneet trffeille minun kanssani, jos heillä on valtavasti valinnanvaraa naisisa.