Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder was populated by the male population in Europe 49% and 48% by females. 3% of the users were non-binary.
In India, male users contributed around 93% and only 7% of users were female.
https://www.enterpriseappstoday.com/stats/tinder-statistics.html
Show bobs and vagene jne. :D
Intialaiset ei IRL kysele. Ne pa nee oli lupa tai ei!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se olisi reilua kaikille jos ne nätit naiset antaisi edes mahdollisuuden kilteille ja tavallisille miehille. Naisten olisi jo aika hyväksyä kilttien ja tavallisten miesten olemassaolo.
T:tavallinen mies joka on kiltti.
Ihminen joka oikein korostaa kiltteyttään ei yleensä oikeasti ole sitä, vaan täynnä piiloagressiivista naisvihaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ns tavallinen mies. Vätys joka ei saa lähestyttyä naista eikä aloita keskustelua? Mediassa jatkuvasti juttua näistä 30-40 v miehistä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Ovatko siis edes lähestyneet naista koskaan. Pitää itse olla aktiivinen ja mies eikä mikään perässä vedettävä nahjus. Peiliin voi vilkaista ja samoin vaatekaappiin, että on asiallisen näköinen. Hiukset ja hygienia kuntoon.
Annatko työttömillekin vinkkejä, että rohkeasti vain menee kysymään paikan päältä ja reipas kättely niin saa töitä? Eikä saa haista vanhalta viinalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole totta mitä kirjoitat. Kyllä tavalliset miehet kelpaa. Mun mielestä vaan ihmiset jotka haluaa olla yhdessä ei kelpaa toisilleen. Esim.. itse olen nyt kiinnostunut aivan tavallisesta miehestä joka on mielestäni ihana. Olen tehnyt aloitteen ja ollaan nähty pari kertaa, mutta mies ei tee itse aloitteita ja vaikuttaa tosi epäkiinnostuneelta. Mä olen todella ihastunut häneen ja toinen ei ilmaise mitenkään et olisi molemminpuolista oikea syvä kiinnostus toista kohtaan. Mä en ole mikään pubiruusu vaan heittämällä tyylikäs kaunis nainen.
eli: oikeat ihmiset ei vaan kohtaa ja se ottaa päähän kaikkia
Tuskimpa olet. Jos olisit kaunis nainen, miehet tekisivät mitä vaan että saisivat olla kanssasi.
Jep oikeasti kaunis nainen ei ikinä tee aloitetta. Miksi kukaan tekisi aloitetta, kun saa valita kenet tahansa sadoista tarjolle tulevista?
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen = yleisin, keskiverto, tyyppiarvo. Kyllä nämä miehet on parisuhteissa.
Ap on häiriintynyt äijä jossain keskihajonnan päässä tai vielä etäämpänä keskimääräisestä eli tavallisesta miehestä.
200 sanan sanavarastollaan ja passiivisella ohimoaivokuorellaan täysin kyvytön tajuamaan omaa tilaansa ja sijaintiaan syrjäytyneiden jämämiesten joukossa.
Kellään ei ole minkäänkaista velvollusuutta suoda sukuelintään hyypiölle.
Voisin melkein veikata, että sanavarastoltaan rikkaimmat miehet ovat yliedustettuina ikisinkuissa. Punttimaket, jotka eivät ole elämänsä aikana lukeneet yhtään kirjaa, ovat enemmän naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi räyhääjä kannattaa jättää omaan arvoonsa. Tyyppi, jonka kanssa ei voi väitellä. Latelee niin epäloogisia argumentteja keskusteluihin. Parempi jättää huomiotta, kun sitähän se haluaa.
väittelemälläkö sä meinasit sitä pillua saada
Olen muuten saanut väittelemälläkin joskus nuorena poikana. Ärsytettiin toisiamme niin paljon että oli pakko pan na väittelyn päälle :D
Ei Suomesta kannata keskivertoa paremmenkaan miehen etsiä puolisoa. Taso on yksinkertaisesti surkea ja päässä vikaa lähes jokaisella. Yli 20% ihan lääkärintodistuksella hulluja.
Ihan sama vaikka mies tienaa 300€ tunti ja nainen 8€, niin mies ei voi jäädä töihin tienaamaan, koska pitää tulla kotiin jakamaan kotityöt tasan. Tottakai ne miehen tulotkin pitää tietty jakaa tasan tai mies on pihi ja pitää pihdata.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua tuollaisia ruikuttaja. Lopeta Viking, lyö dödöä kainaloon ja rohkeasti lähestymään ja juttelemaan naisille.
Mikäs m..a2>--t u se siellä typeriä ohjeita jakelee kun ei edes suomea osaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan figuureja, mangaa, kultakoruja, videopelejä...
Nekin omilla rahoillani. 😁
Minulle on muutama nörttimies yrittänyt tarjota näitä ilmeisesti pöksyihinpääsemistarkoituksessa, mutta en ole ottanut lahjoja vastaan, koska en halua käydä kauppaa kehollani/huomiostani. Ja jälkeenpäin sehän vain vtuttaisi, kun joku kaunis figuuri vuosia myöhemminkin muistuttaisi jostain iholle yrittäneestä tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomesta kannata keskivertoa paremmenkaan miehen etsiä puolisoa. Taso on yksinkertaisesti surkea ja päässä vikaa lähes jokaisella. Yli 20% ihan lääkärintodistuksella hulluja.
Ihan sama vaikka mies tienaa 300€ tunti ja nainen 8€, niin mies ei voi jäädä töihin tienaamaan, koska pitää tulla kotiin jakamaan kotityöt tasan. Tottakai ne miehen tulotkin pitää tietty jakaa tasan tai mies on pihi ja pitää pihdata.
Eli mies haluaisi olla töissä ja vältellä yhdessäoloa ja odottaa, että nainen tekee kotityöt ja ruoankin valmiiksi?
Kotia pidetään yhdessä yllä, kumpikin osapuoli tuo oman kortensa kekoon.
Jos ajattelet, että naiset "eivät halua tavallista miestä", se voi johtaa katkeruuteen, joka paistaa helposti läpi ja se taas ei houkuttele ketään. Jos lähestyt deittailua asenteella, että "ei tässä ole mitään järkeä, koska naiset haluavat vain statusta", se voi helposti muuttua itseään toteuttavaksi ennusteeksi. Kukaan ei halua tuntea olevansa halveksittu sen takia, että sattuu olemaan nainen.
Ehkä kyse ei ole siitä, ettet kelpaisi, vaan siitä, että olet kohdannut vääriä ihmisiä tai etsit kumppania paikoista, joissa arvostetaan eri asioita kuin mitä itse edustat. Jos oikeasti olet luotettava, kiltti ja lojaali, niin keskity löytämään ihminen, joka arvostaa niitä piirteitä. Maailmassa on valtavasti ihmisiä, eikä kaikkien kohdalla käy heti tuuri mutta jos jää kiinni katkeruuteen, se vain vaikeuttaa mahdollisuuksia tulevaisuudessa.
Joten sen sijaan, että kiroilet ja syyttelet naisia pinnallisuudesta, ehkä voisi olla hedelmällisempää pohtia, miten itse suhtaudut ihmissuhteisiin ja millaisella asenteella lähdet etsimään kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi räyhääjä kannattaa jättää omaan arvoonsa. Tyyppi, jonka kanssa ei voi väitellä. Latelee niin epäloogisia argumentteja keskusteluihin. Parempi jättää huomiotta, kun sitähän se haluaa.
väittelemälläkö sä meinasit sitä pillua saada
Olen muuten saanut väittelemälläkin joskus nuorena poikana. Ärsytettiin toisiamme niin paljon että oli pakko pan na väittelyn päälle :D
;-D
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuollaisten tuloerojen ihmiset edes kohtaavat missään. Vähän nyt realiteettejä peliin.
Mitä tarkoittaa 'ihan tavallinen mies'? Se että käy töissä, maksaa laskut, pitää itsestään huolta, ei ole juoppo/väkivaltainen, on luotettava...ne on perusoletuksia. Ihan sama kuin mainostaisi, että pystyy hengittämään.
Sun aloitus Dubai-lomineen ja Vuitton-laukkuineen kuulostaa siltä, että sua kiinnostaa vain instababet. Jonka jälkeen tämä aloitus alkaa kuulostaa pelkästään naurettavalta. Ja siinähän se sun suurin vika tulikin, kaikesta mainospuheestasi huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole totta mitä kirjoitat. Kyllä tavalliset miehet kelpaa. Mun mielestä vaan ihmiset jotka haluaa olla yhdessä ei kelpaa toisilleen. Esim.. itse olen nyt kiinnostunut aivan tavallisesta miehestä joka on mielestäni ihana. Olen tehnyt aloitteen ja ollaan nähty pari kertaa, mutta mies ei tee itse aloitteita ja vaikuttaa tosi epäkiinnostuneelta. Mä olen todella ihastunut häneen ja toinen ei ilmaise mitenkään et olisi molemminpuolista oikea syvä kiinnostus toista kohtaan. Mä en ole mikään pubiruusu vaan heittämällä tyylikäs kaunis nainen.
eli: oikeat ihmiset ei vaan kohtaa ja se ottaa päähän kaikkia
Tuskimpa olet. Jos olisit kaunis nainen, miehet tekisivät mitä vaan että saisivat olla kanssasi.
Jep oikeasti kaunis nainen ei ikinä tee aloitetta. Miksi kukaan tekisi aloit
ihan uteliaisuudesta minkä lasket naisen tekemäks alotteeks. pitääkö naisen pyytää sua ihan treffeille vai riittääkö vähempi
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, mitä keskivertoa paremman miehen kannattaa tehdä? Tunnetko jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa naisen sen pimperon jakaminen alfauroksille heti paikalla 😤 Me tavikset ollaan myös oikeutettuja saamaan sitä pimperoa 🤗
Niin no naiset ei tunnu edes antavan sitä tutustumis mahdollisuutta tavalliselle miehelle koska ne odottaa sitä pitkää ja komeaa prinssiä joka tulee juttelemaan.
Ai siis "mahdollisuuden antamisella" tarkoitetaan pimperon antamista? No nyt selvisi, miksi miehet, jotka ovat saaneet paljon mahdollisuuksia, valittavat koko ajan, ettei heille muka anneta mahdollisuuksia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se olisi reilua kaikille jos ne nätit naiset antaisi edes mahdollisuuden kilteille ja tavallisille miehille. Naisten olisi jo aika hyväksyä kilttien ja tavallisten miesten olemassaolo.
T:tavallinen mies joka on kiltti.
Kyllä se olisi kaikille reilua jos ne kiltit miehet antaisi edes mahdollisuuden kilteille ja rumille naisille. Miehen olisi jo aika hyväksyä rumien ja tavallisten naisten olemassaolo.
Mikä ihmeen himo palstalla on usuttaa nuo naisvihaajat kilttien, rumien ja ujojen naisten kimppuun? Vaikka nainen ei olisi kaunis, ei hän ansaitse kilttiä miestä tuhoamaan elämäänsä. Kukaan ei ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa naisen sen pimperon jakaminen alfauroksille heti paikalla 😤 Me tavikset ollaan myös oikeutettuja saamaan sitä pimperoa 🤗
Niin no naiset ei tunnu edes antavan sitä tutustumis mahdollisuutta tavalliselle miehelle koska ne odottaa sitä pitkää ja komeaa prinssiä joka tulee juttelemaan.
Ai siis "mahdollisuuden antamisella" tarkoitetaan pimperon antamista? No nyt selvisi, miksi miehet, jotka ovat saaneet paljon mahdollisuuksia, valittavat koko ajan, ettei heille muka anneta mahdollisuuksia. 😂
vit tu sää oot tyhmä
ja ilmeisesti aika pahasti munan puutteessa
:D