Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
TE OOOTTE KAIKKI VÄÄRÄSÄÄS 😡😡😡😡😡😡😡😡
Miehet ei edes uskalla lähestyä naisia joten eivät saa naista. Minulla on tavallinen auto 10 vuotta vanha ja olen vain raksamies mutta olen seurustellut 15 vuotta. Kun aloin seurustelee niin minulla oli 200 euroa rahaa eli nainen ei edes antanut pakkeja vaikka olin köyhä ja autoton silloin. Minun tyttöystävä oli silloin vakitöissä kun tavattiin ekoja kertoja.
Miksi et huoli sitä tavallista naista? Miksi sinulle kelpaa vain Alfa naaras? Kyllä tavallisille naisille tavallinen mies edelleen kelpaa.
Olen tavallinen nainen ja olen tapaillut puoli vuotta melkoisen tavallista miestä. Onko niin, että ap tavoittelee jotain mihin rahkeet eivät riitä? Kaikki lähipiiriini naiset ovat suhteessa ihan tavallisten miesten kanssa: hoitajia, insinöörejä, rekkakuskeja, pienyrittäjiä... tavallisen näköisiä mukavia ihmisiä. Kuten naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähes kaikki tuntemani tavalliset miehet ovat parisuhteessa. Mutta tavallinen mies tietää ettei ne ole markkinat, ehkä siinä syy.
Miten niin ei ole? Eikö kysyntä ja tarjonta ole yhtä kuin markkinat?
Ota tavallinen nainen. Oikeassa elämässä. Ei Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.
Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.
On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.
Yli puolet naisista on ylipainoisia ja 50% ihmisistä on jokin mielenterveyden häiriö elämänsä aikana. Vaatimattomat kriteerit mutta jo pelkästään ne sulkevat suurimman osan naisista pois.
Ja miehissä sama juttu.
Vaikka te "tavalliset" miehet jankutatte tuota naisettomuuttanne katkerana, niin ei se asia täällä muuksi muutu. Vuosisatojen ajan ihmiset ovat pariutuneet tavallisten ihmisten kesken. Unohtakaa netti ja menkää baanalle, sieltä ne ihmiset löytyy niinkuin ennenkin, mutta pitää muistaa että, kenelläkään ei ole velvoitetta olla kenenkään sellaisen kanssa joka ei vaan itseään miellytä. Me naiset emme ole teille miehille mitään velkaa.
No itse olen jo kohta nelikymppinen nainen eli 80-luvulla syntynyt ja koko elämäni muistan kuulleeni miesten suusta millainen naisen pitää olla että kelpaa. Ja haukkumiset siitä kuinka nainen rupsahtaa 25-vuotiaana ja blaablaablaa. Ikinä et ole tarpeeksi hyvä jollekin läskille juopolle rekkamiehelle.
hyvä vaan että osat vaihtuvat. Ei nimittäin vittujakaan enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Koska tavallinen mies on nykyään synonyymi jankuttavalle incelille.
Kuten aloittaja, joka spämmää tätä samaa biikosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mistäköhän se johtuu että toistuvasti törmää Vuittoneita ja Dubaita haluaviin naisiin?
Tämä. Selvästi mies ei ole kiinnostunut tavallisista naisista vaan instabebeistä. Tavallinen nainen ei ole riittävän hyvännäköinen eikä tyylikkäästi pukeutunut tällaisille miehille.
Kaunottaret ovat kautta evoluution tehneet päätöksensä samojen kriteereiden mukaan seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla. Pitkä, vahva, mies jolla on maskuliinit piirteet sekä riittävästi statusta ja varallisuutta. Nykyisin some vain tuo tämän kirkkaasti esiin.
No eipä se naisen 'saaminen' miestä välttämättä niin onnelliseksi tee. Hetken huumaa joka haihtuu hyvinkin nopeasti. Ja voin todeta tämän ihan vankalla kokemuksella. Monesti miehen kannalta ne järkiliitot on kaikista parhaita vaihtoehtoja, missä laitetaan hyödyt ja haitat vaakakuppiin. Itse olen nyt järkiliitossa, koska totesin tämän parhaaksi vaihtoehdoksi. Siis jos jonkun naisen ihan välttämättä haluaa elämäänsä? Onko nainen miehelle se kodin hoitaja, muusa, seuralainen, seksuaalihalujen täyttäjä... vai mikä liekään naisen tarpeena? Saadut ilot/hyödyt vs haitat/mieliharmit puntariin.
Mutta yksi asia pitää aina muistaa. Pelkällä tunteilla ei pitkälle pötkitä, ja nainen ajattelee ihan samalla tavalla. Ainoana erona on se että nainen ei vaan myönnä sitä yhtä helposti kuin mies, että nainen hakee lähes aina ja pelkästään sitä järkiliittoa. Ensin hyötyä, ja seuraavana sitä iloa miehestä. Ja muistakaa myös tämä fakta, että rahalla saa ja hevosella pääsee parhaiten näille markkinoille, jos ei ole ulkonäöllä siunattu. Ja se koskee nimenomaan miehiä.
Sama vanha valitus. Jos mies itse tavoittelee niitä ns instabeibe missejä, ja itse on tavallinen tallaajaa, on hänellä vain väärä kohde. Ala lähestyä niitä harmaita seinäruusuja niin ehkäpä löydät parikappaleesi.
Vierailija kirjoitti:
Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.
Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.
On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.
Itse hakeudutte ammatteihin, joita naiset ei arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mistäköhän se johtuu että toistuvasti törmää Vuittoneita ja Dubaita haluaviin naisiin?
Ei tiedä mikä ero on sokerisuhteella ja parisuhteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla miehillä ole rahkeita olla lääkäri, lentäjä, juristi, sijoituspankkiiri, lätkästara tai rock-tähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla miehillä ole rahkeita olla lääkäri, lentäjä, juristi, sijoituspankkiiri, lätkästara tai rock-tähti.
Tuliko tämä ihan miehen omasta suusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä mikä ero on sokerisuhteella ja parisuhteella.
Missä kohtaa menee raja, että parisuhde muuttuu sokerisuhteeksi, onko jako mustavalkoinen?
Minkä mittaista ja painoista ap sulle saisi olla?
Laitetaanko tilaukseen suomineito vai hieman eksoottisempaa leidiä filpuista tai thaikuista?
Kerrohan s-postisi, niin katellaan sulle prseenpyyhkijä.