Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
05.03.2025 |

Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.

Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.

Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.

Ja kyllä, vituttaa.

Kommentit (700)

Vierailija
21/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ns tavallinen mies. Vätys joka ei saa lähestyttyä naista eikä aloita keskustelua? Mediassa jatkuvasti juttua näistä 30-40 v miehistä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Ovatko siis edes lähestyneet naista koskaan. Pitää itse olla aktiivinen ja mies eikä mikään perässä vedettävä nahjus. Peiliin voi vilkaista ja samoin vaatekaappiin, että on asiallisen näköinen. Hiukset ja hygienia kuntoon. 

Vierailija
22/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai itse toivoisin myös että kelpaisin naiselle joka olisi minun mielestä kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja terve.

En ole tuollaista naista vielä löytänyt joten siksi olen sinkku mutta en katkera. 

Heivaatko naisen, jos löydät, mutta hän sairastuu? 

Kyllä koska sitten se muuttuu rasitteeksi minulle. Haluan elää hyvän elämän ja mieluummin olen sinkku kuin huonon naisen kanssa.

Ihan ymmärrettävää omalla tavallaan, ja varmaan samoin ajattelevia on naisissakin. Mutta rakkauden kanssa tuollaisella ajattelulla ei ole paljon tekemistä. Et kyllä niin väittänytkään toki. Vähän vaan kamalalta tuntuu, että ihmiset on niin itsekeskeisiä nykyään. Mutta toivottavasti löydät joskus samanlaisen naisen, ja voitte saada iloa toisidtanne ilman että kumpikaan tulee mitenkään huijatuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai itse toivoisin myös että kelpaisin naiselle joka olisi minun mielestä kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja terve.

En ole tuollaista naista vielä löytänyt joten siksi olen sinkku mutta en katkera. 

Heivaatko naisen, jos löydät, mutta hän sairastuu? 

Kyllä koska sitten se muuttuu rasitteeksi minulle. Haluan elää hyvän elämän ja mieluummin olen sinkku kuin huonon naisen kanssa.

Onkin tosiaan hämmästyttävää ja vastoin kaikkea todennäköisyyttä, että noin hienolla asenteella varustettu mies on jäänyt sinkuksi!

Vierailija
24/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten olisi hyvä tietää omat realiteetit eli katse peiliin ja arvioimaan se todellinen viehätysvoima. Usein se ei niin kaunis nainen luulee olevansa kaunis ja täten hän ajattelee "minulle kuuluu se komea statusmies". Kaikki naiset ei nyt vaan ole niitä missejä vaan on kaiken näköisiä naisia, rumia naisia, ylipainoisia naisia ja ihan kivan näköisiä naisia.

Vierailija
25/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa suomalaismiehistä on lihavia.

Valtaosa suomalaismiehistä pitää naisia lihavina. :D

Vierailija
26/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua tuollaisia ruikuttaja. Lopeta Viking, lyö dödöä kainaloon ja rohkeasti lähestymään ja juttelemaan naisille. 

älä ainakaan mene juttelemaan naisille. nainen voi olla joku erityisherkkä ahdistuja ja sitten saat metoon.

Vierailija
27/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme oitis mieheni kanssa hiljaisen hetken näiden tavallisten miesten kovalle kohtalolle 🥺

Kaikki mukaan, siskot ja veljet! 😢🕯

Vierailija
28/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua tuollaisia ruikuttaja. Lopeta Viking, lyö dödöä kainaloon ja rohkeasti lähestymään ja juttelemaan naisille. 

Ei auta mitään ellei ole miesmallin näköinen tai rikas. Jos se tavallinen raksamiespena menee juttelemaan kauniille naiselle niin pakit tulee. 

Eli et ole itse mallin näköinen, mutta haluat silti kauniin naisen. Olet tavallinen mies, jolle tavallinen nainen ei kelpaa.

Vierailija
29/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi hyvä tietää omat realiteetit eli katse peiliin ja arvioimaan se todellinen viehätysvoima. Usein se ei niin kaunis nainen luulee olevansa kaunis ja täten hän ajattelee "minulle kuuluu se komea statusmies". Kaikki naiset ei nyt vaan ole niitä missejä vaan on kaiken näköisiä naisia, rumia naisia, ylipainoisia naisia ja ihan kivan näköisiä naisia.

Enpä usko että lähes kukaan ajattelee tuota lainausmerkkeihin laittamaasi. Ihmiset kiinnostuu kenestä kiinnostuu, ja jos se kiinnostava kiinnostuu takas, niin saattaa tulla suhde. Jos kiinnostuu aina vain sellaisista, joita ei voi saada, niin harmi homma. En sanoisi että kannattaa silti olla sellaisen kanssa, joka halusi sut mutta jota sinä et halua. Tympeetä molempia kohtaan.

Vierailija
30/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.

Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.

On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.

Etkö halua ihastua? 

Vierailija
31/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on itseasiassa todella kranttuja. Nillee ei kelpaa kukaan. Siks suomalaiset naiset löytääkin paljon miehiä ulkomailta.

Vierailija
32/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama virsi. Ja toisessa ketjussa joku valittaa riippurinnoista. Molemmat ongelmat lähtee samasta lähteestä: todellisuudentajun vääristyminen. Ja nettihän se on syynä tälle. 

Vierailija
33/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi Suomesta löytyvän naisia, jotka pitää sinua tasokkaana. 

Vierailija
34/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsette elämässä paljon helpommalla, kun ette edes yritä päästä parisuhteeseen.

Vierailija
35/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin 70% parisuhteessa olevista miehistä on keskituloisia ja ihan tavallisen näköisiä. 

Vierailija
36/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sysätty syrjään? Mitä se tarkoittaa? Viety oikeus kävellä kadulla tai käydä harrastuksissa? 

Vierailija
37/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista näissä ketjuissa on että ilmeisesti esim ap on tosissaan väitteidensä kanssa. Hän on oikeasti närkästynyt kun ei normimiehenä saa kaunista ja hoikkaa naista (siis niitä samoja joita kuolaa kaikki miehet). Sitten ap kehtaa vielä tehdä aloituksia ja itkeä kuinka naiset ovat nirsoja ja yliarvioivat tasonsa ym sontaa.

Naiset saavat miehiä tai ovat tyytyväisiä sinkkuja. Ei heillä ole tarvetta laskea tasoaan. Ap ja kumppaninsa sen sijaan tuntuu kärsivän siitä että yliarvioi oman tasonsa ja yrittää vain kauniita ja hoikkia naisia. Ja on vielä niin tyhmä ettei edes tajua tilannetta eli syyttää naisia siitä mitä tekee itse.

Vierailija
38/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten olisi hyvä tietää omat realiteetit eli katse peiliin ja arvioimaan se todellinen viehätysvoima. Usein se ei niin ihana mies luulee olevansa mukava ja tavallinen ja täten hän ajattelee "minulle kuuluu se kaunis nainen". Kaikki miehet ei nyt vaan ole niitä kunnon miehiä vaan on kaikenlaisia miehiä, ilkeitä miehiä, naisia esineellistäviä ja halveksuvia miehiä ja ihan kivoja miehiä.

Vierailija
39/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta mitään ellei ole miesmallin näköinen tai rikas. Jos se tavallinen raksamiespena menee juttelemaan kauniille naiselle niin pakit tulee. 

No juttele sitten rumalle naiselle. Ilmeisesti se on sun tasosi.

Vierailija
40/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan figuureja, mangaa, kultakoruja, videopelejä...

Nekin omilla rahoillani. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän