Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
05.03.2025 |

Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.

Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.

Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.

Ja kyllä, vituttaa.

Kommentit (700)

Vierailija
81/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.

Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.

On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.

Itse hakeudutte ammatteihin, joita naiset ei arvosta. 

Ei kaikilla miehillä ole rahkeita olla lääkäri, lentäjä, juristi, sijoituspankkiiri, lätkästara tai rock-tähti.

Ai eikö toi teidän logiikka toimikaan näinpäin? Syyllistätte naista, että oma vika, kun hakeudutte matalapalkka-aloille, mutta kun mies tekee niin, niin se ei olekaan miehen oma vika?

Ja naisten pitäis nyt sitten tyytyä duunariin, kun mies niin sanoo. 

Vierailija
82/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas sama tyhjätasku se taas vinkuu naisenpuutetta.

Voi voi sentään

Hae tuontivaimo Aasiasta.

Ei sen rahat riitä ostovaimoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mistäköhän se johtuu että toistuvasti törmää Vuittoneita ja Dubaita haluaviin naisiin? 

Ei tiedä mikä ero on sokerisuhteella ja parisuhteella. 

Missä kohtaa menee raja, että parisuhde muuttuu sokerisuhteeksi, onko jako mustavalkoinen?

Totta, ehkä mulla on sugarboy, kun ostin miehelle kaupasta uudet sukat.

Vierailija
84/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mistäköhän se johtuu että toistuvasti törmää Vuittoneita ja Dubaita haluaviin naisiin? 

Missä kohtaa menee raja, että parisuhde muuttuu sokerisuhteeksi, onko jako mustavalkoinen?

Voisko ajatella, että ne motiivit olla suhteessa, ratkaisee?

Vierailija
85/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi hyvä tietää omat realiteetit eli katse peiliin ja arvioimaan se todellinen viehätysvoima. Usein se ei niin kaunis nainen luulee olevansa kaunis ja täten hän ajattelee "minulle kuuluu se komea statusmies". Kaikki naiset ei nyt vaan ole niitä missejä vaan on kaiken näköisiä naisia, rumia naisia, ylipainoisia naisia ja ihan kivan näköisiä naisia.

Nainen on sinkkumarkkinoilla lähes aina hyvännäköisempi sukupuoli, ihan riippumatta siitä mikä taso on muihin naisiin verrattuna. Siinä realiteetteja. Mies voi kuitenkin erottua edukseen monella tavalla. Täytyy vain valita niistä itselle sopivin eikä narista. 

Vierailija
86/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä tiedät että joku mies on tavallinen. Ulkonäkö ei kerro kaikkea ja se kaikki ei näy päältä. Kun menet pintaa syvemmälle ja tutustut ihmiseen voi alta paljastua vaikka mitä. Et voi tietää mitä joku osaa tai on kokenut elämässään. Monet luulevat itsestään liikaa ja luulevat olevan niin saatanan erikoisia vaikka heissä ei ole yhtään mitään. Tavallisuus on kirosana. Muutamat naisten ihanoimat miehet on omasta mielestäni täysiä pellejä. 

Vierailija
87/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko ajatella, että ne motiivit olla suhteessa, ratkaisee?

Joo, mutta onko motiivit aina vain joko pelkkä rakkaus tai pelkkä raha, vai onko siinä iso harmaa alue ja kaikilla on myös vähemmän romanttisia ja yleviä motiiveja? 

Vierailija
88/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai itse toivoisin myös että kelpaisin naiselle joka olisi minun mielestä kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja terve.

En ole tuollaista naista vielä löytänyt joten siksi olen sinkku mutta en katkera. 

Heivaatko naisen, jos löydät, mutta hän sairastuu? 

Kyllä koska sitten se muuttuu rasitteeksi minulle. Haluan elää hyvän elämän ja mieluummin olen sinkku kuin huonon naisen kanssa.

Varmaan sitten sinulle on ok, että nainen heivaa sinut, jos olet rasite hänelle. Sehän tapahtuu jo silloin,  kun olet alentunut treffeille sen ylipainoisen yh:n kanssa, joka  huomaa heti kun avaat suusi, että tulet olemaan rasite ja heivaa sinut niillä ekoilla treffeillä. Jotain tällaistahan on tapahtunut ja sen vuoksi jankkaat täällä päivästä toiseen.

Vierailija
89/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tuollaisia aloituksen kaltaisia, naisvihamielisiä kommentteja laukovat ihmiset aina kuvailevat olevansa "kilttejä".

Kyse ei muutenkaan ole siitä, että just sinä et kelpaa, vaan moni on mieluummin yksin tai seurustelee esim toisen naisen kanssa. Ei kaikille parisuhde miehen kanssa edes ole mikään prioriteetti elämässä, jos ei satu sopivaa tulemaan vastaan.

En myöskään seurustelisi ihmisen kanssa, jolle mt-ongelmat on punainen vaate. Se kertoo ensinnäkin empatiakyvyttömyydestä, mutta myös siitä, ettei tällainen ihminen tulisi myöskään hakemaan apua omiin mahdollisiin mielenterveysongelmiinsa.

Vierailija
90/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some aiheuttaa kyllä pinnallisuutta.

Tämä muoti alkoi jo kauan ennen somea, 2000 luvun paikkeilla alkoi naisten nirsoilu. Some antaa lisää vauhtia asialle.

M45

Vierailija
91/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole tavallinen mies vaan maailmanluokan luuzeri, munaton itkupilli, selkärangaton komeroitunut epäonnistunut palstat(r)ollo

Vierailija
92/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän tuollaisia aloituksen kaltaisia, naisvihamielisiä kommentteja laukovat ihmiset aina kuvailevat olevansa "kilttejä".

Kyse ei muutenkaan ole siitä, että just sinä et kelpaa, vaan moni on mieluummin yksin tai seurustelee esim toisen naisen kanssa. Ei kaikille parisuhde miehen kanssa edes ole mikään prioriteetti elämässä, jos ei satu sopivaa tulemaan vastaan.

En myöskään seurustelisi ihmisen kanssa, jolle mt-ongelmat on punainen vaate. Se kertoo ensinnäkin empatiakyvyttömyydestä, mutta myös siitä, ettei tällainen ihminen tulisi myöskään hakemaan apua omiin mahdollisiin mielenterveysongelmiinsa.

Kv. somessa kuulee usein sanonnan: dont stick your dick in crazy. Perusohje miehiltä miehille.

Vierailija
93/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä muoti alkoi jo kauan ennen somea, 2000 luvun paikkeilla alkoi naisten nirsoilu. Some antaa lisää vauhtia asialle.

M45

Sulla on toki ittelläsi lihava, ruma ja työtön nainen eiks ni

Vierailija
94/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaa googlettaa se iltalehden juttu millainen on keskiverto suomalainen nainen. Muistaakseni hän oli yli 30v, nimeltään Tuula, pituus noin 164cm ja paino 75kg.

Kuulostaa siltä ettet yritä deittailla itse mitään tavallisia naisia vaan niitä insta herutus Dubai naisia. Kannattaisi lopettaa oman ajan tuhlaaminen kun olet varmaan tähän mennessä ymmärtänyt ettei tätä naisryhmää kiinnosta ne "tavalliset miehet" ja ryhtyä etsimään sitä Tuulaa.

Kannattaa myös ymmärtää että täydellisiä ihmisiä tai parisuhteita ei ole olemassakaan, vaan kaikki ihmiset joutuu tekemään kompromisseja ja niissä suhteissakin todennäköisesti joutuu kohtaamaan vaikeuksia. 

Sellaiset prinsessa kuvitelmat missä upea nainen astelee elämääsi ja sitten PÄDÄM koko elämäsi muuttuu ja olet syvästi rakastunut ja onnellinen koko loppuelämäsi on oikeasti Disneyn prinsessa satu eikä tosi elämää.

Vierailija
95/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Sulla on toki ittelläsi lihava, ruma ja työtön nainen eiks ni

Onko lihava, ruma ja työtön nainen mielestäsi vähemmän arvokas kuin hoikka, kaunis ja työssäkäyvä nainen?

Vierailija
96/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sinkkuutesi on taattu. 👍👀naisia voit kuitenkin katella see through lingerien kautta

Vierailija
97/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut aiheuttavat vain sen, että alan todellakin katsella enemmän alfoja. Liian iso riski, että yhtään ujompi tyyppi osoittautuu tuollaiseksi narinapetteriksi. Sellainen ei voi suhteessakaan olla muuta kuin mustasukkainen rasite, jolle pitää koko ajan olla todistelemassa hänen arvoaan.

Vierailija
98/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kv. somessa kuulee usein sanonnan: dont stick your dick in crazy. Perusohje miehiltä miehille.

Tökkää vaan, mutta valehtele nimi, älä annan puhelinnumeroa äläkä kerro missä asut. 😃

Vierailija
99/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään naista joka haluaa vain jotain laukkuja saati Dubain matkoja. Tunnen muutaman joilla on jotain intoa merkkilaukkuihin tai vastaavaan, mutta hekään eivät ole sellaisia että joku Dubai olisi kiinnostava matkakohde, eivätkä myöskään postaile mahdollisista matkoistaan someen. Ja ostavat laukkunsa itse. He, joilla ei ole varaa laukkuihin, eivät niitä lahjoiksi odota.

Mutta aloituksen kaltaisia naisia kyllä olen nähnyt somessa ja seiskan sivuilla. Ovatkin useat käytännössä tavallaan ostettavissa, markkinoivat itseään ahkerasti. Ovat lähtökohtaisesti myös kauniita tai ainakin näyttäviä ja laitettuja. Mutta tavallisia naisia eivät ole eivätkä tavallista miestä halua.

No tämäpä. Ne somenaiset eivät ole tavallisia naisia. Tavalliset naiset eivät hingu merkkilaukkuja ja dubainmatkoja. Tai no, ehkä jotkut, mutta suurin osa ei. 

Vierailija
100/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se menee niin, että jos miehet haluaa ehdottomasti ja välttämättä parisuhteen, ja naiset pärjää hyvin ilmankin, niin naisilla on parempi asema neuvotella asiasta. Jos minulla on omenia ja naapurilla päärynöitä, ja naapuri kokee että hänen on pakko saada omenia, mutta mulle päärynät olis vaan kiva lisä, niin olenhan mä vaihtokaupassa paremmassa asemassa jos mun ei periaatteessa olisi pakko käydä kauppaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi