Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39-vuotias nainen ja 58-vuotias mies ja yhteen muuttaminen

Vierailija
05.03.2025 |

Mitä mieltä ikäerosta, tai onko kokemusta vastaavasta ikäerosta? 

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vielä varmaan tuntuu ihan ok ikäerolta, mutta entäpä sitten kun olet itse vielä virkeä viisikymppinen ja mies alkaa olla 70-vuotias pappa? Puhumattakaan siitä eteenpäin. Mutta oma on liittosi ja tiedät parhaiten.

No jaa, mitäpä on tapahtanut Sauli Niinistölle ja Jenni Haukiolle.

Kun on puhe rakkaudesta, se rakkaus, syvä välittäminen on, säilyy ja pysyy loppuun asti.

Ei rakkaussuhteessa aleta toista vähätellä, halveksia ja hyljeksiä, missään vaiheessa.

Ja vakavasti sairastua, minkä ikäinen ihminen tahansa.

70-vuotiaat, eivätkä vielä edes 80- vuotiaat, ei tarvitse mitään omaishoitajia, normmaalioloissa.

Eri juttu jos sairastuu, vakavasti, mutta silloinkaan ei toisen tarvitse jäädä omahoitajaksi.

Ap tuskin puhuu maamme presidentistä 😂.

Vierailija
42/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja puoliso 62v nainen. Hyvin sujuu.

Miksi olet lyönyt hynttyyt yhteen mummon kanssa?

Miksi naiset lyö papan kanssa? 

Seksihalut osuu paremmin yhteen, kun nainen on selvästi nuorempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseepähän paneen paljaalla.

39 v nainen haluu lasta niin naintia päivittäin!

Vierailija
44/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla jossain vaiheessa omaishoitaja.

Tuo mahdollisuus on aina olemassa, oli ikä mikä tahansa. 

Vierailija
45/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseepähän paneen paljaalla.

39 v nainen haluu lasta niin naintia päivittäin!

Pääsee levittää tautia ap.hen.

Vierailija
46/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole tympeää kun toinen jää eläkkeelle ja itsellä töitä 15v?

Vierailija
47/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerolla ei ole merkitystä, jos elämänvaihe on suunnilleen sama. Tuossa iässä molemmat on täysin aikuisia, työssäkäyviä ja lauantaisin saunan jälkeen bumtsibumia katsovia ihmisiä. Mutta tällä palstallahan on tapana aina maalailla mielikuvia jonnekin vanhuuteen. Että mitäs kun sinä olet nuori, vetreä ja vireä kolmekymppinen ja mies on satakaksi vuotias ikäloppu ukko. Elääkö joku näin elämäänsä, miettien jotain vanhuutta? Ilmeisesti se on joku elämän maali, koska sitä tällä palstalla eniten mietitään.

Vierailija
48/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihalut osuu paremmin yhteen, kun nainen on selvästi nuorempi. 

Osuu paremmin yhteen, vaikka toki miehet ovat keskimäärin halukkaampia kuusikymppisinä kuin naiset missään ikäluokassa. 

Vierailija
49/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku keksii kohta nuorennuspillerin. Mäki tapasin aivan ihanan mutta se ikäero on se mikä pelottaa. Muuten perjaatteessa mun ihannemies. Joskus maailma tuntuu turhan julmalta.

Vierailija
50/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 vuoden kuluttua toinen on 73v?

Hyvä tyttö! Olet ollut matikan tunnilla heräillä 👍

Vierailija
51/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerolla ei ole merkitystä, jos elämänvaihe on suunnilleen sama. Tuossa iässä molemmat on täysin aikuisia, työssäkäyviä ja lauantaisin saunan jälkeen bumtsibumia katsovia ihmisiä. Mutta tällä palstallahan on tapana aina maalailla mielikuvia jonnekin vanhuuteen. Että mitäs kun sinä olet nuori, vetreä ja vireä kolmekymppinen ja mies on satakaksi vuotias ikäloppu ukko. Elääkö joku näin elämäänsä, miettien jotain vanhuutta? Ilmeisesti se on joku elämän maali, koska sitä tällä palstalla eniten mietitään.

Se on vain joidenkin palstan vanhenevien naisten kipuilua oman ikääntymisen suhteen. Niille on kova paikka joutua huomaamaan, että miehet suosivat nuorempia naisia.  

Vierailija
52/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotiaana naisena en ikimaailmassa ryhtyisi suhteeseen noin paljon vanhemman miehen kanssa. Mutta oma asiasihan se on, mitä muiden mielipiteillä siinä on merkitystä?

Vierailija
53/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoption yläikäraja vaihtelee maittain ja toki isä/äitikanditaatin terveydentila arvioidaan/ vaikuttaa merkittävästi.

Ei sillä, että itselläni adoptiohaave juuri nyt ajankohtainen tai suunnitteillakaan. Mutta monella parilla on.

Vierailija
54/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuon ikäinen mies on liian vanha vaikka olen 61v. nainen. Miltei kaikki +50 miehet ovat järkyttävän näköisiä.

Vierailija
55/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuon ikäinen mies on liian vanha vaikka olen 61v. nainen. Miltei kaikki +50 miehet ovat järkyttävän näköisiä.

Yli kuusikymppisenä sulle on vielä ulkonäkö kaikkein tärkeintä. Ei voi kuin nauraa. :D

Vierailija
56/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 60 ja hänen "uusi" mies 80 (he ovat olleet yhdessä jo parikymmentä vuotta). Mies on ollut todella hyväkuntoinen nuoruudesta saakka, mutta viiden vuoden sisällä "vauhti" on jo selvästi hidastunut. Hänestä on tullut myös jossain asioissa hiukan höppänä. Esimerkiksi muutama viikko sitten mies ei meinannut saada autoa liikkeelle koska hän ei yllättäen osannut laittaa oikeaa vaihdetta silmään. Sitten oikea vaihde löytyi eikä ongelmia enää sen jälkeen tietääkseni tullut.

Miehen iän tuomat ongelmat (jos niitä voi ongelmiksi varsinaisesti kutsua) selvästi välillä ärsyttävät äitiäni, mutta hän ei kuitenkaan myönnä sitä ääneen. Hänhän se itse aikoinaan jätti isäni ja alkoi seurustelemaan paljon itseään vanhemman miehen kanssa. Muistakaa ja ymmärtäkää siis, että iso ikäero tulee ennemmin tai myöhemmin takuulla näkymään, eikä todellakaan positiivisella tavalla.

Vierailija
57/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta 20 vuoden ikäerolla elämänvaihe ei ole sama. Vanhempi noista jää kohta eläkkeelle. En sano etteivät saisi olla yhdessä, mutta kello käy ja vanhuus tulee, toisille 20 vuotta aiemmin kuin toisille.

Vierailija
58/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, miehesi on jo lähellä eläkeikää ja kun hän jää eläkkeelle niin sinulla on työuraa vielä yli 20 vuotta jäljellä. Kun pääset itse eläkkeelle on miehesi jo omaishoidettava tai haudassa. Yksi työkaveri jäi normaalia aiemmin pois työelämästä kun hän ei kestänyt sitä että hän nousee joka aamu aikaisin töihin kun toinen vaan jää aina nukkumaan. Pari vuotta hän oli jaksanut sitä katsella. Ei hänelläkään olisi enää ollut jäljellä kuin pari vuotta mutta mitta tuli täyteen. 

Vierailija
59/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kysy tätä Jenni Haukiolta. Eikö todellakaan nuorempaa miestä muka löytynyt, kun piti tuplasti vanhemman eläkeläis Niinistön kanssa tehdä lapsi.

Vierailija
60/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kysy tätä Jenni Haukiolta. Eikö todellakaan nuorempaa miestä muka löytynyt, kun piti tuplasti vanhemman eläkeläis Niinistön kanssa tehdä lapsi.

Sauli on oikea ykäsonni, joka laukea tuhannen sonnin voimalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän