39-vuotias nainen ja 58-vuotias mies ja yhteen muuttaminen
Mitä mieltä ikäerosta, tai onko kokemusta vastaavasta ikäerosta?
Kommentit (87)
Jos olet toinen pariskunnasta niin kovin tunnut epäröivän asiaa, kun täältä kysyt.
Itselläni ja miesystävälläni on isompi ikäero. Ei ole ollut itselleni tai muillekaan ongelma.
Mä olen ollut jo 16vuotta 13vuotta vanhemman naisen kanssa. Ja ai että meidän elämä on onnellista. M37. Antakaa mennä vaan
Jaksatko itse käydä vielä yli 10 vuotta töissä samalla kun toinen on jo mukavasti eläkkeellä?
Kai sä nyt olet seurustellut sen aikaa, että tiedät toimiiko?
Vierailija kirjoitti:
Aika vanha nainen, ilmeisesti ei ole lapsihaaveita miehellä?
Mistä sinä tiedät vaikka heillä kummallakin olisi jo entuudestaan lapsia, ehkä jopa lastenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nykyaikaahan tuo on.
Totta.
Kuin myös toisin päin.
Yhteen muuttaa asumaan voivat niin vanhempi nainen, kuin nuorempi mieskin. Ja myös avioitua.
Tunteet ja etenkin rakkaus ei katso ikää. Sillä minkäs sille kukaan voi, jos jotkut todella raksstuvat toisiinsa, ikäerosta huolimatta.
Hyvä julkinen esimerkki on SDP:n puheenjohtaja Antti Lindtmanin raksstuminen, itseään 20 vuotta naiseen.
Kuin myös Ranskan presidentin, Macronin.
Ei tuollaisiin suhteisiin vaikuta läheisten, eikä ystävien tai tuttavien irvailut eikä arvostelut.
Mies on vähän nuorenpuoleinen sinulle mutta minkäs sille voi jos olette rakastuneet.
Hyvin, hyvin paljon riippuu yksilön viehätysvoima tosiaan siitä monen asian kokonaisuudesta, ei pelkästään numeroista.
Hyvä runko, freesi iätön ulkonäkö, tasapainoinen miellyttävä luonne houkuttaa aina ihailijoita; niin naiselle että miehelle.
40+ iässä lapset jo parikymppisiä ja kotoa pois. Tai lapsia ei ole ollenkaan, eikä minkäänlaisia haaveitakaan perillisistä.
Isonkin ikäeron suhteet voivat onnistua, jos ei lapsihaaveita. Älkää heti alkuun lytätkö lähipiirinne orastavia suhteita tympein ummehtunein ennakkoluuloin.
Ja hei, monet myös adoptoivat pienokaisen, sekin mahdollisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v mies ja puoliso 62v nainen. Hyvin sujuu.
Miksi olet lyönyt hynttyyt yhteen mummon kanssa?
Ikähän on vaan numero. Toiset ovat vaan eläneet vähän pidempään.
Ikä ei todellakaan ole vain numero.
Ei niin, ellei ole tosi nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset lyö papan kanssa?
Pappa ei ole kuivunut.
Pappa on nahistunut.
Meillä 18 vuotta vanhempi mies ilmoitti pari vuotta sitten, ettei ole enää kiinnostunut ihmissuhdeasioista. Oltiin oltu parikymmentä vuotta yhdessä ja sen jälkeen on ollut kylmää kyytiä. Ensin loppui kosketus ja hellyys, sitten ystävälliset sanat ja huomioiminen ja nykyään hän kohtelee minua kuin ilmaa. Nelikymppisenä jäin fyysisesti ja emotionaalisesti yksin tässä suhteessa, joten enpä nyt oikein voi suositella tällaista. Olo on lähinnä petetty.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vielä varmaan tuntuu ihan ok ikäerolta, mutta entäpä sitten kun olet itse vielä virkeä viisikymppinen ja mies alkaa olla 70-vuotias pappa? Puhumattakaan siitä eteenpäin. Mutta oma on liittosi ja tiedät parhaiten.
Niin. Se on se kokonainen ihminen, joka kiehtoo, eikä ne numerot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset lyö papan kanssa?
Mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa.
Höpö höpö. Erektiovaikeudet vanhoilla miehillä on tosiasia.
Muutat yhteen isäsi ikäisen miehen kanssa. Pidä huoli ettei hän kohtele sua kuin lastaan ja kiristä viikkorahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vielä varmaan tuntuu ihan ok ikäerolta, mutta entäpä sitten kun olet itse vielä virkeä viisikymppinen ja mies alkaa olla 70-vuotias pappa? Puhumattakaan siitä eteenpäin. Mutta oma on liittosi ja tiedät parhaiten.
No jaa, mitäpä on tapahtanut Sauli Niinistölle ja Jenni Haukiolle.
Kun on puhe rakkaudesta, se rakkaus, syvä välittäminen on, säilyy ja pysyy loppuun asti.
Ei rakkaussuhteessa aleta toista vähätellä, halveksia ja hyljeksiä, missään vaiheessa.
Ja vakavasti sairastua, minkä ikäinen ihminen tahansa.
70-vuotiaat, eivätkä vielä edes 80- vuotiaat, ei tarvitse mitään omaishoitajia, normmaalioloissa.
Eri juttu jos sairastuu, vakavasti, mutta silloinkaan ei toisen tarvitse jäädä omahoitajaksi.
Mun kaverilla 14 vuotta vanhempi mies. Kaveri oli 52 kun tapasivat. Silloin ikäero ei vielä tuntunut. Nyt kaveri 66 ja mies 80. Kuulemma karmeaa asua vanhan papan kanssa. Miettikää tarkkaan!
Vierailija kirjoitti:
Hyvin, hyvin paljon riippuu yksilön viehätysvoima tosiaan siitä monen asian kokonaisuudesta, ei pelkästään numeroista.
Hyvä runko, freesi iätön ulkonäkö, tasapainoinen miellyttävä luonne houkuttaa aina ihailijoita; niin naiselle että miehelle.
40+ iässä lapset jo parikymppisiä ja kotoa pois. Tai lapsia ei ole ollenkaan, eikä minkäänlaisia haaveitakaan perillisistä.
Isonkin ikäeron suhteet voivat onnistua, jos ei lapsihaaveita. Älkää heti alkuun lytätkö lähipiirinne orastavia suhteita tympein ummehtunein ennakkoluuloin.
Ja hei, monet myös adoptoivat pienokaisen, sekin mahdollisuus on.
Ei tuossa iässä enää adoptoida, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 18 vuotta vanhempi mies ilmoitti pari vuotta sitten, ettei ole enää kiinnostunut ihmissuhdeasioista. Oltiin oltu parikymmentä vuotta yhdessä ja sen jälkeen on ollut kylmää kyytiä. Ensin loppui kosketus ja hellyys, sitten ystävälliset sanat ja huomioiminen ja nykyään hän kohtelee minua kuin ilmaa. Nelikymppisenä jäin fyysisesti ja emotionaalisesti yksin tässä suhteessa, joten enpä nyt oikein voi suositella tällaista. Olo on lähinnä petetty.
Pistä kamppeet kasaan ja etsi mies, jota ihmissuhde kiinnostaa. Miksi ihmeessä jäät tuohon?
Ikä ei todellakaan ole vain numero.