Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo naisesta joka valitsi duunarin

Vierailija
21.03.2024 |

korkeakoulutetun sijaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastui.

Vierailija
2/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sen pitäisi kertoa? Minä erosin korkeakoulutetusta miljonääristä ja olen nykyään duunarin kanssa yhdessä. Meinaatko, että se koulutus tekee ihmisestä automaattisesti mahtavan? Väsynyttä menoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sinällään kerro mitään. Ei kaikille riitä aivokirurgeja tai hävittäjälentäjiä.

Vierailija
4/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei kiinnosta henkilön sosiaalinen status. 

Vierailija
5/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kertoo miehestä joka valitsi thaimaanaisen? Öhö öhö.

Vierailija
6/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea rakkaus ei katso koulutusta tai niin ainakin sanotaan...itse olen seukkaillut korkeakoulutetumpien kanssa kuin mitä itse olen

Vierailija
7/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla virhekin. 

Vierailija
8/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä treffeillekkin pitää ottaa todistus mukaan tai cv 

Vierailija
9/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti, hyvin todennäköisesti hänellä ja duunarimiehellä on enempi yhetsitä ja annettavaa tosilleen kuin jollain korkeakoulutetullla ja hänellä, valinnan tehneellä naisella.

Jos joku nainen valitsisi tai olisi valinnut minut vain siksi, että olen (ns.) korkeakouluettu niin en tiedä pitäisikö minun itkeä vai nauraa. - Se, että olen tai joku on korkeammin koulutettu kuin, joku toinen kertoo minusta loppuviimein aika vähän itse ihmisestä; mitä hän on tai mitä on olematta. 

Sinkkumies

Vierailija
10/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kirjolla oleva kyselee ja yrittää päästä ihmissuhteista kärryille :D :D 

Vierailija
11/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä treffeillekkin pitää ottaa todistus mukaan tai cv 

En ole Ap mutta joskus kieltämättä on tuntunut treffeillä ollessa, että olisi ollut ensikertaa työhaastattelussa,.. - Mutta onneksi aika harvoin. 

Sinkkumies

Vierailija
12/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku kirjolla oleva kyselee ja yrittää päästä ihmissuhteista kärryille :D :D 

Taas joku morkkaa jotain ihmisryhmää saadakseen hyväksyntää :D :D

Vierailija
13/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä että arvostaa kumppanissa muita asioita kuin korkeaa koulutusta. Ymmärrän hyvin, olen itsekin tällainen. En ole koskaan kiinnostunut miehestä jolla olisi yhtä korkea tai korkeampi koulutus kuin minulla. Lääkäristä lähtien on ollut kaikkea tyrkyllä mutta no thanks.

Vierailija
14/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä että arvostaa kumppanissa muita asioita kuin korkeaa koulutusta. Ymmärrän hyvin, olen itsekin tällainen. En ole koskaan kiinnostunut miehestä jolla olisi yhtä korkea tai korkeampi koulutus kuin minulla. Lääkäristä lähtien on ollut kaikkea tyrkyllä mutta no thanks.

Puhut itsesi pussiin.

Vierailija
15/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mikäli kyseessä on pariutuminen rakkaudesta. Ei kai kukaan mene naimisiin puolisonsa tutkintotodistuksen kanssa? 

Vierailija
16/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut itsesi pussiin.

Jaa millä tavalla?

Vierailija
17/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut itsesi pussiin.

Jaa millä tavalla?

Sanoit, että arvostat muita asioita kuin korkeaa koulutusta. Oletetaan, että tuo muu on vaikka miten kohtelee muita, luottamus tai luonne. Nämä puolet eivät ole sidoksissa koulutuksen tasoon.

Sitten seuraavaksi sanot, ettet ole kiinnostunut ihmisestä, jolla on yhtä korkea koulutus tai korkeampi kuin sinulla.

Vierailija
18/18 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut itsesi pussiin.

Jaa millä tavalla?

Sanoit, että arvostat muita asioita kuin korkeaa koulutusta. Oletetaan, että tuo muu on vaikka miten kohtelee muita, luottamus tai luonne. Nämä puolet eivät ole sidoksissa koulutuksen tasoon.

Sitten seuraavaksi sanot, ettet ole kiinnostunut ihmisestä, jolla on yhtä korkea koulutus tai korkeampi kuin sinulla.

Mutta en sanonut etten voisi kiinnostua. Toistaiseksi koskaan en ole kiinnostunut, mutta en pidä sitä täysin mahdottomana - joskin hyvin epätodennäköisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi