Mitä kertoo naisesta joka valitsi duunarin
Kommentit (18)
No mitä sen pitäisi kertoa? Minä erosin korkeakoulutetusta miljonääristä ja olen nykyään duunarin kanssa yhdessä. Meinaatko, että se koulutus tekee ihmisestä automaattisesti mahtavan? Väsynyttä menoa
Ei kai se sinällään kerro mitään. Ei kaikille riitä aivokirurgeja tai hävittäjälentäjiä.
Häntä ei kiinnosta henkilön sosiaalinen status.
Mitä kertoo miehestä joka valitsi thaimaanaisen? Öhö öhö.
oikea rakkaus ei katso koulutusta tai niin ainakin sanotaan...itse olen seukkaillut korkeakoulutetumpien kanssa kuin mitä itse olen
Ap:n mielestä treffeillekkin pitää ottaa todistus mukaan tai cv
Todennäköisesti, hyvin todennäköisesti hänellä ja duunarimiehellä on enempi yhetsitä ja annettavaa tosilleen kuin jollain korkeakoulutetullla ja hänellä, valinnan tehneellä naisella.
Jos joku nainen valitsisi tai olisi valinnut minut vain siksi, että olen (ns.) korkeakouluettu niin en tiedä pitäisikö minun itkeä vai nauraa. - Se, että olen tai joku on korkeammin koulutettu kuin, joku toinen kertoo minusta loppuviimein aika vähän itse ihmisestä; mitä hän on tai mitä on olematta.
Sinkkumies
Taas joku kirjolla oleva kyselee ja yrittää päästä ihmissuhteista kärryille :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä treffeillekkin pitää ottaa todistus mukaan tai cv
En ole Ap mutta joskus kieltämättä on tuntunut treffeillä ollessa, että olisi ollut ensikertaa työhaastattelussa,.. - Mutta onneksi aika harvoin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Taas joku kirjolla oleva kyselee ja yrittää päästä ihmissuhteista kärryille :D :D
Taas joku morkkaa jotain ihmisryhmää saadakseen hyväksyntää :D :D
Kertoo siitä että arvostaa kumppanissa muita asioita kuin korkeaa koulutusta. Ymmärrän hyvin, olen itsekin tällainen. En ole koskaan kiinnostunut miehestä jolla olisi yhtä korkea tai korkeampi koulutus kuin minulla. Lääkäristä lähtien on ollut kaikkea tyrkyllä mutta no thanks.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siitä että arvostaa kumppanissa muita asioita kuin korkeaa koulutusta. Ymmärrän hyvin, olen itsekin tällainen. En ole koskaan kiinnostunut miehestä jolla olisi yhtä korkea tai korkeampi koulutus kuin minulla. Lääkäristä lähtien on ollut kaikkea tyrkyllä mutta no thanks.
Puhut itsesi pussiin.
Ei mitään mikäli kyseessä on pariutuminen rakkaudesta. Ei kai kukaan mene naimisiin puolisonsa tutkintotodistuksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut itsesi pussiin.
Jaa millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut itsesi pussiin.
Jaa millä tavalla?
Sanoit, että arvostat muita asioita kuin korkeaa koulutusta. Oletetaan, että tuo muu on vaikka miten kohtelee muita, luottamus tai luonne. Nämä puolet eivät ole sidoksissa koulutuksen tasoon.
Sitten seuraavaksi sanot, ettet ole kiinnostunut ihmisestä, jolla on yhtä korkea koulutus tai korkeampi kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut itsesi pussiin.
Jaa millä tavalla?
Sanoit, että arvostat muita asioita kuin korkeaa koulutusta. Oletetaan, että tuo muu on vaikka miten kohtelee muita, luottamus tai luonne. Nämä puolet eivät ole sidoksissa koulutuksen tasoon.
Sitten seuraavaksi sanot, ettet ole kiinnostunut ihmisestä, jolla on yhtä korkea koulutus tai korkeampi kuin sinulla.
Mutta en sanonut etten voisi kiinnostua. Toistaiseksi koskaan en ole kiinnostunut, mutta en pidä sitä täysin mahdottomana - joskin hyvin epätodennäköisenä.
Rakastui.