Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39-vuotias nainen ja 58-vuotias mies ja yhteen muuttaminen

Vierailija
05.03.2025 |

Mitä mieltä ikäerosta, tai onko kokemusta vastaavasta ikäerosta? 

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku keksii kohta nuorennuspillerin. Mäki tapasin aivan ihanan mutta se ikäero on se mikä pelottaa. Muuten perjaatteessa mun ihannemies. Joskus maailma tuntuu turhan julmalta.

Voi, mulla on 23 vuotta nuorempi mies, pitää vaan uskaltaa jos on tunteita kummallakin.

n. 68v.

Ai joku ulkkari Ahmed vai? Ootas kun se saa tu rvapaikan täältä, niin katoaa kun pieru saharaan!

Vierailija
82/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku keksii kohta nuorennuspillerin. Mäki tapasin aivan ihanan mutta se ikäero on se mikä pelottaa. Muuten perjaatteessa mun ihannemies. Joskus maailma tuntuu turhan julmalta.

Voi, mulla on 23 vuotta nuorempi mies, pitää vaan uskaltaa jos on tunteita kummallakin.

n. 68v.

Sun miehel on nuorempi 20-25v rakastaja. Siks se jaksaa kattoo toistaiseks sun naamaa.

No eipä kyllä ole, ja ehdotti jopa naimisiinmenoakin. En ole varakas niin ei kyllä ole edes rahojen perässäkään. Vietämme lähes 24/7 aikaa yhdessä, olen eläkkeellä ja mies pitkällä sairaslomalla. Eipä edes juurikaan halua viettää kavereidensakaan aikaa, vaan haluaa kyllä olla vaan kotona. Kavereita kyllä käy meillä toisinaan. Asumme siis yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Itselle vaan melko uusi tilanne, mutta rakastan miestäni yli kaiken eikä muiden mielipiteet vaikuta asiaan. Kiinnostaa vaan muiden kokemukset :)

Kerta muiden mielipiteitä kyselit niin se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että et ole lainkaan varma haluatko seurustella itseäsi selvästi vanhemman miehen kanssa. Asia häiritsee sinua paljon. On täysin varmaa, että muutaman vuoden päästä ette ole enää millään lailla tekemisissä koska ikäero on aivan liian suuri.

Vierailija
84/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vielä varmaan tuntuu ihan ok ikäerolta, mutta entäpä sitten kun olet itse vielä virkeä viisikymppinen ja mies alkaa olla 70-vuotias pappa? Puhumattakaan siitä eteenpäin. Mutta oma on liittosi ja tiedät parhaiten.

Niin. Se on se kokonainen ihminen, joka kiehtoo, eikä ne numerot.

Dementiaa sairastava ei takuulla kiehdo enää ketään.

Vierailija
85/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n. 68v.

Ai joku ulkkari Ahmed vai? Ootas kun se saa tu rvapaikan täältä, niin katoaa kun pieru saharaan!

Ihan on suomalainen mies. Ihme oletuksia taas.

Vierailija
86/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja puoliso 62v nainen. Hyvin sujuu.

Miksi olet lyönyt hynttyyt yhteen mummon kanssa?

Miksi naiset lyö papan kanssa? 

Mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa.

Mies ei ole puu.

Enemmänkin sellainen ruohovartinen kasvi, joka lerpahtaa.

Vierailija
87/87 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vielä varmaan tuntuu ihan ok ikäerolta, mutta entäpä sitten kun olet itse vielä virkeä viisikymppinen ja mies alkaa olla 70-vuotias pappa? Puhumattakaan siitä eteenpäin. Mutta oma on liittosi ja tiedät parhaiten.

Niin. Se on se kokonainen ihminen, joka kiehtoo, eikä ne numerot.

Dementiaa sairastava ei takuulla kiehdo enää ketään.

No älähän nyt. Kyllä kiehtoo pankkia, joka myy hänelle innolla sijoitus tuotteitaan, ja nuorta vaimoa, joka käyttää tilejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän