Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette siitä, että joku päivittää asioita someen koko ajan?

Vierailija
05.03.2025 |

Siis ihan jatkuvasti, monta kertaa päivässä...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättääkö se mitään ajatuksia?

Vierailija
2/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ei ole töitä tai asuu kaukana ystävistä, niin täyttää päivänsä somella. Voi olla myös addiktoitunut someen, kuten todella moni nykypäivänä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa Sarjamasturboija iski metrossa

Vierailija
4/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön mitä haluaa. Saahan sinne tuutata. Enemmän ihmettelen seuraajia.

Vierailija
5/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarpeeseen tuo toiminta vastaa mielestänne?

Vierailija
6/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa, mutta eihän minun tarvitse niitä juttuja lukea. Voin sulkea tuollaisen tyypin ulkopuolelle. Siinähän tyyppi päivittää vapaasti, vaikka apinan raivolla. EVVK!

Vierailija
7/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käy sääliksi. Ei liene juuri elämää tällaisella ihmisellä. 

Vierailija
8/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä elämä on vähän köyhää, kun pitää jakaa kaikki somessa. Eräs kaverini julkaisee kaikki eri ystävätapaamiset, ravintolassa käynnit, elokuvissa käynnit, saamansa lahjat ym. Ja kiittelee vuolaasti Facebookissa. Kiitokset voisi antaa aivan kaksinkin, mutta hän ei siihen pysty. Kohteliaisuutta ei hänen kohdallaan olisi ilman somea. Siellä voi antaa itsestään niin sydämellisen kuvan, vaikka totuus on toinen. 

Vierailija
9/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee

Vierailija
10/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että oot siellä kyttäämässä kokoajan mitä se päivittää. Kumpiko on säälittävämpi, hä?

Vierailija
11/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että ei ole töitä tai asuu kaukana ystävistä, niin täyttää päivänsä somella. Voi olla myös addiktoitunut someen, kuten todella moni nykypäivänä on.

Voi olla että tienaa somella.

Vierailija
12/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies päivittää naisille asioita? Hmm.

Vierailija
13/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tätä ennen myös, mutta nykyään tulee päiviteltyä paljon tekemisiä someen itsekin. Ei tarvitse olla niitä katselemassa siellä kokoajan, jos ärsyttää.

Vierailija
14/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa. Kaikista kaveritapaamisista pitää tehdä instastoori. Ja kaikesta muustakin ylipäänsä. Muuten sitä ei vissiin koe elävänsä. Onhan se surullista. Niin monella tämä addiktio, että se on jopa ihan normalisoitunut yhteiskunnassamme. Jopa keski-ikäiset tekee tätä.

Vierailija
15/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, että missä ja mitä jakaa. Jos julkinen profiili, on säälittävää. Jos jakaa oikeaa elämäänsä oikeille kavereilleen niin mikä jottei. 

Vierailija
16/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan niistä someihmisistä ei tositilanteessa edes auttaisi, on aika surullinen tilanne. Siis edes puhelimessa. Joku voi nähdä paljon vaivaa somessa ja tulos on se. Miettikää.

Vierailija
17/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on omasta mielestään kamalan mielenkiintoinen elämä. 🤣

Vierailija
18/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin tätä ennen myös, mutta nykyään tulee päiviteltyä paljon tekemisiä someen itsekin. Ei tarvitse olla niitä katselemassa siellä kokoajan, jos ärsyttää.

Miksi aloit päivittelemään, ootko edes itse miettinyt syytä?

Vierailija
19/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttukaverin puute. Kokemuksesta puhun. Jos mulla on sosiaalisia tilanteita arjessa, en mä niistä koskaan someen raportoi. Mutta jos olen pitkään yksin, kuten usein olen, iskee tarve höpötellä omista tekemisistä, ajatuksista, havainnoista... En siis koko ajan päivitä, mutta välillä päivitän enemmän. Voihan siitä tulla mielikuva, että koko ajan päivittää. Anteeksi jos se jotakuta rasittaa (en oikeasti välitä, koska ei ole pakko lukea tai edes seurata). 

Vierailija
20/26 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloit päivittelemään, ootko edes itse miettinyt syytä?

Joskus haluaa, että ihmiset ovat kartalla tekemisistäsi ja menemisistäsi. Sitten jos haluan olla omissa oloissani, niin en päivitä.