Mitä ajattelette siitä, että joku päivittää asioita someen koko ajan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut edes menevät faceihin ja muihin, jos siellä pitää vain murjottaa ärrimurrina hiljaa ja ärsyyntyä, kun joku taas päivitti jotain.
Saat tähän ylenkatseisia vastauksia, että ollaan siellä vain tiettyjen keskusteluryhmien takia.
On siinä mielestäni jokin tietty juttu. Jos päivitän kesälomareissultani kuvan, kun olen korpimetsän kahvituvassa kahvilla, ja Ari Leinonen ja Jaana Muhakka (keksityt nimet) tykkäävät päivityksestäsi ja ehkä vielä toivottavat hyvää lomaa, niin tulee sellainen kiva tunne, että ihan kuin olisivat siinä myös läsnä, vaikka saattavat olla itse Lontoossa. Ei siinä mitään järkeä monen mielestä ole, mutta yllättävän kivaa.
Peräsuolen laskeuma pitää päivittää tunnin välein
Vierailija kirjoitti:
On siinä mielestäni jokin tietty juttu. Jos päivitän kesälomareissultani kuvan, kun olen korpimetsän kahvituvassa kahvilla, ja Ari Leinonen ja Jaana Muhakka (keksityt nimet) tykkäävät päivityksestäsi ja ehkä vielä toivottavat hyvää lomaa, niin tulee sellainen kiva tunne, että ihan kuin olisivat siinä myös läsnä, vaikka saattavat olla itse Lontoossa. Ei siinä mitään järkeä monen mielestä ole, mutta yllättävän kivaa.
Niin, kyllähän ihminen tarvitsee tuollaista myötäelämistä muilta ihmisiltä. Tähän tulee toki kaikki erakot ja ihmisvihaajat kertomaan, että en minä tarvitse, mutta moni muu tarvitsee. Ja se on ihan normaalia. Ihminen on useimmiten sosiaalinen otus. Ja vaikka itsekin olen tällaista vähän erakoituvaa sorttia, niin on mulla hetkiä, jolloin kaipaan, että joku huomaa. Somesta on vaan tullut kummallinen möllötyskanava, jossa ei vahingossakaan tykätä tai kommentoida, seurataan kyllä ja jaetaan omia juttuja. Itse vilpittömästi tykkään, iloitsen ja muutenkin myötäelän ja näytän sen kyllä. Siitäkin huolimatta, vaikka vastakaikua ei ole. Kaipa jokaisella on siihen syynsä.
Miksi jotkut edes menevät faceihin ja muihin, jos siellä pitää vain murjottaa ärrimurrina hiljaa ja ärsyyntyä, kun joku taas päivitti jotain.