Minkälainen ihminen pitää vielä maskia???
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
🤥 Tutkimuslöytö: Venäjän rokotusvastaiset trollit ja botit pyörittävät rokotuskeskustelua
Tutkimalla rokotusaiheisia postauksia ja niiden taustoja tutkijoille selvisi, että rokotekeskusteluun osallistuu aktiivisesti ainakin kaksi tahoa, jotka esiintyvät harhaanjohtavasti aitoina keskustelijoina, mutta eivät ole sitä.
Kävi ilmi, että tietokoneohjelmat eli botit syytävät keskusteluun rokotevastaisia kommentteja.
Myös Venäjän trollit postaavat runsaasti virheellistä tietoa rokotusaiheesta. Ne kuitenkin esittävät käsityksiä puolesta ja vastaan. Miksi näin?
Tutkijat arvelevat trollien pyrkivän luomaan eripuraa ja horjuttamaan yhteiskunnan vahvaa konsensusta rokotusten tarpeellisuudesta tautien torjunnassa.
Terveyteen liittyvät väärinkäsitykset, harhaanjohtava tieto ja tahallinen valeuutisten levittäminen sosiaalisessa mediassa on uhka kansanterveydelle, sanotaan tutkimuksessa.
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/tutkimusloyto-venajan-trollit-ja-rok…
Hybridikeskukselta aina samat copypastat heti jos Pyhää Piikkiä vähänkään erehtyy kritisoimaan. :D
Käytin maskia koko koronaepidemian ajan, flunssaepidemioiden ajan jne. Desinfioin kädet, vähensin kaupassa käyntejä ja söin D3-vitamiinia. Säästyin koronalta, vaikken ottanut ainuttakaan koronarokotetta. Kaikki muut ympärilläni sairastuivat, vaikka he ottivat koronarokotteet. Käytän varmasti maskia, jos taasen tulee joku tautiepidemia. T. kaikki muut rokotteet ottanut
Vierailija kirjoitti:
Japanissa moni pitää jos on yhtään yskää tms tai vaikkei olisikaan.
Mäkin vasta Korona-aikana tajusin, että näillähän voi säädellä sairasteluaan. Siihen asti ajattelin, että 2-3 kertaa vuodessa saa flunssan, eikä sille voi mitään.
Syöpähoidoissa kun kävin, todellakin käytin.
Vierailija kirjoitti:
Johns Hopkins University:
Tutkimus:
"Venäjän trollit levittävät somessa rokotekriittisyyttä ja valheita turvallisista rokotteista heikentääkseen lännessä uskoa instituutioihin."
https://pure.johnshopkins.edu/en/publications/weaponized-health-communi…
S H A L O M!
Vierailija kirjoitti:
Pitkään leikkausjonossa ollut, joka ei halua leikkausajan siirtyvän flunssan takia. Nuhakuumeisia ei leikata.
Mäkin käytin, kun olin menossa leikksukseen. Käytin leikksuksen jälkeen myös.
Vierailija kirjoitti:
Mm.sellainen, jonka täytyy varoa saamasta esim. influenssaa tai muuta vakavaa hengityselinsairautta. Kuten mieheni, joka sairastaa kahta syöpää. Hän käyttää aina yleisillä paikoilla maskia, esim. matkoilla sytostaattihoitoihin.
Kyllä, ja muutkin joilla tulossa joku leikkaus tai muu sairaalakeikka. Niihin ei pääse kipeänä. Pitkät jonot saattaa olla, jos joutuu siirtämään.
Vierailija kirjoitti:
Päästään sekaisin oleva. Niitä on sosialistisessa Suomessa yhä enenevissä määrin. Järjestelmäuskovaisuus on 100%.
Ja sinä jauhat samaa p...aa kuin Pietarin trol lit. Ei suakaan tervejärkiseksi voi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ei osaa lukea tai ei ymmärrä lukemaansa.
Pakkauksessa lukee: EI SUOJAA VIRUKSILTA!
Virukset aiheuttavat flunssat ja influenssat.
Sulla on väärä pakkaus ollut sitten. Kirurgin maskit toki ei suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on flunssa eikä halua tartuttaa sitä muihin
Minulla oli aikuisena vesirokko. Menin kauppaan vasta kun se ei ollut enää tarttuva, eli ne ruvet olivat kuivaneet. Sain tosi kauhistuneita katseita ja joku kysyikin, mikä on. Maski olisi vähän peittänyt. Vuosituhannen alussa ei käytetty.
Aika monenlainen. Esim. kirurgit, hammaslääkärit, moni rakennusalan työntekijä jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään leikkausjonossa ollut, joka ei halua leikkausajan siirtyvän flunssan takia. Nuhakuumeisia ei leikata.
Mäkin käytin, kun olin menossa leikksukseen. Käytin leikksuksen jälkeen myös.
Minä en, vaikka leikkaus oli ns. korona-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aina, kun en hslua tulla kipeäksi. Ruuhkabussissa useinkin. Muualla harvemmin.
Millaisessa tilanteessa HALUAT tulla kipeäksi? Tuskin sitä maksia 24/7 käytät.
Minä käytän aina, kun en hslua tulla kipeäksi. Ruuhkabussissa useinkin. Muualla harvemmin.