Minkälainen ihminen pitää vielä maskia???
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä jolla on influenssa päällä mutta kauppaan ja apteekkiin on mentävä.
Olet hysteerikko.
Itse olet mulkku. Toivottavasti saat influenssan, joka vie sut lasarettiin. Ei sen taudin kanssa ole oikeasti mitään leikkimistä. Vastuullinen teko on käyttää sitä maskia, jos on kipeä. Vielä parempi pysyä sielä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Onko AP kenties korona pandemian aikana julkisuuteen noussut Pähkinä-Miikka joka sai Finnairille puolen vuoden lentokiellon, kun ei suostunut noudattamaan Finnairin käytäntöjä?
Miikan kantsiis hankkia elämä, eikä roikkua palstalla väsyneitä provoja väsäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua häiritsee?? Onhan esimerkiksi Japanissa tapana pitää myös maskia ihan arkielämässä ja se oli ihan jo ennen koko koronaa myös. Ihan toisten huomioon ottamisen vuoksi.
itsekin aloin juuri eilen pitää maskia ihan vaan sen vuoksi että jos se nyt jotenkin auttaisi , reissu tulossa enkä haluaisi olla sairaana matkalla. Ihan vaan koska liikkeellä on paljon influenssaa ja muuta pöpöä ja sitten on ääliöitä jotka ei osaa edes yskiä oikein vaan köhivät päin näköä. Jos on kerran aivan pakko sairaana olla liikkeellä ja tartuttaa muut niin hyvänen aika yskikää edes siihen hihaan!!
Samasta syystä itsekin käytän maskia julkisissa. Aina siellä on näitä heikkolahjaisia, jotka eivät tajua pysyä sairaana kotona, eikä heillä ole mitään käsitystä hygienistakaan. Minun reissua ei hölmöläiset pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen jaksaa kiinnostua toisten maskin käytöstä? Anna käyttää jos käyttävät, mikä ongelma?
itse taidat olla niitä pellejä jotka oli täysin välinpitämättömiä ja vähätteleviä koronan aikaan?
Varmasti oma vaikutuksensa on Amerikan oikeistolaisilla ja kaiken maailman ajatuspajojen rahoittamalla propagandalla. Rokote- ja maskivastaisuus esitetään "taisteluna systeemiä vastaan" ja jalona vastarintana totalitarismia vastaan. Vapaus nähdään tärkeimpänä, mutta se vapaus ei tarkoita haavoittuvampien ihmisryhmien oikeutta elämään ja heidän vapauksiensa takaamista. Ja vapaus käyttää maskia, se vasta näille kauheinta onkin! Sitten on totta kai luontainen kusipäisyys ja muista piittaamattomuus.
En käytä maskia, mutta voisin kuvatella käyttäväni useassakin tilanteessa nyt kun influenssa riehuu.
Esim. jos olisin ensi viikolla lähdössä unelmieni lomareissulle jonnekin palmun alle ja pitäisi nyt mennä johonkin ihmispaljouteen. Tai jos olisi vaikka lapseni häät lähestymässä niin toki pyrkisin kaikin keinoin välttämään sairastumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä jolla on influenssa päällä mutta kauppaan ja apteekkiin on mentävä.
Hehe, harhaluuloisuushäiriöisiä ovat.
Siis sä haluat, että suhun tartutetaan influenssa? Hommaa lääkitys, vtun hullu!
Nämä maskikyttääjät ovat henkisesti ala-astelaisia. Silloin oli noloa käyttää pipoa. Paljon coolimpaa oli kärsiä korvatulehduksista. Nyt on sitten noloa käyttää maskia ja paljon coolimpaa hankkia influenssa, joka voi viedä sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua häiritsee?? Onhan esimerkiksi Japanissa tapana pitää myös maskia ihan arkielämässä ja se oli ihan jo ennen koko koronaa myös. Ihan toisten huomioon ottamisen vuoksi.
itsekin aloin juuri eilen pitää maskia ihan vaan sen vuoksi että jos se nyt jotenkin auttaisi , reissu tulossa enkä haluaisi olla sairaana matkalla. Ihan vaan koska liikkeellä on paljon influenssaa ja muuta pöpöä ja sitten on ääliöitä jotka ei osaa edes yskiä oikein vaan köhivät päin näköä. Jos on kerran aivan pakko sairaana olla liikkeellä ja tartuttaa muut niin hyvänen aika yskikää edes siihen hihaan!!
Samasta syystä itsekin käytän maskia julkisissa. Aina siellä on näitä heikkolahjaisia, jotka eivät tajua pysyä sairaana kotona, eikä heillä ole mitään käsitystä hygienistakaan. Minun reissua ei hölmöläiset pilaa.
Nimenomaan! Pakko se on itse yrittää suojautua kun on olemassa näitä muista piittaamattomia. Täyttä tyhmyyttä tai silkkaa itsekkyyttä heiltä. Juuri tänäänkin istuin bussissa ja joku teini yski ja köhi kahden sekunnin välein, suoraan ilmaan ja eteensä. Teki mieli sanoa jotakin mutta tiedä vaikka nykyteini vetäis turpaan siitä hyvästä.
varmaan mulkoilin kulmieni alta häntä jokaisen ysköksen yhteydessä mutta teki niin pahaa ja myös ärsytti kun ei minkäänlaista sivistystä ja tajua edes miten yskitään muiden seurassa.
No esimerkiksi minun 78 v. syöpäsairas äitini.
Mulla on parin viikon päästä isot juhlat, joita en halua jättää väliin. Siksi olen käyttänyt maskia nyt tosi ruuhkaisissa paikoissa. Tavallisissa ruokakaupoissa tms. en käytä tai jos on vaan vähän ihmisiä ratikassa tms. Mitä ap siitä ajattelee, ei kiinnosta tippaakaan. En nyt juuri halua,sairastua flunssaan.
Käytän maskia myös nukkuessani yöllä. Ei kai siinä ole mitään kummallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen jaksaa kiinnostua toisten maskin käytöstä? Anna käyttää jos käyttävät, mikä ongelma?
itse taidat olla niitä pellejä jotka oli täysin välinpitämättömiä ja vähätteleviä koronan aikaan?
Varmasti oma vaikutuksensa on Amerikan oikeistolaisilla ja kaiken maailman ajatuspajojen rahoittamalla propagandalla. Rokote- ja maskivastaisuus esitetään "taisteluna systeemiä vastaan" ja jalona vastarintana totalitarismia vastaan. Vapaus nähdään tärkeimpänä, mutta se vapaus ei tarkoita haavoittuvampien ihmisryhmien oikeutta elämään ja heidän vapauksiensa takaamista. Ja vapaus käyttää maskia, se vasta näille kauheinta onkin! Sitten on totta kai luontainen kusipäisyys ja muista piittaamattomuus.
Tästä varmaan on kyse. Vaikea heidän perustella kuitenkin miten toisten ihmisten maskien käyttäminen haittaa heidän vapauksiaan. Ei mitenkään. Sitten saamme tällaisia naurettavia puheenvuoroja.
Vielä vinkkinä, että ilmalevitteisten virusten torjuntaan parhaimpia ovat hengityssuojaimet (väh. FFP2). Ne siniset kirurginmaskit suojaavat lähinnä roiskeilta ja pisaroilta, mutteivät aerosoleilta, joissa esimerkiksi korona ja influenssa leviävät.
Nykyään lampaita ovat ne jotka eivät käytä maskia. Kun miettii kuinka paljon valvontakameroita on julkisissa tiloissa ja ties mitä kasvontunnistusta, niin tautien välttämisen lisäksi turvaa oman yksityisyytensä.
lähden huomenna junaan ja maskin laitan. Syynä ihan vain se, että nyt on totaalisen pakko yrittää välttyä saamasta influenssaa ja täällä sitä nyt on liikkeellä
Syöpähoidossa käyvä tai esim; sädehoidossa työskentelevä hoitaja.
Olis Iivokin käyttäny maskia ennen arvokisoja.
Sellainen joka ei halua tartuttaa muita, tai sellainen joka yskii ihmisten hajusteista. Busseissa on pahinta ihmisten hieuten muotoilu tms tuotteet. Alan itse niistä yskimään. Se edellä istuvan pää on just pahasti. Yritän laittaa maskin ennen kuin Allan sen uusimisen. Se vähentää sitä ongelmaa. Mutta se edessä oleva yleensä sitten paheksuu yskimistä, eikä tajua olevansa itse syy siihen.
Minä käytän maskia, koska olen menossa sydänleikkaukseen, jota täytyisi siirtää jos sairastun. Päälle päin näytän terveeltä ja olen suht nuorikin. Et voi mitenkään tietää, mitä syitä ihmisillä on, haluat vain tuntea jotain outoa paremmuutta.
Itse en käytä maskia, mutta kuinka moukka pitää olla, että jaksaa nähdä vaivaa muiden maskien käytöstä? Ihmisillä voi olla monia eri syitä käytölle, esim. syöpä.