Ihastuminen on ahdistavaa kun tuntee selittämätöntä vetoa ihmiseen, jota ei edes tunne.
Olen pari kertaa tavannut tyypin. Heti klikkasi ja olemme samanhenkisiä. Tai ehkä hän on vain tyyppi, johon ei voi olla ihastumatta.
Niin lempeä tyyppi. Ai saamari.
Hävettää ihan tämä tilanne koska tuskin minulla mitään mahdollisuuksia on.
Kommentit (9)
Ihan samaa ajattelin tänään ja mulla kans kohtaamisia kaksi kertaa. Mies 10 vuotta nuorempi ja komea.
Mammojen mielestä pitää tuntea ensin 10 vuotta. Pelkäävät, että kyseessä on heidän miehensä jonka ovat saaneet kännipanolla kiikiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa ajattelin tänään ja mulla kans kohtaamisia kaksi kertaa. Mies 10 vuotta nuorempi ja komea.
Niin. Kyllä hän on kontakteissani ja välillä viestejä laiteltu hänen aloitteesta, nähtykin samoissa piireissä. On ollut myös sinkku pitkään, ikäerokaan ei iso ja muutenkin meitä yhdistäviä tekijöitä on useampia. Olisi kyllä ihana mutta taidetaan molemmat olla aika arkoja ja varovaisia näissä asioissa. -ap
Tiedän tunteen. Tapasin ihanan miehen, ei edes puhuttu oikeastaan paljon mitään, mutta silti hän jäi mieleen heti.
Vierailija kirjoitti:
Mammojen mielestä pitää tuntea ensin 10 vuotta. Pelkäävät, että kyseessä on heidän miehensä jonka ovat saaneet kännipanolla kiikiin.
Miten kännipanolla saa ketään kiikkiin? Kahlitsemalla sänkyyn?
Aina kannattaa yrittää!