Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaljuuntuminen. HELP!

Vierailija
04.03.2025 |

Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä

Kommentit (490)

Vierailija
481/490 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sanottu

Vierailija
482/490 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei rakastaisi hyvää draamaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/490 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannu skodaa kopiksilla helmee!

Vierailija
484/490 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri Pekkarinen pärjäsi elämässä oikein hyvin tupeen ja korkokenkien kanssa.

Vierailija
485/490 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on niin saakelin kamala asia? Kaljuuntumisgeeni tulee miehelle äidiltä ja sille ei mitään mahda.

Ei tule. Kaljuuntumiseen vaikuttaa yli 200 geeniä, jotka voi lapsi periä kummalta vanhemmalta tahansa.

Vierailija
486/490 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ootko tosissas?

Vierailija
487/490 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun miehellä lähtis tukka niin lähtisin kans samalla 🤷🏼

Naisen rakkaus

No rehellisyyden nimessä täältä saa lukea myös kommentteja, kuinka mies lähtee naisen vanhenemisen myötä. 

Jaa, valtaosan avioeroista ottaa nainen.

Niinhän se on, muttei siksi, että mies kaljuuntuu.

Ei kalju ole eron syy.

Sitäpaitsi moni tykkää kaljuista. Symppistä. Se voi olla myös magneetti.

Vierailija
488/490 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!

Vierailija
489/490 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26

Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.

Entä jos kaljuunnut itse? Naisillekin näin voi käydä, hiukset harvenee niin että näkyy enemmän päälakea mitä hiuksia. Tällaisiakin asioita kannattaa miettiä. 

Tätä kannattaa miettiä. Oikeasti hiustenlähtö on aika yleistä naisillakin, se vain näyttää olevan edelleen jonkinlainen tabu. Ja se voi todellakin naisillakin olla ihan kaljuuntumista kuten miehilläkin, jolloin ei ole väliä paljonko vitamiineja kiskot naamaasi tms. Toki naisilla lopputuloksena ei yleensä ole yhtä dramaattinen "keskikalju" ts. Hiuksia jää hieman jäljelle, mutta erittäin näkyvästi voivat silti harventua etenkin päälaelta. Jos olisin mies, olisin jo vuosia sitten ajanut aivan lyhyeksi sängeksi. Itse asiassa harkitsen sänkitukkaa tälläkin hetkellä. Ihan nahkakaljua en haluaisi.

Itselläni voimakas hiustenlähtö alkoi kaksikymppisenä, eli kyse ei ole vain vanhempien naisten vaivasta. Kaikenlaiset verikokeet otettu vuosien mittaan moneen kertaan, ei mitään apua lääkäreiltä (kilpirauhanen, rauta jne.). Itse asiassa tilanne tuntuu hieman kohentuneen sen jälkeen, kun sain kokeiluum spironolaktoni-nimisen lääkkeen. Ei mitään dramaattista vaikutusta kuitenkaan. Rogaine oli mahdoton käyttää, tahmaa hiukset ja aiheutti järkyttävää kutinaa ja hilsettä. Olen netistä lukenut, että ulkomailla monet käyttävät minoksidiilia sisäisesti noiden litkujen sijaan.

Vierailija
490/490 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, ymmärrän pointtisi.