Kaikki mukaan USA boikottiin! Siis ihan kaikki, koko Eurooppa mukaan!
Luetelllaan tässä ketjussa usalaisia tuotteita.
Boikotti nyt tarpeen koska USA lopettaa Ukrainan tuen.
Kommentit (516)
Sanoin irti Apple TVn, vaihdoin Google Mapsin eurooppalaiseen vastaavaan (Get me there applikaatio). Coca-colaa en juo ja Mäkkärin tilalla Hesburger. Jo aiemmin lopetin Instagram-tilini, postopyynnön jälkeen kesti kuukauden ennenkuin se häipyi. Yritän vielä irrottautua Googlesta pala palalta. Selain on nyt Brave, ollut ok. Gmail mulla vielä on, latsin sveitsiläisen Proton sähköpostin, joka toimii nyt rinnalla ja on testien mukaan paras tietoturvankin kannalta. Luen monenmaalaisia sanomalehtiä, niissä on ollut listoja amerikkalaisista tuotteista ja niiden eurooppalaisista vastineista. Tällä tiellä jatkan, koska olen aivan järkyttynyt ja vihainen viime aikojen tapahtumista. Olen IT-alalla ja olen helvetin pitkäjänteinen näissäkin asioissa. Vaihdan kaiken minkä pystyn ei-amerikkalaiseen vastineeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan Chyrslerini potkukelkkaan ja USA-made vasarani upotan pilkkiavantoon. Ni ! Oppiivat !
Minä vaihdan uuteen F 350 Fordiin. Ei kiinnosta viherkommunistien narinat ja surinat. M39
Viherkommunisti Stubb😅
Stubb on trendien perässä hiihtävä narsisti. Muodin mukaan woke, globalisti sekä ukrainisti. Vähän hupaisaa kun on ollut aina wannabejenkki, jos meinaa jenkkilää boikotoida. Älex on tilanteen mukaan aina jonkun muun maalainen, mutta ei koskaan suomalainen. Milloin esittää ruotsalaista, milloin jenkkiä, milloin brittiä.. Olettekos huomanneet.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään osuuteni eli vedin 60k pois pohjois-amerikan rahastoista.
Hyvä. Lähetä ne sitten zelelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apple
Milläs sitten tänne kirjoittelet? Hyvä pääsyään sinusta eroon.
Millä tahansa muulla älypuhelimella😂😂😂
Hyvä ,että puhelimessasi on älyä. Sinussa kun ei ole.
Harmi kun yksinkertaiselta Iigorilta loppui argumentit kesken😅
Usalla on ihan täysi oikeus lopettaa tuki Ukrainaan. En aio boikotoida. Suurin osa maista ei tue Ukrainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan Chyrslerini potkukelkkaan ja USA-made vasarani upotan pilkkiavantoon. Ni ! Oppiivat !
Minä vaihdan uuteen F 350 Fordiin. Ei kiinnosta viherkommunistien narinat ja surinat. M39
Viherkommunisti Stubb😅
Stubb on trendien perässä hiihtävä narsisti. Muodin mukaan woke, globalisti sekä ukrainisti. Vähän hupaisaa kun on ollut aina wannabejenkki, jos meinaa jenkkilää boikotoida. Älex on tilanteen mukaan aina jonkun muun maalainen, mutta ei koskaan suomalainen. Milloin esittää ruotsalaista, milloin jenkkiä, milloin brittiä.. Olettekos huomanneet.
Ohis
Sekö tekee hänestä viherkommunistin?
En tule mukaan. Ajan vain amerikkalaisilla autoilla edelleen ja ostin juuri kalliin amerikkalaisen metsästysaseen. Juon myös mielelläni Coca-Colaa
Heh, en tule mukaan. Ajattelin ostaa Trump median osakkeita vastamielenilmauksena, Teslaa on jo.
Tässä on kolme vuotta yritetty hieroa rauhaa, eikä ole onnistunut. Luulenpa, että Trumpin keinot tuo rauhan ja Nobelin rauhanpalkinnon kohdetta ei tällöin tarvitse paljoa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin irti Apple TVn, vaihdoin Google Mapsin eurooppalaiseen vastaavaan (Get me there applikaatio). Coca-colaa en juo ja Mäkkärin tilalla Hesburger. Jo aiemmin lopetin Instagram-tilini, postopyynnön jälkeen kesti kuukauden ennenkuin se häipyi. Yritän vielä irrottautua Googlesta pala palalta. Selain on nyt Brave, ollut ok. Gmail mulla vielä on, latsin sveitsiläisen Proton sähköpostin, joka toimii nyt rinnalla ja on testien mukaan paras tietoturvankin kannalta. Luen monenmaalaisia sanomalehtiä, niissä on ollut listoja amerikkalaisista tuotteista ja niiden eurooppalaisista vastineista. Tällä tiellä jatkan, koska olen aivan järkyttynyt ja vihainen viime aikojen tapahtumista. Olen IT-alalla ja olen helvetin pitkäjänteinen näissäkin asioissa. Vaihdan kaiken minkä pystyn ei-amerikkalaiseen vastineeseen.
Muuta vielä ukrainaan.
Lue oikeita uutisia. Oikeista lähteistä. Älä usko ylen uutisiin
Vierailija kirjoitti:
Usalla on ihan täysi oikeus lopettaa tuki Ukrainaan. En aio boikotoida. Suurin osa maista ei tue Ukrainaa.
USA:lla ei ole mitään oikeutta lopettaa tukea elleivät mene itse aseellisesti väliin tai palauta Ukrainan ydinaseita. Sopimus on sopimus ja Trump teki juuri USA:sta yhtä luotettavan kuin Venäjästä ja Iranista.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo trollipeikko. Vedähän happea ennen uusia tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä yhdet Levikset käyn ostamassa. Sitten voin vähän boikotoida. Jos te boilotoitte mun kanssa venäjää, kiinaa ja intiaa.
Minulla on aina farkut jalassa ja ne on Levikset ja olen huomannut että tämä jostain syystä ahdistaa ja ärsyttää ihmisiä.
Niinkö? Onpa kummallista. Miten se ilmenee?
Kait se on niin että farkut ja varsinkin Levikset ahdistaa näitä vasukki kommunisteja jotka ei pukeudu ikinä farkkuihin.
Tämäkin katastrofi on kuin suoraan trumpetin ja muidenkin oikeistolaisten ajatusharhasta, pinnallinen ulkonäkö ennen turvallisuutta...
Vierailija kirjoitti:
Heh, en tule mukaan. Ajattelin ostaa Trump median osakkeita vastamielenilmauksena, Teslaa on jo.
Komeasti sukeltaa Teslan osake. Heitä toki rahasi roskiin, ympäristöteko sekin😅
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kolme vuotta yritetty hieroa rauhaa, eikä ole onnistunut. Luulenpa, että Trumpin keinot tuo rauhan ja Nobelin rauhanpalkinnon kohdetta ei tällöin tarvitse paljoa miettiä.
Harhasi johtuu liiasta ajan viettämisestä x:ssä. Kansainvälisten sopimusten pettämisellä ja kiristämisellä ei ole yhtään rauhanpalkintoa saatu eikä saada.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita sopimuksia saa rikkoa? Ihmisoikeussopimuksia?
Usa on kuvottava persläpi. Repeat after me.
Netflixille, Steamille, Windowsille, tekoälyille ja Amazonille kun löytyisi nyt vakavasti otettavat eurooppalaiset kaupalliset vaihtoehdot.
Miksemme boikotoineet Kiinaa kun se lähes käytännössä yksin mahdollisti sen että Venäjä voi yhä jatkaa sotaa?