Kaikki mukaan USA boikottiin! Siis ihan kaikki, koko Eurooppa mukaan!
Luetelllaan tässä ketjussa usalaisia tuotteita.
Boikotti nyt tarpeen koska USA lopettaa Ukrainan tuen.
Kommentit (516)
Miksi USA boikottiin? Hehän melkein saivat rauhan ja sota on järjetön ja Z aluspukuineen käyttäytyy kuin pikkupoika
Vierailija kirjoitti:
Sanoin irti Apple TVn, vaihdoin Google Mapsin eurooppalaiseen vastaavaan (Get me there applikaatio). Coca-colaa en juo ja Mäkkärin tilalla Hesburger. Jo aiemmin lopetin Instagram-tilini, postopyynnön jälkeen kesti kuukauden ennenkuin se häipyi. Yritän vielä irrottautua Googlesta pala palalta. Selain on nyt Brave, ollut ok. Gmail mulla vielä on, latsin sveitsiläisen Proton sähköpostin, joka toimii nyt rinnalla ja on testien mukaan paras tietoturvankin kannalta. Luen monenmaalaisia sanomalehtiä, niissä on ollut listoja amerikkalaisista tuotteista ja niiden eurooppalaisista vastineista. Tällä tiellä jatkan, koska olen aivan järkyttynyt ja vihainen viime aikojen tapahtumista. Olen IT-alalla ja olen helvetin pitkäjänteinen näissäkin asioissa. Vaihdan kaiken minkä pystyn ei-amerikkalaiseen vastineeseen.
Sveitsi on Venäjän kelkassa. Eivät ole antaneet Ukrainaan penniäkään. Upporikas maa ja oma napa ensin sielläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kolme vuotta yritetty hieroa rauhaa, eikä ole onnistunut. Luulenpa, että Trumpin keinot tuo rauhan ja Nobelin rauhanpalkinnon kohdetta ei tällöin tarvitse paljoa miettiä.
Harhasi johtuu liiasta ajan viettämisestä x:ssä. Kansainvälisten sopimusten pettämisellä ja kiristämisellä ei ole yhtään rauhanpalkintoa saatu eikä saada.
Joo, ajatuksen Nobelista saa Krasnov nyt viimeistään haudata. Ihan naurettava ajatus se oli alunperinkin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin irti Apple TVn, vaihdoin Google Mapsin eurooppalaiseen vastaavaan (Get me there applikaatio). Coca-colaa en juo ja Mäkkärin tilalla Hesburger. Jo aiemmin lopetin Instagram-tilini, postopyynnön jälkeen kesti kuukauden ennenkuin se häipyi. Yritän vielä irrottautua Googlesta pala palalta. Selain on nyt Brave, ollut ok. Gmail mulla vielä on, latsin sveitsiläisen Proton sähköpostin, joka toimii nyt rinnalla ja on testien mukaan paras tietoturvankin kannalta. Luen monenmaalaisia sanomalehtiä, niissä on ollut listoja amerikkalaisista tuotteista ja niiden eurooppalaisista vastineista. Tällä tiellä jatkan, koska olen aivan järkyttynyt ja vihainen viime aikojen tapahtumista. Olen IT-alalla ja olen helvetin pitkäjänteinen näissäkin asioissa. Vaihdan kaiken minkä pystyn ei-amerikkalaiseen vastineeseen.
Sveitsi on Venäjän kelkassa. Eivät ole antaneet Ukrainaan penniäkään. U
Sveitsi ei ole kenenkään kelkassa. Ja maantieteellisesti heillä on myös varaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään osuuteni eli vedin 60k pois pohjois-amerikan rahastoista.
Hyvä. Lähetä ne sitten zelelle.
Mieluummin hänelle kuin oranssille ukkelille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä yhdet Levikset käyn ostamassa. Sitten voin vähän boikotoida. Jos te boilotoitte mun kanssa venäjää, kiinaa ja intiaa.
Minulla on aina farkut jalassa ja ne on Levikset ja olen huomannut että tämä jostain syystä ahdistaa ja ärsyttää ihmisiä.
Niinkö? Onpa kummallista. Miten se ilmenee?
Kait se on niin että farkut ja varsinkin Levikset ahdistaa näitä vasukki kommunisteja jotka ei pukeudu ikinä farkkuihin.
Kannattaa puhua lääkärille harhoistasi. Käytän lähes pelkästään Carharttia+Levistä ja juon Coca-Colaa eikä kukaan ole ahdistunut😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi on Venäjän kelkassa. Eivät ole antaneet Ukrainaan penniäkään. U
P u p p a aikoo pelata tänään lottoa
Vierailija kirjoitti:
Irtisanon amazon primen heti tänään. En tilaa sieltä enää. Harmi maalla asuvalle, mutta näin päätin.
Irtisanottu. Pieni teko tietenkin, mutta ärsytti jo kauan, että suurin osa tuoteosumista on aina kiinalaisista osoitteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kolme vuotta yritetty hieroa rauhaa, eikä ole onnistunut. Luulenpa, että Trumpin keinot tuo rauhan ja Nobelin rauhanpalkinnon kohdetta ei tällöin tarvitse paljoa miettiä.
Harhasi johtuu liiasta ajan viettämisestä x:ssä. Kansainvälisten sopimusten pettämisellä ja kiristämisellä ei ole yhtään rauhanpalkintoa saatu eikä saada.
En ole se kelle vastasit, mutta sopimusten pettäminen ja kiristäminen kuulostaa vladimir zelenskyn toiminnalta, tarkoitit siis häntä. Jos sille roistolle vielä rauhanpalkinto annettaisiin, se olisi jo jopa nykyajan sekoilumittapuulla täysin sairasta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin amerikkalaiset elokuvat eurooppalaisiin ja korealaisiin jo pari vuotta sitten koska ovat parempia.
Minulla on korealainen puhelin ja auto. Eurooppalaiset vaatteet ja kengät. Nettiselain ja sähköposti norjalaiset.
Instagram ja Facebook vielä löytyy, mutta etsin jo hyvää vaihtoehtoa.
Microsoftista ei valitettavasti pääse eroon niin kuin ei kaikesta kiinalaisesta elektroniikastakaan, mutta pienikin hyvä teko auttaa eteenpäin.
Kommunisti.
Käyttäjä7962 kirjoitti:
Miksi USA boikottiin? Hehän melkein saivat rauhan ja sota on järjetön ja Z aluspukuineen käyttäytyy kuin pikkupoika
Ei olla yhtään lähempänä rauhaa mutta Trump on rikkonut kansainväliset sopimukset kuten Putin ja koittaa kiristää itsenäistä valtiota kuten Putin.
Vierailija kirjoitti:
Senkun boikotoit. Minä en boikotoi.
ET sinä Sergei mitään pysty sieltä Petroskoin tyhjästä kaupasta ostamaankaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin amerikkalaiset elokuvat eurooppalaisiin ja korealaisiin jo pari vuotta sitten koska ovat parempia.
Minulla on korealainen puhelin ja auto. Eurooppalaiset vaatteet ja kengät. Nettiselain ja sähköposti norjalaiset.
Microsoftista ei valitettavasti pääse eroon niin kuin ei kaikesta kiinalaisesta elektroniikastakaan, mutta pienikin hyvä teko auttaa eteenpäin.
Kommunisti.
Ehkäpä kannattaisi katsoa, mitä kommunisti tarkoittaa. Kommunistisia valtioita ei nykyään muuten edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7962 kirjoitti:
Ei olla yhtään lähempänä rauhaa mutta Trump on rikkonut kansainväliset sopimukset kuten Putin ja koittaa kiristää itsenäistä valtiota kuten Putin.
P u p p a menee tapamaan muumipeikkoja
Iiigorit koittaa boikotoida amerikkaa. Amerikka on hyvä ja venäjä on paskaa.
Käyttäjä7962 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se kelle vastasit, mutta sopimusten pettäminen ja kiristäminen kuulostaa vladimir zelenskyn toiminnalta, tarkoitit siis häntä. Jos sille roistolle vielä rauhanpalkinto annettaisiin, se olisi jo jopa nykyajan sekoilumittapuulla täysin sairasta paskaa.
Tarkoitin Trumppia niinkuin tiedät. Trump rikkoi sopimuksen turvatakuista jotka USA antoi ja yrittää kiristää Ukrainanan mineraaleja sillä. Mutta kerro toki minkä sopimuksen Zel. on rikkonut ja ketä hän on kiristänyt ja millä?
Vierailija kirjoitti:
Iiigorit koittaa boikotoida amerikkaa. Amerikka on hyvä ja venäjä on paskaa.
Se oli ennen, nyt on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunisti.
Söpöä kun persulta loppuu argumentit kesken eikä osaa enää muuta kuin hokea "voimasanaa"😅
Vierailija kirjoitti:
Juu en aio boikotoida maata, joka estää tappamasta lisää väkisin sotaan raahattuja miehiä. Ukrainaan voi muuten sitten vierasmaalaisetkin lähteä taistelemaan, sinne vaan etulinjaan taas kerran kehoitan lähtemään, kun kerta tätä sotaa kannatatte niin maan perusteellisesti.
Samoin.
Jo tää nyt on kummlliseksi kääntynyt kun ituhipit kannattaa sotaa ja väkivaltaa. Onko liikkeellä joku uusi trendihuume, joka tekee ääriliberaaleista verta janoavia demoneita, vai mitä ihmettä tämä sekoilu taas meinaa. 🧐
Söpöä kun Venäjän trollilta loppuu argumentit kesken ja hokee trollia 3sivua😂😂😂