Kaikki mukaan USA boikottiin! Siis ihan kaikki, koko Eurooppa mukaan!
Luetelllaan tässä ketjussa usalaisia tuotteita.
Boikotti nyt tarpeen koska USA lopettaa Ukrainan tuen.
Kommentit (516)
Irtisanon amazon primen heti tänään. En tilaa sieltä enää. Harmi maalla asuvalle, mutta näin päätin.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan Chyrslerini potkukelkkaan ja USA-made vasarani upotan pilkkiavantoon. Ni ! Oppiivat !
Minä vaihdan uuteen F 350 Fordiin. Ei kiinnosta viherkommunistien narinat ja surinat. M39
Vierailija kirjoitti:
Apple
Milläs sitten tänne kirjoittelet? Hyvä pääsyään sinusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Tältä "kanavaltahan" koko eurooppa tavoitetaankin mukaan tähän!
Tämä onkin ainut paikka jossa asiasta keskustellaan. Kannattaa käydä muuallakin kuin n x:ssä niin voit yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan Chyrslerini potkukelkkaan ja USA-made vasarani upotan pilkkiavantoon. Ni ! Oppiivat !
Minä vaihdan uuteen F 350 Fordiin. Ei kiinnosta viherkommunistien narinat ja surinat. M39
Viherkommunisti Stubb😅
Vierailija kirjoitti:
Senkun boikotoit. Minä en boikotoi.
Itket ja boikotoit. Jos tuotetta ei osteta, tuote ei tule myyntiin. Hahahah
Lääkkeet näyttää oleva heittämällä suurin tuontiartikkeli, kuten koronaruiskeet.
https://tradingeconomics.com/european-union/imports/united-states
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apple
Millä tahansa muulla älypuhelimella😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadan, Euroopan ja Australian kannattaisi alkaa voimistamaan itseään. Nyt palveluja kehittämään, sillä talous nousuun.
Joo talous ylös ja ukrainan viemäristä alas.
Hyvin sanottu. Eurooppa on rappiolla yhden kapisen ukrainan takia. Mitä järkeä euroopan on edes yrittää nousta suosta, kaikki valuu zelen paskaviemäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä yhdet Levikset käyn ostamassa. Sitten voin vähän boikotoida. Jos te boilotoitte mun kanssa venäjää, kiinaa ja intiaa.
Minulla on aina farkut jalassa ja ne on Levikset ja olen huomannut että tämä jostain syystä ahdistaa ja ärsyttää ihmisiä.
Niinkö? Onpa kummallista. Miten se ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Irtisanon amazon primen heti tänään. En tilaa sieltä enää. Harmi maalla asuvalle, mutta näin päätin.
Joo totta kai päätit, trolli. Me uskotaan kun kerta netissä niin lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadan, Euroopan ja Australian kannattaisi alkaa voimistamaan itseään. Nyt palveluja kehittämään, sillä talous nousuun.
Joo talous ylös ja ukrainan viemäristä alas.
Hyvin sanottu. Eurooppa on rappiolla yhden kapisen ukrainan takia. Mitä järkeä euroopan on edes yrittää nousta suosta, kaikki valuu zelen paskaviemäriin.
Kannattaa pyytää pomolta uusia ohjeita. Tuo 3vuotta vanha venäläinen propagandalaulu ei toimi tällä puolella rajaa😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä yhdet Levikset käyn ostamassa. Sitten voin vähän boikotoida. Jos te boilotoitte mun kanssa venäjää, kiinaa ja intiaa.
Minulla on aina farkut jalassa ja ne on Levikset ja olen huomannut että tämä jostain syystä ahdistaa ja ärsyttää ihmisiä.
Huvittaa lähinnä. Levikset olivat kova juttu viimeksi ysärillä. 😂
Huvittaa lähinnä et farkut kova juttu AINA kuten hampurilaiset ja cokis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apple
Millä tahansa muulla älypuhelimella😂😂😂
Hyvä ,että puhelimessasi on älyä. Sinussa kun ei ole.
Tein tänään osuuteni eli vedin 60k pois pohjois-amerikan rahastoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Onpa kummallista. Miten se ilmenee?
Liikaa aikaa x:ssä ja ylilaudalla niin alkaa kuvitella kaikenlaista😅
Juu en aio boikotoida maata, joka estää tappamasta lisää väkisin sotaan raahattuja miehiä. Ukrainaan voi muuten sitten vierasmaalaisetkin lähteä taistelemaan, sinne vaan etulinjaan taas kerran kehoitan lähtemään, kun kerta tätä sotaa kannatatte niin maan perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Paras boikotti on boikotoida ihmisiä. Porttikielto Eurooppaan. Tänne ei ole mitään asiaa. Ja sitten radiokanavat vois kyllä lopettaa amerikkalaisen musiikin soittamisen ja tv amerikkalaiset sarjat ja leffat. Alkoi oksettamaan koko maa.
Ei saakeli päivän naurut!! 😂
Vierailija kirjoitti:
Ukraina boikottiin. Ja kaikki täällä lusmuilevat zeleä paossa olevat Ei centtiäkään heille.
Ei siellä Venäjällä ole ukrainalaisia kuin vankeina. Voit toki vedota presidenttiisi heidän vapauttamiseksi 😅
Trump pettää USAn tekemät sopimukset ja kiristää maametalleja Muskille mutta sinä reppana uskot vieläkin mitä vaan suursmurffi sanoo😂