Kaikki mukaan USA boikottiin! Siis ihan kaikki, koko Eurooppa mukaan!
Luetelllaan tässä ketjussa usalaisia tuotteita.
Boikotti nyt tarpeen koska USA lopettaa Ukrainan tuen.
Kommentit (516)
Juu voin boikotoida usa:n tuotteita helpostikin kun en koskaan osta mitään amerikkalaista. Lisään sen tuohon Suomiboikottiin to do listalle.
Vierailija kirjoitti:
>Kaikki mukaan USA boikottiin!
Aika natsitouhua tuomoinen! Eikä siinä ole kauheasti mitä boikotoida, kun Eurooppa on estänyt amerikkalaistuotteiden täällä myynnin. Voithan sä boikotoida jotain windowssia, androidia tai applea, mutta enpä usko että alat tuohon.
Kyllä noita boikotoidaan. Melkein kaikille palveluille on jo eurooppalainen korvaaja. Siitä vaan etsimään hopihopi.
Vierailija kirjoitti:
Juu voin boikotoida usa:n tuotteita helpostikin kun en koskaan osta mitään amerikkalaista. Lisään sen tuohon Suomiboikottiin to do listalle.
No jos olet applen koneilla tai youtubessa tai googlaat tai whatsapissa tai facessa tai x:llä niin käytät p-ameriikkalaisia palveluja. Ne saa sun ajasta ja käytöstä mm mainostuloja ja niitä sun tietoja mitä myydä eteenpäin.
Eli sieltä pois, etsi korvaavat tai vähennä ainakin.
Olen vaihtanut jo Windowsista Linuxiin ja en osta mitään amerikkalaisia tuotteita kaupasta. Puhelimesta pitäisi jotenkin luopua niin pääsisi Googlen orjuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaihtanut jo Windowsista Linuxiin ja en osta mitään amerikkalaisia tuotteita kaupasta. Puhelimesta pitäisi jotenkin luopua niin pääsisi Googlen orjuudesta.
Jätit kertomatta että sunkaltainen rillipää siirtyi Linuxiin jo 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vältä: Apple, Netflix, Disney, Coca-Cola, Pepsi, McDonalds, Burger King, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Ralph Lauren, Polo, Levis, Nike,
Suosi eurooppalaisia ja suomalaisia:
Makia, Billebeino, Marimekko, Sand (Tanska), Boss (Saksa), Gant (Ruotsi, tosin perustettu USA),
Juuri katson Netflixiä ja olen Applen puhelimella juoden coca colaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätit kertomatta että sunkaltainen rillipää siirtyi Linuxiin jo 20 vuotta sitten.
Arch, BTW
Nyt loppu mäkkärin mässytys, kun luin tänään uutisen, että McDonalds yrittää rekisteröidä tavaramerkkinsä Venäjällä!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppu mäkkärin mässytys, kun luin tänään uutisen, että McDonalds yrittää rekisteröidä tavaramerkkinsä Venäjällä!!
Mistä voi olla yllättyä kun oranssipaskakin siellä teki töitä
Mulla on Fendereitä, Iphone ja Harley Davidson enkä aio myydä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Googlen voi vaihtaa vaikka ecosiaan, muitakin on
Tuen Yhdysvaltoja täysin. Vihdoinkin woke on mennyttä siellä. Vihervassarit mitään osta muutenkaan.
Kohta on Usan talous niin huonona että boikotoivat itse itseään. Kansan usko talouteen on mennyttä ja kulutus menossa alas.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on Usan talous niin huonona että boikotoivat itse itseään. Kansan usko talouteen on mennyttä ja kulutus menossa alas.
Taantuma/ lama tulossa. Ekan vuosineljänneksen tulos miinuksella. Nyt lama 60% todennäköisyydellä.
Kun kesäkuun lopun puolivuotistiedot paljastuu, on lama Usassa 100%:n varmuudella todennäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vassareilla on taas uho päällä, aivan sama vaikka muutama suomalainen vassari boikotoikin, ei se usa:n talouteen vaikuta pennin vertaa.
"""""""""""""""""""""
EIkös aloittaja puhunut että koko eurooppa alkas poikotoimaan ei vain köyhä Suomi.
Boikotoikaa te vaan niitä SIRPPEJÄ ja VASAROITANNE.