Mulla on niin ohut tukka, että jos vetää sen ponnarille niin pään sivuilla on paljaita läikkiä
Muita joilla samanlainen liru? Miten hoidat hiuksiasi? Itselläni vielä nopeasti rasvoittuva joten hiukset pestävä päivittäin. Kosteuttavia tuotteita käytän, tuntuvat sopivan parhaiten hiuksille ja hiuspohjalle. Pesun jälkeen föönaus. Ja ei, pesuvälin harventaminen ei auta rasvoittumiseen.
Kommentit (29)
Ei pitäisi yltää ponnarille siinä tapauksessa, lyhyt malli parempi. Vaalennusraidat tuuheuttaa, tosin väri- tai vaalennuskäsittelyn kanssa voi olla, osa vain pahentaa, riippuu aineista. Päänahkaa hierova muovipiikkinen harja saisi olla, föönaus kuluttaa. Tyynyliinaa sietäisi vaihtaa useasti. Hiuspalasaippualla pesukin saattaa auttaa.
Muuta ruokavaliota.
Itse syön ja juin maitotuotteita ja eläkeläisenäkin kauniit kiiltävät hiukset, pitkät luonnostaan vaaleat, ei harmaat.
Surullista teille joilla ohuet hiukset ja kärsitte siitä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta ruokavaliota.
Itse syön ja juin maitotuotteita ja eläkeläisenäkin kauniit kiiltävät hiukset, pitkät luonnostaan vaaleat, ei harmaat.
Tuskin se maitotuotteiden käytöstä on johtunut vaan siitä että sulle on sattunut geenilotossa hyvät hiusgeenit.
Vierailija kirjoitti:
Muuta ruokavaliota.
Jos on saanut geeneistä ohuet hiukset niin sit ne on koko loppuelämän ei siinä mitkään ihmekikat auta.
Sellaisilla hiuksilla auttaa, jos käyttää kerran kuukaudessa syväpuhdistavaa shampoota. Ei tee hiuksia paksummiksi, mutta eivät ole niin luirut päätä myöten menevät.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi yltää ponnarille siinä tapauksessa, lyhyt malli parempi. Vaalennusraidat tuuheuttaa, tosin väri- tai vaalennuskäsittelyn kanssa voi olla, osa vain pahentaa, riippuu aineista. Päänahkaa hierova muovipiikkinen harja saisi olla, föönaus kuluttaa. Tyynyliinaa sietäisi vaihtaa useasti. Hiuspalasaippualla pesukin saattaa auttaa.
Mulla on lyhyehkö polkkatukka. Nyt on venähtänyt tosin niin pitkäksi että just ja just ylettää kiinni sellaiselle osaponnarille. Kokeilin siis laittaa tukan taakse ja ei tule kuuloonkaan että voisi näin käyttää. Ihan lyhyttä tukkaa en halua, tykkään että on naisellisempi että on edes vähän pituutta. Tukassani ei ole mitään värikäsittelyjä. Joskus käytin lushin palashampoita, en huomannut niissä juuri eroa nestemäiseen shampooseen. Ap
Ei se mitään haittaa. Voit pitää huivia tai lippistä jos se sinua vaivaa.
Mulla oheni hiukset raudanpuutteessa. Sen korjaamisen jälkeen on tukkaa riittänyt. Lisäks kun ferritiini laskee alle 100, alkaa väsymys.
Myös kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa ohuita hiuksia.
Mene labraan, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lyhyehkö polkkatukka. Nyt on venähtänyt tosin niin pitkäksi että just ja just ylettää kiinni sellaiselle osaponnarille. Kokeilin siis laittaa tukan taakse ja ei tule kuuloonkaan että voisi näin käyttää. Ihan lyhyttä tukkaa en halua, tykkään että on naisellisempi että on edes vähän pituutta. Tukassani ei ole mitään värikäsittelyjä. Joskus käytin lushin palashampoita, en huomannut niissä juuri eroa nestemäiseen shampooseen. Ap
Muotoiluaineita sitten vaan, itse laitan jopa kolmeakin, kokeilemalla löytää, on todella suuria eroja niissä.
Kampaajalla lyhyempi, tasalatvainen malli. Ei missään nimessä mitään kerroksia tms. vaikka voisi luulla että tekevät paksumman näköiseksi.
Käyttöön tuuheuttavat shampoot ja hoitoaineet. Kosteuttavat tekevät hiuksesi vaan entistä lirumman näköisiksi. Kosteuttavat shampoot on tarkoitettu paksuille, pörrööntyville hiuksille. En käsitä miksi niin moni suomalainen käyttää niitä.
Ei märillä hiuksilla nukkumaan! Jos peset illalla hiukset kannattaa föönata. Hyödyt muutenkin föönauklsesta, sillä hiukset saavat tuuheutta rakennetta.
Yösi silkkityynyliina tai jopa silkkipäähine/yömyssy. Haluat ehkäistä hiusten katkemista viimeiseen asti.
Jos haluat kokeilla jotakin "kikkaa", niin rosmariinisuihke on hyvä, ESim suomalainen Puhdas-sarja myy apteekeissa ja vastaavissa.
Jos haitta on vain ulkonäöllinen, niin on niitä hiuspuutereita tms. eli omien hiusten värinen puuteri, sitä hiusrajaan, niin ei näy laikut. Minusta tosi monella näkyy "osiot", jos hiukset on kiinni, varsinkin jos on värjätyt, eli ihan kuin hiukset kasvaisi tupoittain. Silloin voi auttaa, että kun hiukset on kiinni, niin kevyesti kampaa tiheällä kammalla ne päätä myöten olevat hiukset, niin tupot "leviää" peittämään pään tasaisesti.
Minulla on tosi oudosti todella ohuet hiukset toisella puolella päätä. Ollut aina. Hiukset on kuitenkin kiiltävät ja hyvinvoivat, pidän vähän alle lapaluiden niin kihartamalla saan nätiksi, usein on löyhällä nutturalla.
En mene enää kampaajalle, kun viimeksi halusin kiharat, niin tämä monta kertaa ihmetteli, että kun toisella puolella on ohuemmat hiukset. Kiharatkin kesti vain viikon.
Lyhyet hiukset vaatisi kampaajaa, enkä jaksa tuollaisia tyyppejä, joten pitkät hiukset olkoot.
Ohuet hiukset on ohuet vaikka mitä tekisi. Joku kuvitteellinen paksumpi tunne voi tulla, mutta ei muut sitä huomaa.
Mä olen koko ikäni kikkaillut ja yrittänyt lavastaa lirulettiäni tuuheammaksi. Kaikki sisäiset ja ulkoiset konstit on kokeiltu ja rahaa on palanut! Vuosi sitten alkoi otsa ja ohimot kirjaimellisesti kaljuuntua eikä lääkäritkään osanneet auttaa. Yksityisellä ihotauti,-sisätauti,ja gynegologeilla käytyäni(ja rahaa siis palaa!) sain vihdoin tarpeekseni! Rohkaistuin ja marssin ostamaan laadukkaan peruukin! Nyt joka päivä on hyvä hiuspäivä! N67
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan enää väriä päähän !
Vierailija kirjoitti:
Mä olen koko ikäni kikkaillut ja yrittänyt lavastaa lirulettiäni tuuheammaksi. Kaikki sisäiset ja ulkoiset konstit on kokeiltu ja rahaa on palanut! Vuosi sitten alkoi otsa ja ohimot kirjaimellisesti kaljuuntua eikä lääkäritkään osanneet auttaa. Yksityisellä ihotauti,-sisätauti,ja gynegologeilla käytyäni(ja rahaa siis palaa!) sain vihdoin tarpeekseni! Rohkaistuin ja marssin ostamaan laadukkaan peruukin! Nyt joka päivä on hyvä hiuspäivä! N67
Oikein !
Vierailija kirjoitti:
Kampaajalla lyhyempi, tasalatvainen malli. Ei missään nimessä mitään kerroksia tms. vaikka voisi luulla että tekevät paksumman näköiseksi.
Käyttöön tuuheuttavat shampoot ja hoitoaineet. Kosteuttavat tekevät hiuksesi vaan entistä lirumman näköisiksi. Kosteuttavat shampoot on tarkoitettu paksuille, pörrööntyville hiuksille. En käsitä miksi niin moni suomalainen käyttää niitä.
Ei märillä hiuksilla nukkumaan! Jos peset illalla hiukset kannattaa föönata. Hyödyt muutenkin föönauklsesta, sillä hiukset saavat tuuheutta rakennetta.
Yösi silkkityynyliina tai jopa silkkipäähine/yömyssy. Haluat ehkäistä hiusten katkemista viimeiseen asti.
Jos haluat kokeilla jotakin "kikkaa", niin rosmariinisuihke on hyvä, ESim suomalainen Puhdas-sarja myy apteekeissa ja vastaavissa.
Vaikka mitä ja minkälaista shampoota, hoitoainetta ja ties mitä on tullut vuosien varrella kokeiltua tähän tukkaan. Tuuheuttavaa, rakennetta antavaa, täysin luomutuotteita, sulfaatitonta, silikonitonta jnejne. Nämä nyt käytössä olevat kosteuttavat tuotteet tuntuvat hyviltä eivätkä lässäytä tukkaa. Kyllä todella huomaan jos se sen tekisi. Pesen tukan aina aamuisin, ja föönaan.
Jätettävät muotoilutuotteet on ongelmallisia sillä mulla on herkkä päänahka joka alkaa herkästi kutiamaan. Jos käytän vaikka muotovaahtoa tms jonkun aikaa päivittäin, alkaa se ärsyttämään ja käyttö on pakko lopettaa vähäksi aikaa. Hiuslakka on ainoa mitä pystyy käyttämään päivittäin, se ei kai mene niin lähelle päänahkaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei ne hiukset todellakaan hyödy föönistä, vaikka hetken näyttävät tuuheammilta.
^