Kaikki mukaan USA boikottiin! Siis ihan kaikki, koko Eurooppa mukaan!
Luetelllaan tässä ketjussa usalaisia tuotteita.
Boikotti nyt tarpeen koska USA lopettaa Ukrainan tuen.
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadan, Euroopan ja Australian kannattaisi alkaa voimistamaan itseään. Nyt palveluja kehittämään, sillä talous nousuun.
Joo talous ylös ja ukrainan viemäristä alas.
Kannattaa pyytää uusia ohjeita pomolta. Tuo 3vuotta vanha propagandalaulu ei toimi enää Venäjän ulkopuolella 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te olette? On kai nää jutut vitsejä. Nauratti jo venäjän boikotoijat, nyt samat öyhöttää myös usan kanssa.
No jääpä meille muille enemmän marabouta, viola-tuorejuustoa, vodkaa, googlettelua, hot doggeja ja amerikan pastilleja. 😂
Ota huomioon että nämä on spontaaneja ajatuksia mitä nousee ympäri Eurooppaa. Kyseessä ei ole vain muutama av-mamma vaan satojen miljoonien kansalaisten markkina-alue ja heistä suuri osa preferoi nyt voimakkaasti kaikkea muuta kuin amerikkalaista. Puhutaan oikeasti isoista summista.
Vierailija kirjoitti:
Hollywood-elokuvat. Nyt on hyvä hetki tutustua vaikka korealaiseen viihdetarjontaan.
Jenkkielokuvat ovat kieltämättä nykyään täyttä p*skaa. Ainostaan klassikkoelokuvat joskus 2000-luvun alusta ja 1900-luvun lopussa oli hyviä, mutta nykyään meininki on mennyt täysin surkeaksi kuten USA:ssa kaikki muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä yhdet Levikset käyn ostamassa. Sitten voin vähän boikotoida. Jos te boilotoitte mun kanssa venäjää, kiinaa ja intiaa.
Minulla on aina farkut jalassa ja ne on Levikset ja olen huomannut että tämä jostain syystä ahdistaa ja ärsyttää ihmisiä.
Se johtuu vain sinne harhoistasi. Yleensä muutama viikko ylilauta ja x taukoa auttaa ongelmaan😅
Seuraava autoni tulee olemaan täyssähkö. Jos musk ei olisi niin saatanan idiootti, niin se olisi hyvin todennäköisesti ollut Tesla. Toki enää Krasnovin USA:n aikana en ostaisi mitään amerikkalaista autoa vaikka musk olisikin täysjärkinen (ei ole).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä yhdet Levikset käyn ostamassa. Sitten voin vähän boikotoida. Jos te boilotoitte mun kanssa venäjää, kiinaa ja intiaa.
Minulla on aina farkut jalassa ja ne on Levikset ja olen huomannut että tämä jostain syystä ahdistaa ja ärsyttää ihmisiä.
Huvittaa lähinnä. Levikset olivat kova juttu viimeksi ysärillä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi boikotoisin Yhdysvaltoja? En boikotoi Istaeliakaan. Taas näitä vasemmistolaisten typeriä itkuvirsiä ei jaksa. Keksikää jotain uutta.
Vaikka siksi että se on samanlainen valtio kuin Venäjä joka ei pidä sopimuksista kiinni ja uhkailee+kiristää muita maita.
Ainoa maa joka on nyt 3 vuotta uhkaillut ja kiristänyt muita maita, on Ukraina Zelenskyn johdolla. Koko äijä on napoleonsyndrooman oppikirjaesimerkki.
Minä lopetan kaupassa ja muualla korttimaksamisen koska ne on USA tuotteita.
Eikö ole vain parempi, että sota loppuu? Trump koittaa saada rauhan aikaan ja ihmiset täällä itkevät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vassareilla on taas uho päällä, aivan sama vaikka muutama suomalainen vassari boikotoikin, ei se usa:n talouteen vaikuta pennin vertaa.
Ressuvassarit eivät kai voi nyt matkustaa USAan mellakoimaan Israelia vastaan.
Ainakin isoimmat ostokset kannattaa jättää yhdysvaltalaisten vaihtoehtojen ulkopuolelle, niin kuin autot, lomat, ja elektroniikka. Helppo välttää usein toistuvissa ostoksissa ruokakaupoissa myös amerikkalaisia brändejä, kun ottaa hyllystä eurooppalaisen vaihtoehdon - shampoot, tiskiaineet, säilykkeet, jne.
Trumppa näköjään polvistee Iraninki edessä ja pyytää apua Putinilta.
Boikottiin koko maa.
Ime tunkiokommunisti lerssiä! USA on maailman mahtavin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi boikotoisin Yhdysvaltoja? En boikotoi Istaeliakaan. Taas näitä vasemmistolaisten typeriä itkuvirsiä ei jaksa. Keksikää jotain uutta.
Vaikka siksi että se on samanlainen valtio kuin Venäjä joka ei pidä sopimuksista kiinni ja uhkailee+kiristää muita maita.
Ainoa maa joka on nyt 3 vuotta uhkaillut ja kiristänyt muita maita, on Ukraina Zelenskyn johdolla. Koko äijä on napoleonsyndrooman oppikirjaesimerkki.
Valheesi ei toimi tällä puolella rajaa. Trump ja Putin ovat ainoat jotka ovat uhkailleet, kiristäneet ja pettäneet tekemänsä sopimukset. Sen toki tiedät itsekin😅
Tältä "kanavaltahan" koko eurooppa tavoitetaankin mukaan tähän!
Ei kovin moni muutenkaan osta amerikkalaisia päivittäistavaroita. Ei sellaisia edes ole. Jotain hodareita ehkä missä on amerikan lippu. Nekin tehty Suomessa. Tietotekniikka ja viihde on varmaan ne isoimmat.
Vaihdan Chyrslerini potkukelkkaan ja USA-made vasarani upotan pilkkiavantoon. Ni ! Oppiivat !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te olette? On kai nää jutut vitsejä. Nauratti jo venäjän boikotoijat, nyt samat öyhöttää myös usan kanssa.
No jääpä meille muille enemmän marabouta, viola-tuorejuustoa, vodkaa, googlettelua, hot doggeja ja amerikan pastilleja. 😂
Ota huomioon että nämä on spontaaneja ajatuksia mitä nousee ympäri Eurooppaa. Kyseessä ei ole vain muutama av-mamma vaan satojen miljoonien kansalaisten markkina-alue ja heistä suuri osa preferoi nyt voimakkaasti kaikkea muuta kuin amerikkalaista. Puhutaan oikeasti isoista summista.
jaa. määrä ei välttämättä korvaa laatua. muistan, kun saksalaiset boikotoivat nokiaa työpaikkojensa menetyksen takia ja heittivät kännynsä mäkeen. ja lopputulos... turha vaiva.