Kaikki mukaan USA boikottiin! Siis ihan kaikki, koko Eurooppa mukaan!
Luetelllaan tässä ketjussa usalaisia tuotteita.
Boikotti nyt tarpeen koska USA lopettaa Ukrainan tuen.
Kommentit (516)
Ihmiset on ihan EU:n propagandan vedättämiä. Olkaa valmiita elintason pudotukseen, jos sota jatkuu. Ursula haluaa "more money" niin kuin Zelenskyi on hokenut kolme vuotta, enkä huomaa hänen kiittäneen eurooppalaisiakaan siitä,että tingimme terveydenhoidosta ja muusta välttämättömästä antaaksemme Ukrainaan rahaa.
Neuvottelut käyntiin, ja jos Itä-Ukraina pysyy Ukrainan osana, turvatakuut alueen venäjänkielisille kansalaisille ukrainalaisia etnonationalisteja vastaan. Nehän saivat aikaan koko sodan. Lukekaa muutakin kuin Iltalehteä!
Vierailija kirjoitti:
Minua ei niinkään kiinnosta boikotoida USA:ta mutta kiinnostaisi että kehitettäisiin Eurooppalaiset tai jopa kotimaiset vaihtoehdot. Raha kiertäisi lähempänä ja esim. tietotekniikassa olisi vähemmän sitä vakoiluakin.
Euroopasta tulee jo parhaat tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi boikotoisin Yhdysvaltoja? En boikotoi Istaeliakaan. Taas näitä vasemmistolaisten typeriä itkuvirsiä ei jaksa. Keksikää jotain uutta.
---
Vaikka siksi että se on samanlainen valtio kuin Venäjä joka ei pidä sopimuksista kiinni ja uhkailee+kiristää muita maita.
Myös Britannia on imperialistinen, ja kai boikotoit Kiinaa. Pikkuvaltioiden tuotteita voit ehkä ostaa. Et käytä enää googlea etkä instaa etkä FB:tä? Tosi suoraselkäistä!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on ihan EU:n propagandan vedättämiä. Olkaa valmiita elintason pudotukseen, jos sota jatkuu. Ursula haluaa "more money" niin kuin Zelenskyi on hokenut kolme vuotta, enkä huomaa hänen kiittäneen eurooppalaisiakaan siitä,että tingimme terveydenhoidosta ja muusta välttämättömästä antaaksemme Ukrainaan rahaa.
Neuvottelut käyntiin, ja jos Itä-Ukraina pysyy Ukrainan osana, turvatakuut alueen venäjänkielisille kansalaisille ukrainalaisia etnonationalisteja vastaan. Nehän saivat aikaan koko sodan. Lukekaa muutakin kuin Iltalehteä!
Ainoa turvatakuu on napalmia korealaisten ja venäläisten sekasikiöiden niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Lue sinä Oigor muuta kuin Kremlin propagandaa niin ei tule nolattua itseään lisää. Putin jahtaa juutalaista nassea😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vassareilla on taas uho päällä, aivan sama vaikka muutama suomalainen vassari boikotoikin, ei se usa:n talouteen vaikuta pennin vertaa.
Sulla on joku pakkomielle vasemmistosta. Taidat olla perusjuntti.
Suositaan sitten eurooppalaista, eikä osteta Kiinan kansanmurhahallitukselta edes dollarin kylpyankkaa!
Euro Kiinalle on euro kansanmurhalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi boikotoisin Yhdysvaltoja? En boikotoi Istaeliakaan. Taas näitä vasemmistolaisten typeriä itkuvirsiä ei jaksa. Keksikää jotain uutta.
---
Vaikka siksi että se on samanlainen valtio kuin Venäjä joka ei pidä sopimuksista kiinni ja uhkailee+kiristää muita maita.
Myös Britannia on imperialistinen, ja kai boikotoit Kiinaa. Pikkuvaltioiden tuotteita voit ehkä ostaa. Et käytä enää googlea etkä instaa etkä FB:tä? Tosi suoraselkäistä!
Olen boikotoinut Kiinaa jo yli 10v. Britannia ei ole hyökännyt mihinkään pitkään aikaan ja on ainut joka pitää kiinni Ukrainan kanssa tehdystä ydinase sopimuksesta. Eli brittejä en boikotoi.
Minäkin olen ollut koko ikäni USA fani. Olen käynyt siellä yli 50 kertaa ja asunut siellä pariin otteeseen mutta nyt on tullut mittRi täyteen typerän Thrumpin takia. Nyt loppui sympatiat tuolle roistovaltiolle koska Trumph ja muut Amerikkalaiset ovat täysin Putinin taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut koko ikäni USA fani. Olen käynyt siellä yli 50 kertaa ja asunut siellä pariin otteeseen mutta nyt on tullut mittRi täyteen typerän Thrumpin takia. Nyt loppui sympatiat tuolle roistovaltiolle koska Trumph ja muut Amerikkalaiset ovat täysin Putinin taskussa.
Jatkossa käy Kanadassa Usan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Järki hoi, lopettakaa noi boikotti puheet, typerää.
Heh, alkoiko puntti tutista, Trumpler-Putlerilla? Mikset perusta omaa aloitusta boikotista marisijoille?
Vierailija kirjoitti:
vouhoti vouhoti
Öyh öyh vaan sinnekin.
Minkä ikäisiä te olette? On kai nää jutut vitsejä. Nauratti jo venäjän boikotoijat, nyt samat öyhöttää myös usan kanssa.
No jääpä meille muille enemmän marabouta, viola-tuorejuustoa, vodkaa, googlettelua, hot doggeja ja amerikan pastilleja. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kanadan, Euroopan ja Australian kannattaisi alkaa voimistamaan itseään. Nyt palveluja kehittämään, sillä talous nousuun.
Joo talous ylös ja ukrainan viemäristä alas.
Vierailija kirjoitti:
Muistutukseksi valehtelevalle paskaputinistille:
"Igor Strelkov venäläismediassa: Olen vastuussa Itä-Ukrainan sodasta"
"Microsoftista ei "pösilö" valitettavasti pääse eroon ..."
Otan osaa.
Minulla pyörii vain ranskalaiset ja tanskalaiset elokuvat.