Olen lihava nainen
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset olisivat normaalipainoisia, niin olisi paljon enemmän valikoimaa meille ketterämmille miehille. Naisethan eivät halua itseään kevyempää miestä. Tämä nyt oli jotain yleistä lätinää, sinun lihavuutesi ei minua haittaa. Minulla ei ole siis vastausta varsinaiseen keskustelun aiheeseen.
M64kg
Alle 100kg miehet punnitaan neuvolassa.
Olet sopivasti lihava joten ei hätää.
Mielenkiinnosta kysyisin, missä yhteydessä vieraat aikuiset ihmiset kommentoivat muiden painoa tai muuta ulkonäköä? Olen pitkällä keski-iässä, paljon opiskellut ja tehnyt työtä, mutta enpä juuri ole ilmiötä havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ei ole ainoa asia jota kommentoidaan. Myös laihat, pitkät ja pätkät, jne jne saavat asiattomia kommentteja.
Ihmiset, jotka ovat itse epävarmoja kommentoivat muita, eivät ihmiset, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Lähinnä kommentoijat ovat säälittäviä. Opetin aina lapsilleni, että sellaiset ovat itse onnettomia ja heiltä ei ole kasvatettu hyvin.
Juuri näin 👍
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, kunhan et bussissa tule viereen haisemaan hielle ja yritä tunkea syliin.
Outoa. En haise hielle enkä tunge kenenkään syliin.
t. lihava nainen, ei ap
"Miten sinä katseista tiedät mitä muut ajattelevat? Vai onko niin että luulet muiden ajattelevan niin?"
Valitettavasti kommentteja tulee ihan ääneen sanottuna päin naamaa. Varmasti osa katseista on myös omaa tulkintaakin, mutta kuinka väärin voi tulkita silmien pyörittelyn ja sen jälkeen kikattelevan kuiskuttelun ja osoittelun?
Vierailija kirjoitti:
"Miten sinä katseista tiedät mitä muut ajattelevat? Vai onko niin että luulet muiden ajattelevan niin?"
Valitettavasti kommentteja tulee ihan ääneen sanottuna päin naamaa. Varmasti osa katseista on myös omaa tulkintaakin, mutta kuinka väärin voi tulkita silmien pyörittelyn ja sen jälkeen kikattelevan kuiskuttelun ja osoittelun?
Törkeää käytöstä. Jotain amispentuja.
Pakko kysyä. Onko nämä kommentit tulleet naisilta?