Olen lihava nainen
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset olisivat normaalipainoisia, niin olisi paljon enemmän valikoimaa meille ketterämmille miehille. Naisethan eivät halua itseään kevyempää miestä. Tämä nyt oli jotain yleistä lätinää, sinun lihavuutesi ei minua haittaa. Minulla ei ole siis vastausta varsinaiseen keskustelun aiheeseen.
M64kg
Sulle valikoimaa? Aina ei ole kyse sinusta.
Minua ei haittaa muiden lihavuus yhtään ja itse omat kiloni kannan.
Lihavuus ei ole ainoa asia jota kommentoidaan. Myös laihat, pitkät ja pätkät, jne jne saavat asiattomia kommentteja.
Ihmiset, jotka ovat itse epävarmoja kommentoivat muita, eivät ihmiset, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Lähinnä kommentoijat ovat säälittäviä. Opetin aina lapsilleni, että sellaiset ovat itse onnettomia ja heiltä ei ole kasvatettu hyvin.
Onko sulla karvainen ja haiseva toosa?
Aina meinaa tulla vähän oksua suuhun kun näkee läskejä lyllertämässä feikki uggit lintassa.
Jokainen kantaa oman ristinsä, sinä läskisi, minä jotain muuta.
ei lihavuus haittaa kunhan pidät itsesi puhtaana .kaikki hielle haisevat ihmiset ovat ällöttäviä
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää alotus on? En vaan tajua. Haluatko ylistystä, parjausta vai mitä haet tällä?
Läskihullu tekee aloituksen päästäkseen vastailemaan itselleen ja haukkumaan lihavia. Ei kannata osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset olisivat normaalipainoisia, niin olisi paljon enemmän valikoimaa meille ketterämmille miehille. Naisethan eivät halua itseään kevyempää miestä. Tämä nyt oli jotain yleistä lätinää, sinun lihavuutesi ei minua haittaa. Minulla ei ole siis vastausta varsinaiseen keskustelun aiheeseen.
M64kgMun mieheni painaa 73kg.ap
ei sulla mitään miestä ole lihava sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M64kgMun mieheni painaa 73kg.ap
ei sulla mitään miestä ole lihava sika.
Kyllä mulla on. Perhekin on hänen kanssaan.
Minä olen hoikka/laiha nainen (171/54). Monet kerrat olen kuullut kommentteja koostani, esim. syö enemmän, ettet kuole!
Olisikohan lihavuutta vähemmän jos ihminen tietäisi kilpirauhasen ja munuaisten kunnon, kuin myös sokeriarvonsa.
Jos ne ei eli kunnossa on painon nousu taattu. Tiedän kokemuksesta.
Kyllä näillä keskustelusivuilla kokee tämän sivilisaation tavattoman olomuodon, kun ei mistään osata keskustella.
Vain lapsellista kiukuttelua ja solvauksia. Säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
ei lihavuus haittaa kunhan pidät itsesi puhtaana .kaikki hielle haisevat ihmiset ovat ällöttäviä
Hohhoijaa. Hienhaju ihmisisissä on ällöttävää ei siis hielle haisevat ihmiset.
Oikein hyvää lihavuuspäivää sinulle lihava nainen! Tänään juhlitaan maailman lihavuuspäivää.
Siis se legendaarinen ja myyttisiin mittasuhteisiin paisunut palstamamma 140 kg!?
Ei haittaa. Voitaisiin viettää kauniita hetkiä makuuhuoneessa. -M42-
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, kunhan et bussissa tule viereen haisemaan hielle ja yritä tunkea syliin.
Kukaan ei tunge väkisin syliisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta ymmärrän aloituksen. Olen myös lihava nainen. Ja saamani halveksunnan ja ylenkatsonnan määrä on valtava. Ventovieraat katsovat oikeudekseen kommentoida ulkomuotoani joko ääneen tai elein. Haluaisin myös tietää, miksi.
Erityisen mielenkiintoinen tuntuu olevan ostoskärryni sisältö. Ostan paljon ruokaa, minulla on suuri perhe. Olen ainut lihava perheessäni, mutta meillä asuu kolme urheilevaa teinipoikaa, ja ruokaa kuluu.
Se, että kärryissä oleva ruoka on terveellistä, enimmäkseen kasviksia, ei vaikuta mitenkään. Nähdään vain lihava nainen, jolla on ostoskärryt kukkuroillaan - "syö varmasti kaiken yksin".
Ymmärrän terveysriskit, ja siksi syön terveellisesti, maltillisesti ja liikun paljon. Mutta kun ei se laihtumisen tahti ole nopea - enkä sitä haluakaan. Eikä se näy minussa ventovieraille ulospäin. Tulen vielä pitkään olemaan lihava nainen.
Ja minua v.tuttaa, että saan kur
Miten sinä katseista tiedät mitä muut ajattelevat? Vai onko niin että luulet muiden ajattelevan niin?
Lihavat naiset ovat ihania.
M76kg ja N95kg