Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava nainen

Vierailija
04.03.2025 |

Miksi se haittaa sinua?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kunhan et bussissa tule viereen haisemaan hielle ja yritä tunkea syliin.

Vierailija
2/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, kunhan et bussissa tule viereen haisemaan hielle ja yritä tunkea syliin.

En käytä bussia. Meillä on oma auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pidä ahneista röhnäkkeistä.

Vierailija
4/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitsekaan pitää. 

Vierailija
5/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÄHHÄÄÄÄ! KYLLÄPÄ PALSTAVÁJÁKKÍA RASSAA!

Ei se ole ap:n vika että sinä olet halveksittu luuseri.

Vierailija
6/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko että laihdutan sinua? 

Tv. Mikko 53v.

Vierailija
7/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää alotus on? En vaan tajua. Haluatko ylistystä, parjausta vai mitä haet tällä?

Vierailija
8/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks

Vierailija
9/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki naiset olisivat normaalipainoisia, niin olisi paljon enemmän valikoimaa meille ketterämmille miehille. Naisethan eivät halua itseään kevyempää miestä. Tämä nyt oli jotain yleistä lätinää, sinun lihavuutesi ei minua haittaa. Minulla ei ole siis vastausta varsinaiseen keskustelun aiheeseen.

M64kg

Vierailija
10/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ylipainoiset ovat surkeaa  väkeä.

Vierailija
11/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta ymmärrän aloituksen. Olen myös lihava nainen. Ja saamani halveksunnan ja ylenkatsonnan määrä on valtava. Ventovieraat katsovat oikeudekseen kommentoida ulkomuotoani joko ääneen tai elein. Haluaisin myös tietää, miksi.

Erityisen mielenkiintoinen tuntuu olevan ostoskärryni sisältö. Ostan paljon ruokaa, minulla on suuri perhe. Olen ainut lihava perheessäni, mutta meillä asuu kolme urheilevaa teinipoikaa, ja ruokaa kuluu. 

Se, että kärryissä oleva ruoka on terveellistä, enimmäkseen kasviksia, ei vaikuta mitenkään. Nähdään vain lihava nainen, jolla on ostoskärryt kukkuroillaan - "syö varmasti kaiken yksin". 

Ymmärrän terveysriskit, ja siksi syön terveellisesti, maltillisesti ja liikun paljon. Mutta kun ei se laihtumisen tahti ole nopea - enkä sitä haluakaan. Eikä se näy minussa ventovieraille ulospäin. Tulen vielä pitkään olemaan lihava nainen. 

Ja minua v.tuttaa, että saan kuraa niskaan. Vain sillä, että olen.

Vierailija
12/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki naiset olisivat normaalipainoisia, niin olisi paljon enemmän valikoimaa meille ketterämmille miehille. Naisethan eivät halua itseään kevyempää miestä. Tämä nyt oli jotain yleistä lätinää, sinun lihavuutesi ei minua haittaa. Minulla ei ole siis vastausta varsinaiseen keskustelun aiheeseen.

M64kg

Mun mieheni painaa 73kg.ap

Vierailija
13/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että aloittaja on todellisuudessa mies. 

Vierailija
14/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, että aloittaja on todellisuudessa mies. 

En ole.

Vierailija
15/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta ymmärrän aloituksen. Olen myös lihava nainen. Ja saamani halveksunnan ja ylenkatsonnan määrä on valtava. Ventovieraat katsovat oikeudekseen kommentoida ulkomuotoani joko ääneen tai elein. Haluaisin myös tietää, miksi.

Erityisen mielenkiintoinen tuntuu olevan ostoskärryni sisältö. Ostan paljon ruokaa, minulla on suuri perhe. Olen ainut lihava perheessäni, mutta meillä asuu kolme urheilevaa teinipoikaa, ja ruokaa kuluu. 

Se, että kärryissä oleva ruoka on terveellistä, enimmäkseen kasviksia, ei vaikuta mitenkään. Nähdään vain lihava nainen, jolla on ostoskärryt kukkuroillaan - "syö varmasti kaiken yksin". 

Ymmärrän terveysriskit, ja siksi syön terveellisesti, maltillisesti ja liikun paljon. Mutta kun ei se laihtumisen tahti ole nopea - enkä sitä haluakaan. Eikä se näy minussa ventovieraille ulospäin. Tulen vielä pitkään olemaan lihava nainen. 

Ja minua v.tuttaa, että saan kur

Minullakin on perhe. Muut perheestämme ovat hoikkia. Samalla tavalla luullaan, että minä muka syön yksin kaiken.ap

Vierailija
16/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina luullaan, että kun on lihava, niin on sinkku. Näin ei kuitenkaan aina ole.ap

Vierailija
17/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttääkö miehes sinua? 

Vierailija
18/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäätkö, kun makeisvero ei noussutkaan?

Vierailija
19/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöttääkö miehes sinua? 

Ei syötä.

Vierailija
20/50 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäätkö, kun makeisvero ei noussutkaan?

Ei oikeastaan liikuta. En niin paljon makeisia syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän