Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekemäni ruuat eivät kelpaa miehen lapselle

Vierailija
03.03.2025 |

En ole mikään mestarikokki, mutta yritän helpottaa kiireistä miestäni ja laitan ruuat iltapäivisin valmiiksi yhteistä päivällistä varten. Pöydässä istumme minä, puolisoni ja hänen 12-vuotias poikansa. Poika on tottunut syömään vain tyyliin pitsaa, nugetteja, hampurilaisia, tacoja tai lihapullia. Jos teen vaikkapa kanaa ja riisiä tai spagettia, hän ottaa yhden ruokalusikallisen, ronkkii annosta ja vie lopulta roskiin. Mielestäni miehen tulisi puuttua tähän tiukemmin ja sanoa, että tuo on epäkohteliasta. Koska minulle tulee ainakin paha mieli, että mikään ei koskaan kelpaa. Mikä neuvoksi? 

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa yrittämästä helpottaa kiireisen miehesi elämää. Suotta huomioit häntä kun ei hänkään sinua. Kokatkoon itse kakaralleen.

Jep. Eiköhän jotain syö mieluummin kuin kuolee nälkään. Toki jos teet sillisalaattia tai jotain veripalttua, laitat kymmenen chiliä tai perkaat kalan lapsen edessä. Nii reaktio on ehkä ymmärrettävää. Mutta muuten lapsi on nirso ja oppinut syömään vain lempiruokiaan. Ei lapsen ehdoilla noissa mennä. 

Itselle opetettiin kalanperkuu jo ala-asteiässä, ja ruoka maistui paremmalta kun oli itse verkosta saamiaan ja perkaamiaan kaloja keitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän