Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?

Vierailija
02.03.2025 |

Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.

Kommentit (588)

Vierailija
581/588 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei ole sen vuoksi, että niitä ei tulisi ikinä tyhjennettyä. Saa hyötyliikuntaa, kun vie ne roskat suoraan sinne keittiön roskikseen, silloin on myös yksi siivouskohde vähemmän muistettavana. Eli käytännöllisyys on se juttu.

Sepä se onkin, vessaroskiksen täyttymiseen menisi vähintään kuukausi tai useampikin, mutta jos sinne verisiä juttuja laitetaan niin ei sitä voi niin kauan pitää. Siitä tulisi siis ihan oma ylimääräinen touhunsa, jossa oikein kiinnittyisi erityisesti huomio niihin verijätteisiin. Sekö olisi naiselle kiva?

Vierailija
582/588 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen eikä minulla ole roskista wessassa ikinä ollut eikä semmoista ntule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/588 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei ole sen vuoksi, että niitä ei tulisi ikinä tyhjennettyä. Saa hyötyliikuntaa, kun vie ne roskat suoraan sinne keittiön roskikseen, silloin on myös yksi siivouskohde vähemmän muistettavana. Eli käytännöllisyys on se juttu.

Sepä se onkin, vessaroskiksen täyttymiseen menisi vähintään kuukausi tai useampikin, mutta jos sinne verisiä juttuja laitetaan niin ei sitä voi niin kauan pitää. Siitä tulisi siis ihan oma ylimääräinen touhunsa, jossa oikein kiinnittyisi erityisesti huomio niihin verijätteisiin. Sekö olisi naiselle kiva?

Kyllä se on kiva. Ei minua haittaa jos sinulle selviää että minulla on normaali naisen biologia. Miksi osa ihmisistä kuvittelee että se on suurikin paljastus? Sen sijaan ällöttää roskien kuskailu ympäri asuntoa. Jos vaihtoehto on roskiksen tyhjentäminen 3 kertaa vuodessa tai roskiksen puuttuminen, mieluummin se huonosti tyhjennetty roskis.

Vierailija
584/588 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskaämpäri on turha koska se on hankala siivotessa ja  jos sinne tulee vain se naisen roska niin en halua siihen koskea. Minulla on kylppärin hyllyllä minigrip pusseja johon nainen voi sujauttaa kaikki terveyssiteet ja tampoonit. Vien ne sitten kerralla  siivotessa roskiin.

Naurettavaa.

Nainen huolehtikoon jätöksensä itse pois asunnosta. 

Ei kukaan paskapapereitakaan lahjaksi toiselle säilö hävitettäväksi.

-NAINEN

Koska paperit voi vetää pöntöstä. Niissä maissa, joissa papereita ei voi pöntöstä vetää alas, niille on todellakin oma roskis. Hyisaatana vai laitatko taskuun???

Vierailija
585/588 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kiva. Ei minua haittaa jos sinulle selviää että minulla on normaali naisen biologia. Miksi osa ihmisistä kuvittelee että se on suurikin paljastus? Sen sijaan ällöttää roskien kuskailu ympäri asuntoa. Jos vaihtoehto on rosk

Ällöttää roskien kuskailu? Eli ällöttää juuri se, että muut näkevät mikä roska se on? Vai eikö?

Vierailija
586/588 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sinunlaiset naiset eivät heittäisi niitä pimppirättejä joka paikkaan. Laita vaan käytetty rätti vaikka käsilaukkuusi.

Vierailija
587/588 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä jolla oli. Paljastui että tyyppi on ihan hillitön jakopistoke, ollut varmaan puolen Suomen naisväestön kanssa. Terkkuja sinne VAMMAlaan, sulla on söpö kissa mutta mieheksi olet aivan hirviö.

Vierailija
588/588 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kätevämpiä kun ne isot roskikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi