Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee kotona mitään, EN JAKSA

Vierailija
02.03.2025 |

Mies ei tee oma-aloitteisesti MITÄÄN kotitöitä.

Olen äitiyslomalla ja ilmeisesti minun kuuluisi tehdä kaikki kotityöt, tehdä ruoka, ulkoiluttaa lapsi, lenkittää koira, siivota, puunata, passata.

Mies tekee pitkää päivää töissä ja on se niin mahtavaa, kun hän tuo leivän pöytään... Paitsi että hän ei edes saa ylityötunteja rahana. Vastuu painaa, ymmärrän sen, mutta en vaan jaksa tällaista arkea, vaikka tärkeää työtä tekeekin perheemme eteen.

Mies viettää kyllä lapsen kanssa aikaa kun tulee kotiin (huom. jos sanon; "anna lapselle ruoka", "vaihda lapselle vaippa", "kylvetä lapsi"). Sitäkään ei oma-aloitteisesti tee ja jäljet jää minun siivottaviksi. Antaa ruuan, lautaset, ruuat, kaikki jää pöytään, pöydät pyyhkimättä jne. Kylvettää lapsen, pyyhkeet jää sohvalle, vesi ammeeseen jne. Vaihtaa vaipan, lapsi heittää kaikki lattialle, mies jättää ne siihen. Kuvittelee kaiketi minun olevan kodinhoitaja.

Nyt alan ymmärtää ihmisiä, jotka leikittelevät ajatuksella erosta; ainakin saisin joskus OMAA AIKAA ja siivoaisin vain omia ja lapsen jälkiä.

Olen sanonut hyvällä ja pahalla, yrittänyt keskustella, sanonut etten jaksa. Niin ei.

Ihan kuin hän olisi taloudessa yksi lapsi lisää.

MUA NIIN VITUTTAA, OLEN NIIN VÄSYNYT. Olen neljän seinän sisällä ja SIIVOANsiivoansiivoan. Saisimpa joskus edes omaa aikaa, mutta ei, herra on töissä aina kun jonnekin voisin mennä.

Kiitos, oli pakko purkautua.

Kommentit (430)

Vierailija
121/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosk mies tekee rahaa hän palkkaa niillä apua. 

Vierailija
122/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa! Naisten ulina parisuhdeongelmista osa 123456789. Mitäs menit lisääntymään tuollaisen miehen kanssa, joka tekee pitkiä päiviä töitä.

Eroa tai lopeta ulina!

Persutirallaa persutirallaa persutirallallei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan osallistuu kotona kuten miehen kuuluu. Ei tässä maassa kovin moni edes tienaa tarpeeksi että pystyy ketään palkkaamaan. 

Vierailija
124/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaa töihin. Hankit lapselle hoitajan ja 9 kk lapsen saa kunnalliseen päivähoitoon. Elämä helpottuu, kun et enää ole jatkuvasti kyttäämässä miehen tekemisiä.

Kun alusta asti olet tehnyt miehelle selväksi, että sinä ole äiti, sinä olet ainoa, joka tietää, niin miten ihmeessä mies muka tekisi oma-aloitteisesti mitään, kun siitä jatkuvasti moitit.

Samaa mieltä. Mies pitämään oma osuutensa vanhempainvapaasta.

Vierailija
125/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sun mies 100% tolvana. Mitä jos vedät kunnon kilarit ja sanot hänelle, että hän on vauva eikä mies ja että otat hänestä eron ellei hän miehisty välittömästi

Jätä siivoamatta  ja  pistä koira ovesta ulos.  Paskokoon pihan. Äijä siivotkoon. 

Vierailija
126/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä, että jätät miehen pyykit pesemättä. Jos ei itse huolehdi aikuinen ihminen vaatteistaan, menköön töihin likaisissa.

Toinen, jos vaan mies suostuu, ulos vaunujen kanssa. Myös miehen etu on liikunta, pitkä vaunulenkki tuo sulle vapaata.

Vierailija
127/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihmeellistä valitusta taas kerran.

Ap, sinun mies ei ryyppää, käyttäydy väkivaltaisesti sinua tai lasta kohtaan, petä jne.

Mies käy töissä ja viettää aikaa lapsen kanssa.

Moni nainen olisi onnellinen saadessaan tuollaisen miehen itselleen!

Mitä ihmettä sinä valitat?

Mikään ei näytä riittävän nyky naiselle suomessa.

Mistä tiedät, ettei mies petä? Ap:n tarina kuulostaa kovin tutulta. Kohta se sivusuhde sitten paljastuikin. Siinä vasta sitten kiva olikin jakaa vauvanhoitovastuuta..

Vierailija
128/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensiksi hankkiudut koirasta eroon! Tuolla keinolla taakkasi pienenee jo huomattavasti. Toiseksi hankkiudut miehestä eroon, koska mikään ei tule muuttumaan. Usko vaan! Moni eronnut nainen sanoo arkensa helpottuneen, kun on yksi lapsi vähemmän.

Aina, kun luen täältä miten naiset joutuvat kärsimään huonojen miestensä takia, niin vahva säälin tunne nousee. Mutta samalla olen iloinen nuorena tekemästäni päätöksestä jättää lapset tekemättä. Sen verran on miesten kanssa parisuhteessa elämisestä kokemusta, että jossain vaiheessa päätin, että en enää yhtäkään huoli elämääni. Kiitti mulle riitti. Itsenäisenä naisena elämä on leppoista ja antoisaa.

Vierailija
129/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on miesten vanha kikka, jolla ulkoistaa itsensä kotitöistä 😎. Samalla kuin mies siivoaa niin hän sotkee vielä enemmän😂. Olen itse kokeillut tätä ja voin sanoa että toimii 👍.

Eukot oikeesti luulee et ukot ovat tyhmii, koska he eivät osaa mukamas siivota omii jälkii. Kyl ukot osaavat. He jättävät siivoamat tahallaa omii jälkii, jotta eukko tekis ite kaikki kotityöt ja jättäis heidät rauhaa.

Ovatko naiset sitten oikeasti niin tyhmiä, kun eivät huomaa sitä kuinka miehet vedättävät heitä? Vai osaavatko miehet näytellä niin hyvin, ettei naiset koskaan huomaa mitään?

Ja mitä nainen tällä tiedolla sitten tekee, onko mies oikeasti tyhmä vai näytteleekö tyhmää? Ei muuta tilannetta miksikään.

Vierailija
130/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. Jos et tykkää vauvasta (onhan sillä 50% isänsä idioottigeenejä), lykkää se äijälle kun se tulee töistä ja häippäse johonkin huilimaan viikoksi/loppuelämäksi. 

Todennäköisesti miesvauva hälyttää äiteensä apuun koska eihän hän, pikku pullamussupoika, yksin pärjää. 

Voit myös tehdä lasun ja kertoa asian niinkuin se on, eli et jaksa yksin ja että isä on pelkkä paskantuottaja.

Vierailija
131/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että miehesi on töissä, kun rahaakaan ei tule lisää? Ettei kävisi vieraissa?

Vierailija
132/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee lapset.

Nainen hoitaa.

t, mies

Vierailija
133/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että nykymiehissä vika?

Ajatteletko, että nykymiehiä ennen lapsensa saaneet isämme ja isoisämme (synt. 20-60-luvuilla) luutusivat pöydät ja keräsivät lelut lattioilta lähtiessään pesemään jälkikasvunsa kakkapyykkiä?

Eivät varmastikaan hoitaneet tuota puolta kodista,mutta ymmärräthän,että tuolloin miehet menivät fyysisesti hyvin raskaisiin metsätöihin,pelloille,merille jne hommiin,joista nykymiehillä ei ole hevonv..kaan käsitystä. On melkoinen ero sillä että joku käy naputtamassa tietokoneella 8h/pvä hyvällä palkalla,kuin metsurilla,poromiehellä tai maatilan pitäjällä. Jotain rehellisyyttä kiitos. Avioliitot olivat joskus muinoin niin sanottu pakko ihan toimeentulon tähden eikä naisilla ollut muuta keinoa,kuin painaa itsekin töitä vielä viimeisillään raskaan ollessaankin,mutta nämä nykypäivän soijapojat ovat todella oksettavia-eivät edes niitä&nbs

Tuohon aikaan miehet tosiaan toivat sen leivän pöytään, eivätkä olleet 50/50 jaosta nillittäviä luusereita. Jos miehet eivät ole entisaikojen herrasmiehiä, turha odottaa vanhanaikaista roolia naiseltakaan.

Ei rusinoita pullasta.

Vierailija
134/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan osallistuu kotona kuten miehen kuuluu. Ei tässä maassa kovin moni edes tienaa tarpeeksi että pystyy ketään palkkaamaan. 

Mutta kun tässä tapauksessa ei osallistu niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää palkata apua koska ei tee itse mitään kotona. 

Vierailija
135/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee lapset.

Nainen hoitaa.

t, mies

Sen siittiön luovuttaminen ei ole lapsen tekemistä. Nainen sen lapsen tekee omassa kehossaan.

Vierailija
136/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet viikoksi lomalle jonnekin. Suunnittelet kaiken valmiiksi ja kun mies tulee kotiin, lähdet ulos ovesta ja palaat viikon päästä. Jos palaat.

Mies on sitten vastuullinen järjestämään lapsen hoidon ja ottamaan sitä isyysvapaata, jos ei muuten suostu. 

Vierailija
137/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että nykymiehissä vika?

Ajatteletko, että nykymiehiä ennen lapsensa saaneet isämme ja isoisämme (synt. 20-60-luvuilla) luutusivat pöydät ja keräsivät lelut lattioilta lähtiessään pesemään jälkikasvunsa kakkapyykkiä?

Eivät varmastikaan hoitaneet tuota puolta kodista,mutta ymmärräthän,että tuolloin miehet menivät fyysisesti hyvin raskaisiin metsätöihin,pelloille,merille jne hommiin,joista nykymiehillä ei ole hevonv..kaan käsitystä. On melkoinen ero sillä että joku käy naputtamassa tietokoneella 8h/pvä hyvällä palkalla,kuin metsurilla,poromiehellä tai maatilan pitäjällä. Jotain rehellisyyttä kiitos. Avioliitot olivat joskus muinoin niin sanottu pakko ihan toimeentulon tähden eikä naisilla ollut muuta keinoa,kuin painaa itsekin töitä vielä viimeisillään raskaan ollessaankin,mutta nämä nykypäivän soija

Eivät miehet koskaan ole tuoneet leipää pöytään. Naiset ovat aina tehneet töitä. Ero on vain siinä että miehet veivät rahat ja omaisuuden. Naiselle jäi vain palkaton pakkotyö miehen hyväksi. Eivät miehet ole koskaan tehneet mitään naisten hyväksi. Vaan pakottivat naiset työjuhdaksi. Näin se on aina mennyt.

Vierailija
138/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu nainen jostain psykiatriselta.  Hyi mikä akka.  Älkää tehkö lapsia . 

Vierailija
139/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tässä tapauksessa ei osallistu niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää palkata apua koska ei tee itse mitään kotona. 

Ei, vaan häipyä. Sillon miehen on pakko kantaa vastuunsa. 

Näinhän miehetkin itse toimii.

Vierailija
140/430 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä uutisia: mies ei ole töissä. Salilla, pelaamassa, rakastajan luona, pelaa työpaikalla pasianssia, jne. Mutta ylitöitä se ei tee. Miksi te aina uskotte nämä palkattomat ylityöt, jotka alkaa lapsen synnyttyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi