En tiedä mitä teen tämän päänahan kanssa kun jos en pese niin se rasvoittuu, ja jos pesen niin se kutisee kuivuuttaan
Mistä ratkaisua ja tasapainoa päänahkaan?
Hiukset on ohuehkot mutta pitkät, pituudet ja latvat kuivuvat helposti. Hiukset pitää kuitenkin pestä päivittäin koska päänahka muuten rasvoittuu heti. Ja kun pesen shampoolla, päänahka alkaa pian kutista ja tuntuu kuivalta. Käytän markettishampoita, erityisesti XZ merkkiä. Onko kellään mitään hyvää shampoosuositusta?
Kommentit (64)
Tuo on kyllä todella yksilöllistä. Mulla ei auttanut mikään apteekin erikoisshampoista, joita kokeilin. Ainoastaan yhtä luonnonmukaista shampoota pystyn käyttämään. Mun päänahka ei oikeastaan siedä juuri mitään kemikaaleja. Rasvaa joudun myös käyttämään, tai kutina on sietämätöntä. Kortisoni on vaan lyhytaikainen apu, joka myös kuivattaa pahasti, joten sitä en enää käytä. Hormonit vaikuttaa mulla, ongelmat alkoi esivaihdevuosi-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaren taika Teepuushampoo on mun suositus. Olen saanut jopa (pienen) psoriasiksen sillä kuriin.
Miksi te tuota käärmeöljyfirmaa tyrkytätte, lopettaisitte jo.
Tämä juuri. Ihan järjettömän hintasta toimimatonta moskaa. Muka saaristossa kehitettyä. Hah haa
Lactoline on niin hyvä, ja halpa! Toimii ainakin mulla.
Miksi te tuota käärmeöljyfirmaa tyrkytätte, lopettaisitte jo.