Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos alkaisi sota?

Vierailija
02.03.2025 |

Mitä tekisit jos alkaisi sota?

Kommentit (421)

Vierailija
181/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huvittavia näiden junioreiden fantasiat tyyliin minä en ainakaan sodi tämän valtion puolesta jne. Jos joku yrittää tunkeutua kotiisi ja tappaa perheesi, niin jos ei sotiminen maistu, niin sitten se ainoa vaihtoehto on lähteä tuonpuoleiseen.

Sinulla vasta on fantasiat tulilla, jos luulet, että kyseessä olisi mitään muuta kuin valtioiden väliset sodat. Tosissaanko luulet, että joku venäläinen sotilas haluaa tunkeutua perheesi kotiin? :D 

Mitä väliä sillä on että haluaako vai ei? Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: taistelet tai kuolet.

Vierailija
182/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huvittavia näiden junioreiden fantasiat tyyliin minä en ainakaan sodi tämän valtion puolesta jne. Jos joku yrittää tunkeutua kotiisi ja tappaa perheesi, niin jos ei sotiminen maistu, niin sitten se ainoa vaihtoehto on lähteä tuonpuoleiseen.

Sinulla vasta on fantasiat tulilla, jos luulet, että kyseessä olisi mitään muuta kuin valtioiden väliset sodat. Tosissaanko luulet, että joku venäläinen sotilas haluaa tunkeutua perheesi kotiin? :D 

Eh, et vissiin ole uutisointia sotilaiden toiminnasta seurannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin ulkomaille. En jää sotimaan sotia, jotka eivät kosketa minua mitenkään. 

Niin no jos et ole Suomen kansalainen, niin eihän se sitten koske.

Olen armeijan suorittanut Suomen kansalainen ja suomalainen. :) Globalistien sodat eivät edelleenkään kosketa minua. 

Vierailija
184/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enköhän menisi lapseni kanssa tuonne Haaparannan puolelle samoin kuin vaimonikin. Tai sitten voisimme olla jo molemmat tai toinen ainakin valmiiksi siellä työvuorossa. Vaimoni on Ruotsin kansalainen joten hänen tilanteensa jo eri lähtökohdiltaan. 

Lisäyksenä: minä olen alle kouluikäisen lapsen äiti. Minulla siis lähtökohtaisesti on jo hyvä oikeus poistua maasta. Se että olen naimisissa naisen kanssa ei tarkoita automaattisesti sitä että olisin mies. 

Vierailija
185/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin ulkomaille. En jää sotimaan sotia, jotka eivät kosketa minua mitenkään. 

Nopeasti koskettaisi sinuakin, jos Venäjä miehittäisi Suomen. Ne k 1 duttava@t ja mur , h@@vat ja vangitsevat vihollisen siviilejä. Sitten lähettävät sinut omaan sotaansa Ukrainaan eturintamaan kysymättä mielipidettäsi. Jos yrität paeta sieltä, ampuvat selkään tai katkaisevat kaulan Wagner -tyyliin. Paljon mukavampaa on toimia,sen mukaan, että voi elää vapaassa Suomessa, jossa on läntiset ihmisoikeudet.

Höpöhöpö. Mene muualla trollaamaan.

Vierailija
186/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ryhdy tykinruoaksi globalistien turhiin sotiin, jotka eivät mitenkään kosketa minua. Olen aivan liian älykäs ja itseäni kunnioittava moiseen orjan hommaan. Lähden ulkomaille elämään rauhallista ja mukavaa elämää. 

Voi pientä, uniikkia lumihiutaletta! Oikein tekee mieli silittää hiuksiasi. Pus!

Vierailija
187/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille pakenijoille tiedoksi, että Suomessa aikuisilla on maanpuolustusvelvollisuus.

Tälle palstalle on iskostautunut paljon lapsen tasolle jääneitä minäminäihmisiä joiden mielestä heillä pitää olla vain vastikkeettomia oikeuksia valtiolta ilman mitään velvollisuuksia.

No onhan tämä naisille suunniteltu nettisivu jonka käyttäjistä 80% on naisia.

Vierailija
188/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on että haluaako vai ei? Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: taistelet tai kuolet.

Tai sitten vain lähden ulkomaille elämään rauhassa? :D

Vierailija
189/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että tilit jäädytetään ja raha palautuu takaisin pankin konttoriin . Valtiolle. Niin se käy . Nythän ei venäläinen pankkikortti toimi Euroopassa eikä eurooppalaiset Venäjällä. Ne jäässä nyt. Jos laitat rahaa venäjän pankkiin se ei liiku vaan tulee takaisin tänne. Mikä samalla estää rahanpesun ja rikollisuuden. Ollaan oltu 3 vuotta tässä sotatilassa koko maapallo jo. Joten kysymys on tyhmän tekemä. Ukrainan sota alkoi jo 2014 ja isompi hyökkäys 3 vuotta sitten. Siinä oli se ikävä puoli että Ukraina on Eurooppaa. Nyt kun aloittaja on päivittänyt tietonsa sodasta ja huomaa että itäraja onkin kiinni eikä täältä niin vain liikuta mihinkään. Euroopassa on edelleen itäraja kiinni kuin ruuhkat teillä kuin muuta sellaista. Hyvä on aloittajan nyt herätä tähän. Valkovenäjälle lähestyy rahat palaa takaisin kortit ei toimi ja Valko-Venäjän koneet ei saa laskeutua mihinkään. Voit kiertää sinne turkin kautta jos haluat ainoa reitti. Että on jumalauta kovapäistä porukkaa täällä jotka ei elä tätä päivää. Onko se kotivara nyt mukana oikein repussa. 

Vierailija
190/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin kuolemaa.

Vierailija
191/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin rysäläliset ovat tehneet Ukrainassa, lisäksi varastaneet vessanpöntöt ja kid u. ,tt@neet siviiliväestöä.

Vierailija
192/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ryhdy tykinruoaksi globalistien turhiin sotiin, jotka eivät mitenkään kosketa minua. Olen aivan liian älykäs ja itseäni kunnioittava moiseen orjan hommaan. Lähden ulkomaille elämään rauhallista ja mukavaa elämää. 

Voi pientä, uniikkia lumihiutaletta! Oikein tekee mieli silittää hiuksiasi. Pus!

Orjaa selkeästi ihmetyttää itsenäinen ajattelu. Koeta kestää, raukka! :D

Vierailija
193/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle on paikka ja oma homma varattu. Onhan sinulle kerrottu samaa asiaa jo kolme vuotta. Mitä tuota jankutat?

Vierailija
194/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin mielenkiinnolla odottamaan keksitäänkö minulle hommaa, sillä en ole armeijaa käynyt. Tuskin, eli menisin töihin normaalisti.

Vierailija
195/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille pakenijoille tiedoksi, että Suomessa aikuisilla on maanpuolustusvelvollisuus.

Niinpä,nämä pösilöt luulevat että siinä tilanteessa voi jokainen vapaasti päättää mitä kivaa tekisi seuraavaksi.

Vierailija
196/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun sotahullut, miksette ole jo taistelemassa Ukrainassa? 

Vierailija
197/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelisin että kummanko puolen sotilaat ehtii minut ensiksi ampumaan. En osallistu sotaan, itse olette tilanteen eskaloineet.

Vierailija
198/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso vanha kaappi 1800- luvulta. Silloin olisi vihdoin aika avata ovi Narniaan.

Vierailija
199/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhraisin henkeni miesvihaajien vuoksi? Nuoret suomalaiset naiset ei ole tehneet mitään meidän hyväksi. Pelkkää miesvihaa.

Tämä. Nuoret naiset haluaa paeta maasta ja meidän pitäisi sotia.

No thank you, bitches. :)

Oman tyttäreni lisäksi aika moni muukin nuori nainen on kyllä käynyt viime vuosina armeijan nimenomaan epävarman tilanteen vuoksi. Eiköhän ne ole vanhat rouvat ja setämiehet pakkaamassa koiransa ja kissansa ja kipittämässä karkuun.

Vierailija
200/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä,nämä pösilöt luulevat että siinä tilanteessa voi jokainen vapaasti päättää mitä kivaa tekisi seuraavaksi.

Menen mieluummin vaikka vankilaan kuin taistelemaan. Vankilassa on oikein kivat oltavat Suomessa. Lukisin kirjoja ja ottaisin iisisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi