Mitä tekisit jos alkaisi sota?
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Pakattaisiin isännän kanssa auto täyteen ja lähtisimme kaahamaan kohti Haaparantaa. Ukko on jo niin vanaha ettei oteta enää armeijaan, ainakaan etulinjalle. Näössäkin on vikaa niin ei huolita pyssyn taakse.
Reservin ikäraja nousi juuri 65 vuoteen.
Lähden ulkomaille. En jää nuorena ja älykkäänä miehenä taistelemaan globalistien typeriä sotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaksoiskansalainen (Suomi ja Venäjä). Teen kaikkeni Suomea puolustaakseni.
Anteeksi virheeni. venäjä piti kirjoittamani. Kunpa pääsis tuon roistovaltion kansalaisuudesta eroon!
Et ole oikeasti venäläinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Paha kysymys, sivarina kaikki tiet on auki. Ehkä jäisin ainakin aluksi toimistotyöhöni, joka on yhteiskunnallisesti merkittävää, joten saisin varmasti jatkaa töiden tekoa. Tiukan paikan tullen menisin ehkä Norjaan.
Sivarina sinä tekisit velvoitetyötä, kuten raivaisit raunioita mahdollisen pommituksen jäljiltä. Betonilohksreiden ja tiilien kanniskeluun ei tarvita asetta ja sitä työtä riittää enemmän kuin tarpeeksi, sillä ihmiset on nopeasti kaivettava ulos raunioista.
Onneksi asun länsi-suomessa ettei tarvi heti muuttaa pois.
Rajat menee kiinni sota aikana, jos sinulla on suomen passi ei pääse ulos.
Vierailija kirjoitti:
Teille pakenijoille tiedoksi, että Suomessa aikuisilla on maanpuolustusvelvollisuus.
Ja mitä sitten? Loppupeleissä jokainen päättää itse miten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille pakenijoille tiedoksi, että Suomessa aikuisilla on maanpuolustusvelvollisuus.
Sodassa myös omat ammutaan jos pakenevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päätä, vaan sota aikana valtio päättää
Ja ap luulee että silloin voi jokainen tehdä mitä sattuu huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten ukrainalaiset pääsee pakoon? Eikö siellä ole maanpuolustusvelvollisuutta?
Nämä korruptiopesät on aivan eri osastoa,esim. Venäjällä n.10% käy virallisesti pakollisen asepalveluksen eikä Kremlin porukasta ole kukaan sitä käynyt.
Isovanhemmat joutuivat viime sodassa evakkoon. Tänä päivänä, jos sota tulisi niin ei tarvitsisi lähteä mihinkään. Isoihin kaupunkeihin hyökättäisiin. Ensimmäiseksi Helsinkiin.
Jokaiselle karkurille löytyy kyllä ihkaoma lyhtypylväs, jossa he saavat roikkua kaulakiikussa omista suolistaan.
Ei Suomeen ole tulossa sotaa. Euroopassa on tapahtumassa sama mitä tapahtui Suomen NATO jäsenyyden kanssa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Matematiikka paljastaa Euroopan maiden taktisen ylivoimaisuuden kunhan tahtopuoli on kunnossa. Eli, lepo vaan, kissakin tahtoo ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kaivautuisin maan alle ja olisin piilossa
Se olisikin kivaa, jos pommi osuu lähelle ja hautaudut sinne elävältä
no suomihan on jo annettu ilmaiseksi eu pellejen ja natopellejen käskyvallan alle. sotilaspassini on mitätön, koska suomi ei enää päätä asioistaan, eikä poliitikkoja puolusteta missään tapauksessa.