Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymppinen, mutta oikein hyvässä kunnossa kropaltani. Joskus olen miettinyt, että mitähän nää nuoret miettisi, jos vetäisin ihonväriset ryppytrikoot päälle salille. Menisin viereen pyllistelemään ja ottaisin selfieitä. Varmaan näyttäisin yhtä naurettavalta ja tyrkyltä kuin hekin.
En usko, että nuorempia kiinnostaisi, tuskin edes kiinnittäisivät huomiota. Mutta eiköhän viiskymppinen voi jo pukeutua ihan miten haluaa muista välittämättä - tai siis toki minkä tahansa ikäinen voi, mutta nuorena ihmiset usein miettivät (jopa liikaakin) muiden mielipiteitä.
Just näin. Täällä viisikymppinen mies, tykkään kans käyttää noita ja ei vähääkään kiinnosta muiden mielipiteet.
Kävelin tällä viikolla nuoren naisen perässä. Naisella oli trikoot niin tiukalla, että persvako näkyi kunnolla, ne housut ihan upposi sinne. Upeaa katseltavaa oli.
Tulin vaan kattelemaan... Kuvia?
Nudet polvimittaiset trikoot. Kameltoe🐫🦶🏻 Ihan sotkeutuu kun näkee näitä sport-not-tyyppejä kaupungin sydämessä. Tämä kalsari-raappahousumuoti on hirveetä.
Pukekaa vaatteet päälle. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi pepputrikoita käyttävä. Ihan hetero olen ja naimisissa pian 25 vuotta. Mutta en kyllä käsitä, onko jonkun mielestä loukkaus vihjailla, että olisin naisista kiinnostunut? Ihmettelen, mistä 60-luvun möllivaarasta nämä jutut kirjoitetaan. Terkkuja salilta, pepputrikoissa täällä juuri treenailen.
Melkein uskallan sanoa, että et ehkä kovin tosissaan treenaile jos "treenin" aikana selailet ja kommentoit vauvapalstaa.
Yli 500 sivua. Ja ei vieläkään päästy asiaan. Eli Kuviin? Olisiko niitä? Kiitos!
Naisilla on oikeus päättää kehostaan ja vaatteistaan.
Kesällä kuljetaan peppusortseissa! Lyhyet trikoosortsit on tämän kesän juttu 👍
rypytetty stringibikini on tutkitusti paras kesäasu
Vierailija kirjoitti:
Kesällä kuljetaan peppusortseissa! Lyhyet trikoosortsit on tämän kesän juttu 👍
Ja string bikinit. Salilla tai rannalla. :P
Vierailija kirjoitti:
rypytetty stringibikini on tutkitusti paras kesäasu
Näitä näkyy muuten paljon. Tykkään
Näitä trikoisia, lahkeettomia peppu plus vakoshortseja, aivan alushousujen näköisiä, näkyy nyt kaupungin keskustassakin kaikenkokoisten, tosi isojenkin päällä. Koska minä voin, mitä se muille kuuluu, itse päätän mitä MINÄ päälleni laitan jne. Täyttä sabotaasia tuoda kaikki taipeidensa mutkat kaiken kansan näkyville, mitä ihmettä näiden tyyppien päässä liikkuu, ehkä ei mitään? Muu kansa on kauniissa kesävaatteissa, sitten metron rullaportaissa joudut tuijottamaan jotain aivan liian intiimiä nenäsi edessä, minun vikanihan se tietysti on kun en katso muualle ja vielä valitan, mitä muilla on yllään.
Pari päivää sitten eräs nainen oli menossa samaan aikaan paikalliseen Alepaan. Kiinnitti vähän huomiotani kun naisella oli ne mustat piukat pöksyt nurinpäin päällä. Saumassa oli pesuohjelappu tms. ja takapuolella sellainen lenkki josta ne voi ripustaa naulaan. Vaaleat aluhousut pilkistivät vyötärönauhan alta takapuolella persvaon kohdalla.
Eilen näin muutamankin yksilön päällä tällaiset pepputrikoot.
Tykkäsin
Jatkakaa vaan naiset tällä linjalla. Mukavat, käytännölliset ja ennen kaikkea hyvän näköiset. Jos kantaja ei miellytä silmää niin sen pystyy suodattamaan valitsemalla katseensa suunnan.
Eilen mietin Hietaniemen hautausmaalla samaa kun edessäni käveli nuori äiti pepputrikoissa vauvanvaunuja työntäen. Niin kireät salivaatteet että olisi voinut olla alasti. Eikä ollut edes mikään hyvä kroppa.
Näin miehenä voin sanoa, että nämä naiset menevät sinne pano-osastolle, ei suhdeosastolle. Näähän näyttää siltä että nainen olisi myymässä seksiä. Varmaan moni on kun oikein miettii.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa huomaa kuinka nainen on naiselle susi.
Ai miten? Että pukeuduttaisiin säädyllisesti? Aika moni nainen ei uskalla nykypäivänä kritisoida toisia naisia ollenkaan, koska sitten canceloidaan ja nimitellään. Mennyt aivan sairaaksi koko maailma!
Tässäkin keskustelussa huomaa kuinka nainen on naiselle susi.