Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
Tiukat trikoot näyttävät karseilta,jos ei ole pitkää takkia,paitaa päällä mikä peittää per..seen. Kuntosalille ne vaatteet kuuluu yleensäkin, satavarma.
Vierailija kirjoitti:
Tiukat trikoot näyttävät karseilta,jos ei ole pitkää takkia,paitaa päällä mikä peittää per..seen. Kuntosalille ne vaatteet kuuluu yleensäkin, satavarma.
Miksi perce pitäisi peittää? Useimpien mielestä näyttää paremmalta, kun ei yritetä peitellä percettä. Suomessa ei ole mikään sharialaki voimassa, joten naisilla on oikeus pukeutua kuten haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset huonoitsetuntoiset naiset yrittävät määrätä miten toiset naiset saavat pukeutua.
Kato se olis aivan kauheeta jos ne joutuis joskus näkemään jotain mitä eivät haluat nähdä. Kukaan muu ei ole koskaan vastaavaa kokenut. Me olemme olemassa vain tuottaaksemme miellyttävää katseltavaa keski-ikäisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmentaja käski. Pidin ennen löysiä shortseja salilla, mutta kun sotkeennuin niihin painoja nostaessani, ne ovat kuulemma vaaralliset. Pukeudun kyllä edelleen löysiin armeijahousuihin kun en ole menossa salille, mutta kun käyn siellä melkein joka päivä, niin no. Ei kai minun perseeni voi teitä niin kamalasti ahdistaa, ei tarvitse katsoa, toivon, ettette katso? Ei kai siellä salilla pitäisi koko ajan hyöriäkään, jos olisin nuori ja kiinteä, vaan kun en ole niin hyörin. Ihan oman terveyteni takia, sekä sali että ne peppulegginsit.
Miksi tavalliset legginsit ei käy? Ei persvaon esittely ainakaan terveyttä edistä.
En ymmärrä. Valmentaja käski pitää persusvakoon imeytyvää vaatetta. Miksi ihmeessä?
Kyllä, itse toivoisin, että tulisi maksihame ja maksimekkomuoti viideksikymmeneksivuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perce pitäisi peittää? Useimpien mielestä näyttää paremmalta, kun ei yritetä peitellä percettä. Suomessa ei ole mikään sharialaki voimassa, joten naisilla on oikeus pukeutua kuten haluavat.
Totta. Suomessa joka naisella - ja miehelläkin - on oikeus liikkua julkisissa paikossa esittelemässä tyylitajun puutettaan, mauttomuuttaan, vulgääriyttään ja huonoa makuaan ja ihan jokaisella kansalaisella on oikeus karkottaa itsestään kaiken erotiikan, ja yleensä se näiden ärrseensä esittelijöiden tapauksessa on jo ilman trikoitakin lähes nollassa.
Pherrse on ihmiskehon vastenmielisin ja epäeroottisin osa. Se on ihmisellä ulostamista varten eikä se ole alkuunkaan mukava elin.
Se vieläpä haiseekin. Hyh hyh.
Perus-Jamppa - mutta ei pers-.
Oi aikoja, oi tapoja! Seuraavaksi sitten läpinäkyvä kurkistusaukko perseen kohdalla! Eikös?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Suomessa joka naisella - ja miehelläkin - on oikeus liikkua julkisissa paikossa esittelemässä tyylitajun puutettaan, mauttomuuttaan, vulgääriyttään ja huonoa makuaan ja ihan jokaisella kansalaisella on oikeus karkottaa itsestään kaiken erotiikan, ja yleensä se näiden ärrseensä esittelijöiden tapauksessa on jo ilman trikoitakin lähes nollassa.
Pherrse on ihmiskehon vastenmielisin ja epäeroottisin osa. Se on ihmisellä ulostamista varten eikä se ole alkuunkaan mukava elin.
Juu ihan varmasti olet mies. Harvinaisen onneton yritys teeskennellä miestä. Olet se paviaanipersejankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ihan varmasti olet mies. Harvinaisen onneton yritys teeskennellä miestä. Olet se paviaanipersejankkaaja.
Oho, olen saanut vastauksen / kommentin / palautteen tai minkä lie.
Mikä tuossa kirjoituksessani oli epäuskottavaa miehen kirjoittamaksi?
Olen kirjoittanut mm. tällä nimimerkillä paljon palstalle (ja harvakseltaan muillakin) esim. makaronilaatikon haukkujille, keskiluokkaan pyristeleville alaluokkaisille ja keskiluokasta "paremmaksi väeksi" haihatteleville sievistelijöille, mm. kerran Greta Thunbergia vastaan ynnä arvostelin häntä muistaakseni pippurinaamaksi ja peikoksi, ja todennnäköisesti olen kirjoittanut muutamia kertoja myös alkoholirajoitusten suosijoille sekä Alkon monopolin kannattajille, siis näin oletan kaiken todennäköisyyden mukaan, vaikka yhtään esimerkkiä en muistakaan.
Tosin aika paljon etenkin tämän nimimerkkini kirjoituksia on poistettu kun ne ärsyttävät nuoria naisia ja ovat heidän mielestään sovinistisian sekä epäkorrektin setämiehen anti-wokeisia pamfletteja, mutta ehkä vielä joitain saatat löytää jopa Googlen kautta: olisi mielenkiintoista saada tietää vieläkö olet samaa mieltä muutaman muunkin keskustelukirjoitukseni luettuasi, että olen (keski-ikäinen?) nainen. Keski-ikäinen mies kylläkin olen (tosin milläs minä sen Sinulle todistan etkä Sinä usko vaikka erämaan kivet huutaisivat).
En ole paviaanipersejankkaajakaan, mutta eikös hänkin ole mies: ainakin kirjoitustavasta ja sanavarastosta päätellen?
Kaikella kunnioituksella yllä kirjoittanut, kyllä nyt erehdyit isosti arviossasi eikä Sinulla ehkä ole erityisen kehittynyttä kykyä lukea näitä kirjoituksia eikä sosiaalista pelisilmää muutenkaan, mutta ei se haittaa: olethan Sinäkin silti ihmisenä yhtä hyvä ja arvokas kuin kaikki lukutaitoisemmatkin, meitä on moneen junaan, jokainen varmasti löytää paikkansa maailmasta ja jokainen taaplaa tyylillään.
Arvostelen tuota pheersevillitystä siksi, koska olen hetero, tykkään naisista ja naisen kehon niistä osista jotka juuri tekevät naisesta naisen. Tykkään pee-ii-äll-äll-uusta, sekä daisareista.
Pheerse ei tee naisesta naista: se on (toisella) miehelläkin, ja siitä tuossa monien miesten "peppumiehuudessa" onkin kysymys, mutta puhutaan naisten "pepuista" ja "anaalista" kun ei uskalleta eikä kehdata jostain syystä tulla kaapista ulos nykyaikanakaan, vaikka oikeana homona oleminen rehellisesti olisikin ihan "yees". Kunnon homot ovat ok jos eivät sotke naisia omaan juttuunsa.
Ja näitä itsensäkieltäjäkaiffareita jotkut yksinkertaiset ja ulalla olevat nuoret naiset yrittävät miellyttää ymmärtämättä, etteivät nuo miehet ole heidän "kohderyhmäänsä" lainkaan, eikä näillä ole heille perimmäistä annettavanaan.
Kiitos kuitenkin reaktiostasi, kun negatiivinenkin huomio on parempi kuin ei huomiota lainkaan. Jälkimmäinen olisi melkein kuolema: "Saan huomiota, olen olemassa."
PeppuTrikoot = Best!
Näin heteromiehen silmiin se on yksi salillakäynnin suola. Ja ei en mä tuijota. Mutta on mulla silmät päässä. Ja oon huomannut, että jotain mielihyvähormooneja se vapauttaa kun näkee jotain mieleistä.
Mukava tuijotella hyviä naisten peppuja esim. kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää vaan tehdä vaivihkaa ja salaa. Mutta suurin osa miehistä sitä tekee... Toiset hillitymmin kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pitää vaan tehdä vaivihkaa ja salaa. Mutta suurin osa miehistä sitä tekee... Toiset hillitymmin kuin toiset.
Ja naiset tietää sen. Sen vuoksihan tiukkoja farkkuja, legginsejä, trikoita yms on. Ne nyt vaan näyttää hyvältä. :)
Vierailija kirjoitti:
PeppuTrikoot = Best!
Näin heteromiehen silmiin se on yksi salillakäynnin suola. Ja ei en mä tuijota. Mutta on mulla silmät päässä. Ja oon huomannut, että jotain mielihyvähormooneja se vapauttaa kun näkee jotain mieleistä.
Tosin Ei sillä. Silmää miellyttävä naisvartalo nostaa mielialaa vaikka olisi löysissä pieruverkkareissa. Siihen joku kiva toppi niin taas saan tuijotella lattioita ja seiniä. Että en häiritse ketään...
Kuvia? Millaiset ne pepputrikoot on? Vai onko ne ihan tavalliset trikoot kunhan ovat ihonmyötäiset?
Kaverin puolesta kyselen... :D
Olisko niitä kuvia jo saatavilla? Kaverin puolesta kyselen....
Pääasia että ne itse pepputrikoon käyttäjät ymmärtää. Muiden ei tarvitsekaan.
Miksi tavalliset legginsit ei käy? Ei persvaon esittely ainakaan terveyttä edistä.