Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut jaksavat jauhaa tästä kuluneesta aiheesta?
Aloittaja saa siitä kiksejä. Annetaan niitä hänelle kommentoimalla tätä ketjua. Kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin.
Jos pukisit ne päällesi vain itsesi ja miehesi iloksi, silloinhan ne olisivat vain osa teidän seksileikkejä. Nyt kaikki muutkin joutuvat tuijottelemaan persvakoasi.
Kuulostaa sun ongelmalta, ei mun. Miksi mun täytyisi korjata sun ongelma?
Me, myself and I.
Because I can.
Niinhän siinä käy, kun alkaa kontrolloida muiden pukeutumista oman pahan mielensä vuoksi sen sijaan että kontrolloisi omia tunteitaan.
Te, jotka ette harrasta mitään liikuntaa, niin tiedoksi teille:
tiukoilla trikoilla on helpompi treenata kuin verttyneillä collarihousuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ne kiihottuu itse niistä trikoista. Sauma hinkuttaa. Itsetyydytystrikoot.
Kyllä ne tiukat farkut kuule puristaa paljon paremmin...
Vierailija kirjoitti:
Tavallisissa urheilutrikoissa on hyvä tehdä tulosta, pepputrikoissa tehdään pukamia ja virtsatieinfektioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin.
Jos pukisit ne päällesi vain itsesi ja miehesi iloksi, silloinhan ne olisivat vain osa teidän seksileikkejä. Nyt kaikki muutkin joutuvat tuijottelemaan persvakoasi.
Kuulostaa sun ongelmalta, ei mun. Miksi mun täytyisi korjata sun ongelma?
Eihän tosiaan kenenkään ole pakko huomioida toisia ihmisiä julkisella paikalla. Käytöstavat tekevät kuitenkin yhteiselämän huomattavasti
Kalteva pinta ja whataboutismi, vauvapalsta ei petä koskaan älä katso mun pehvaa jos se sua häiritsee, niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisissa urheilutrikoissa on hyvä tehdä tulosta, pepputrikoissa tehdään pukamia ja virtsatieinfektioita.
Kuinka sairasta porukkaa täällä on jos ajoittaisesta peppuleggareiden pukemisesta saadaan tuollaisia terveysongelmia?
"Kalteva pinta ja whataboutismi, vauvapalsta ei petä koskaan älä katso mun pehvaa jos se sua häiritsee, niin yksinkertaista se on. "
Jos pukeudut housuihin, joiden tarkoituksena on korostaa pakaroiden jokaista yksityiskohtaa ja vielä herättää huomiota sillä rypytyksellä, se yksinkertaisesti kerää katseita. Muistan, kun joskus n. 10 vuotta sitten näin ensimmäiset tuollaiset julkisella paikalla, ja ne olivat vain niin käsittämättömän näköiset vaatteet, että oli pakko tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Virttyneissä collegehousuissa on parempi kyykätä kuin vakotrikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero on urheilutrikoilla ja pepputrikoilla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän näet persauksesi vain, jos käytät kahta peiliä apuna. Jos julkisella paikalla pukeudut housuihin, joiden tarkoituksena on korostaa pakaroidesi muotoa ja paljastaa kankaan läpi ihan kaikki, näyttelet persaustasi ennen kaikkia muille.
Tuo nyt pätee kaikkiin alavartalon vaatteisiin. Moni pukee itsestään viehättävän oloisia vaatteita, vaikkei jatkuvasti näekään niitä takaapäin. Mä puen töihin kynähameita, vaikken niitäkään näe takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sairasta porukkaa täällä on jos ajoittaisesta peppuleggareiden pukemisesta saadaan tuollaisia terveysongelmia?
Ihan stringien käyttö lisää virtsatieinfektioita. Googleta vaikka. Englanniksi.
Ja stringithän pepputrikoiden alla on, jos mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän näet persauksesi vain, jos käytät kahta peiliä apuna. Jos julkisella paikalla pukeudut housuihin, joiden tarkoituksena on korostaa pakaroidesi muotoa ja paljastaa kankaan läpi ihan kaikki, näyttelet persaustasi ennen kaikkia muille.
Tuo nyt pätee kaikkiin alavartalon vaatteisiin. Moni pukee itsestään viehättävän oloisia vaatteita, vaikkei jatkuvasti näekään niitä takaapäin. Mä puen töihin kynähameita, vaikken niitäkään näe takaa
Normaalit housut ja trikoot, jotka on suunniteltu paljastamaan kankaan läpi koko takapuoli, ovat kaksi eri asiaa. Samalla tavalla kuin paita sekä tissitoppi ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virttyneissä collegehousuissa on parempi kyykätä kuin vakotrikoissa.
Mä kyykkään vaikka täysin ilman elastaania olevissa työhousuissani, mutta moni jumppaliike sotkutuisi leveisiin lahkeisiin. Fillarointi on myös helpompaa pillilahkeilla.
Olen joskus treenannut sellaisessa painitrikoossa. :D Se oli tosi mukava. En tosin ole kovin hyvän näköinen mies, joten Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut. Oli vaan verkkarit jäänyt himaan... Ja älkää kysykö miksi mulla oli painitrikoot messissä.. :D
Vierailija kirjoitti:
"Kalteva pinta ja whataboutismi, vauvapalsta ei petä koskaan älä katso mun pehvaa jos se sua häiritsee, niin yksinkertaista se on. "
Jos pukeudut housuihin, joiden tarkoituksena on korostaa pakaroiden jokaista yksityiskohtaa ja vielä herättää huomiota sillä rypytyksellä, se yksinkertaisesti kerää katseita.
En ole koskaan tuota kieltänyt. Olen kirjoittanut, että mua ei kiinnosta katsooko ihmiset vai ei. Koen että se ei ole mun murhe. En myöskään koe että tietynlaisiin housuihin pukeutuminen on sama asia kuin pahalta haiseminen. Pahanhajuista ihmistä on vaikea olla haistamatta vaikkei haluaisi haistaa, peppua on helppo olla katsomatta jos ei halua katsoa.
Mikä ihmeen tissitoppi?
Tarkoitatko urheilurintsikoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan stringien käyttö lisää virtsatieinfektioita. Googleta vaikka. Englanniksi.
Ja stringithän pepputrikoiden alla on, jos mitään.
Onko niitä pakko pukea jos on alttiutta virtsatietulehduksille? Eikä niitä ole pakko pitää päällä jatkuvasti muutenkaan. Moni asia, muun muassa pitkään istuminen, lisää infektioiden riskiä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus treenannut sellaisessa painitrikoossa. :D Se oli tosi mukava. En tosin ole kovin hyvän näköinen mies, joten Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut. Oli vaan verkkarit jäänyt himaan... Ja älkää kysykö miksi mulla oli painitrikoot messissä.. :D
Ne on kyllä härskit!
Ei takapuolesta, vaan etupuolelta, jos on isot...
Täällähän sitä jauhat sinäkin.