Olen laihtunut 15 kiloa, lähtöpaino 125 - eipä tuota paljon huomaa
Kyllä saa tehdä hommia tämän asian kanssa. 15 kiloa on tippunut, vaatteista huomaa kun ne on väljentyneet, ehkä naamastakin, mutta eipä kyllä muuten (paitsi vaakasta). Painoa on tietysti edelleen paljon. Veikkaan että kun alle sadan menee niin pitäisi alkaa näkymään. Tuolloin alan uusia vaatekaappiniani myös. Tavoite 90 kiloa. Olen mies.
Kommentit (48)
Mittanauha ja vaatteet mulla kertoi enemmän kuin vaaka.
Kyllä sen huomaa, ei vaan itse näe kun on itsensä kanssa aina. Tsemppiä, hieno tulos jo nyt!
Mulla oli lähtöpaino myös 125kg. Avioeron myötä lähti ruokahalu ja paino tippui lyhyessä ajassa useamman kilon ja silloin päätin, että nyt mä pudotan painoa oikeasti. Sain pois melkein 20kg, mutta on tullut takapakkia oman henkisen jaksamisen kanssa ja sen myötä syömisen tarkkailu kärsinyt joten painoa on tullut takaisin. Painan nyt 115kg ja pituus 168cm.
Nainen45
Huikea saavutus. Onneksi olkoon.
Luuletko että liikunta ja ravintomuutokset on tulleet jäädäkseen vai joudutko ponnistelemaan pysyäksesi tällä tiellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli huomaa vaatteista, naamasta ja vaa'asta. Mutta "mistään ei huomaa" :D :D :D
No siis joo, toki noin huomaa. Mutta ei mitään isompaa vielä. Esim kukaan ulkopuolinen ei ole huomannut mitään. Tiedän että jos huomaa, sanovat kyllä. Tavoitteet on kuitenkin pidemmällä. Yritän vain olla turhautumatta, vaikka sinänsä ihan hyvä alku toki.
ap
Mietipä kuinka kauan kesti kerätä nuo ylimääräiset kilot ja ylläpitää niitä ennenkuin kyllästyit niihin? Siihen verrattuna taatusti laihdut nopeammin. Ihan pikkuvinkkinä ja omakohtaisena kokemuksena aloita jokapäiväiset kävelylenkit. Ihan sama kuinka monta km, sillä jo ulkona vietetty aika esim. 1-2 tuntia on poissa jääkaapin houkutuksista. Aika hyvin noin aluksi.
Painon pudotessa huomaat kävelyn ja etenkin jalkojen tuntuvan paljon kevyemmiltä kuin aloittaessasi ulkoilun. Samalla tekee mieli käydä hieman pidemmällä kävelyllä, että saisi samanlaisen rasituksen tunteen kuin alussa. Kunto kohoaa lähes huomaamatta.
Alussa ei kannata jättää välipäiviä ulkoilun kanssa vaan vaikka kuvitella sitä koiran lenkittämiseksi, jollei sinulla ole jo liikunnasta nauttivaa koiraa ilonasi.
Tämä on vanha aloitus, mutta nuo ehdotukseni ovat tosiaan omakohtaisia kokemuksia ja auttaa kummasti pitämään ne pudotetut kilot pois. Elimistö ei pääse yrittämään palauttamaan laihdutettuja kiloja. Tsemppiä kaikille urheille laihduttajille!!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät kommentoi lahtumistasi vaikka huomaavat sen, kun siitäkin asiasta voidaan olla kateellisia.
Ja joillain se laihtuminen johtuu vaikka syövästä. Kun ei voi tietää syytä, niin fiksu ei kommentoi toisen painoa.
Laita 15 kg selkäreppuun ja laita selkään, kyllä huomaa.