Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 15 kiloa, lähtöpaino 125 - eipä tuota paljon huomaa

Vierailija
01.03.2025 |

Kyllä saa tehdä hommia tämän asian kanssa. 15 kiloa on tippunut, vaatteista huomaa kun ne on väljentyneet, ehkä naamastakin, mutta eipä kyllä muuten (paitsi vaakasta). Painoa on tietysti edelleen paljon. Veikkaan että kun alle sadan menee niin pitäisi alkaa näkymään. Tuolloin alan uusia vaatekaappiniani myös. Tavoite 90 kiloa. Olen mies.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama projekti. Ikinä en ole oikein tosissaan yrittänyt, tai siis olen yrittänyt yrittää mutta ei ole onnistunut. Lähtöpaino 112, nyt 106. Tähän asti olen päässyt aina helposti mutta nyt jatkan alle 100 vaikka mikä olisi. Tavoite 90 mutta alle 100 olis jo hyvä.

M45, 188 cm

Kyllä tuo satasen haamuraja on sellainen minkä rikkominen on haaste monella. Itselläkin. Mutta kyllä se siitä vielä rikkoutuu. Sinulla myös.

ap

Vierailija
22/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli paino 110 kg ja kun 20 kg oli pudonnut, ei kuulemma huomannut mitään. 

Ja mun äiti, joka on koko ikäni mulle painosta ja syömisestä nalkuttanut, katsoi vaan päästä varpaisiin hyvin pilkallisesti eikä sanonut mitään. 

No, älä välitä hänestä. Sinä se tunnet nahoissasi sen kevyemmän olon. Yleensä ihminen tottuu molempiin suuntiin eli lihoessa liikkuminen vaikeutuu ja laiskistuu ja laihtuessa liikkuminen helpottuu ja notkistuu. Kaikkea ei mitata kiloissa ja senteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama projekti. Ikinä en ole oikein tosissaan yrittänyt, tai siis olen yrittänyt yrittää mutta ei ole onnistunut. Lähtöpaino 112, nyt 106. Tähän asti olen päässyt aina helposti mutta nyt jatkan alle 100 vaikka mikä olisi. Tavoite 90 mutta alle 100 olis jo hyvä.

M45, 188 cm

Kyllä tuo satasen haamuraja on sellainen minkä rikkominen on haaste monella. Itselläkin. Mutta kyllä se siitä vielä rikkoutuu. Sinulla myös.

ap

Joo yritetään kovasti, kiitos kannustuksesta. Siitä on todella kauan kun oli alle 100, tuntuu ainakin.

Vierailija
24/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli huomaa vaatteista, naamasta ja vaa'asta. Mutta "mistään ei huomaa" :D :D :D 

No siis joo, toki noin huomaa. Mutta ei mitään isompaa vielä. Esim kukaan ulkopuolinen ei ole huomannut mitään. Tiedän että jos huomaa, sanovat kyllä. Tavoitteet on kuitenkin pidemmällä. Yritän vain olla turhautumatta, vaikka sinänsä ihan hyvä alku toki.

ap

Eihän nyt saa sanoa mitään ulkonäöstä, ei kehuja, eikä arvostelua

Hienoa, jatka vaan

Minä en ainakaan uskalla enää kehua ketään, vaikka olisi kuinka hoikistunut ja timmiintynyt kun kerran on se kehorauha kaikilla. Ymmärrän, että laihduttaja haluaisi kuulla toisen mielipiteen, mutta en ala tarjoamaan toiselle omaa mielipidettäni. Asia on eri jos kaveri kysyy vaikka kaupassa minkävärisen t-paidan ostaa. Silloin arvioin mielelläni.

Vierailija
25/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites et ole treenannut lihaksia. Itse painan lähemmäs 110, mutta täysin hoikka (lihaksikas) kroppa

No v.ittu. Luulin, että tää oli vittuiluketju, mutta tää onkin hyvänmielenketju. Jatkakaa

Vierailija
26/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites et ole treenannut lihaksia. Itse painan lähemmäs 110, mutta täysin hoikka (lihaksikas) kroppa

Noita kahta asiaa ei voi tehdä yhtä aikaa. Ylipaino on jo itsessään kokopäivätreeni lihaksille ja luustolle.

Vierailija
27/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä huomaako muut. Pääasia että itse tiedät onnistuneesi ja voit paremmin. Onnittelut, saat olla tyytyväinen.

Itsekin saman tehnyt aiemmin ja nyt tänä vuonna 6 kg pudottanut. Ei kukaan huomaa enkä halua että huomaakaan.

Vierailija
28/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli huomaa vaatteista, naamasta ja vaa'asta. Mutta "mistään ei huomaa" :D :D :D 

No siis joo, toki noin huomaa. Mutta ei mitään isompaa vielä. Esim kukaan ulkopuolinen ei ole huomannut mitään. Tiedän että jos huomaa, sanovat kyllä. Tavoitteet on kuitenkin pidemmällä. Yritän vain olla turhautumatta, vaikka sinänsä ihan hyvä alku toki.

ap

Alussa eivät välttämättä huomaa, koska näkevät sua niin usein :) Aivot tottuu niin ihmeen nopeasti, varsinkin jos näette usein. Mutta jossain vaiheessa se realisaatio sitten iskee. Saattaa vaan alussa tuntua vähän turhauttavalta.

Hyvä sinä ja tsemppiä jatkoon!

Aivot tottuvat myös omaan peilikuvaan. Sitä oikein hätkähtää jos näkee itsensä vahingossa vaikka vaatekaupan peilistä. Omaan laihtumiseensa ei totu helposti. Sitä voi vielä viidenkin vuoden päästä meinata ottaa isomman kokoisen vaatteen. Sitten onneksi pysähtyy ja vaihtaa vaatteen pienemmäksi. Näin siis oikeassa ja nettikaupassa.

Vierailija
29/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli paino 110 kg ja kun 20 kg oli pudonnut, ei kuulemma huomannut mitään. 

Ja mun äiti, joka on koko ikäni mulle painosta ja syömisestä nalkuttanut, katsoi vaan päästä varpaisiin hyvin pilkallisesti eikä sanonut mitään. 

Kamalaa, voin kuvitella tilanteen ja tunteen, joka jää ikuisesti mieleen. Oma äitini on hyvin samanlainen, muistan ne ilmeet ja naurahdukset loppuelämän ajan. 

Vierailija
30/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa ei huomaa kun nesteet vaan poistuu kehosta. Turvotukset katoaa. Sen oikean rasvan palamisen huomaa sitten myöhemmin. Alkaa paino myös tippua dramaattisesti hitaammin alun jälkeen.

Vierailija
31/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan onnitella ap:ta! Hieno alku sulla. Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
32/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli aika isossa kunnossa aikanaan ja jossakin vaiheessa vaan huomasin että mies on pienentynyt. Koska tunsin tyypin ja tiesin että hän ei loukkaannu sanoin että äijä on tainnut alkaa treenaamaan maratonille. Se tykkäsi siitä ja avautui sitten että oli laihtunut yli 20 kiloa. Kyllä sitä voi ja kannattaa sanoa jos tuntee tyypin ja tietää että ei pahastu, muiden kanssa sitten varovammin.

Vierailija
33/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan tuossa kengät jo pyöriä jaloissa? Kannattaa ostaa geelipohjalliset. Niillä saa supistettua kengänsisusta, että kävely on helpompaa. Hölskyvät kengät jalassa kulkemalla saa jalan rintalastan päällisen todella kipeäksi kun jännittää jalkoja, etteivät kengät putoa jaloista.

Vierailija
34/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä saavutushan tuo -15 kg on.. kannattaa jatkaa samaan malliin. Hiilareiden vähentäminen ja liikunnan lisääminen.. siinä resepti.

Vierailija
35/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa ei huomaa kun nesteet vaan poistuu kehosta. Turvotukset katoaa. Sen oikean rasvan palamisen huomaa sitten myöhemmin. Alkaa paino myös tippua dramaattisesti hitaammin alun jälkeen.

Suola yhdessä hiilihydraatin kanssa sitoo nestettä paljon. Jos käy vaaalla ennen ja jälkeen sipsipussin syömisen, voi järkyttyä kun paino on noussut viisi kiloa tuosta noin vain kahdessa vuorokaudessa. Onneksi suolapöhö lähtee pois vettä juomalla ja kurkkua, ananasmurskaa ja melonia syömällä. En osta enää isoja sipsipusseja. Ostan pikkupussin kerran kuukaudessa ja se riittää.

Vierailija
36/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät kommentoi lahtumistasi vaikka huomaavat sen, kun siitäkin asiasta voidaan olla kateellisia.

Vierailija
37/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa älyttömän kannustava. Ap vaikuttaa fiksulta ja mukavalta. Samaa ei voi sanoa sinusta. Lihaksikas kuori ei paljon kiinnostele jos sisus on mätä. 

Vierailija
38/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on liikkua kerran tunnissa viisi minuuttia reippaammin. Tehdä vaikka seinää vasten muutama punnerrus, kyykkyjä yms. Se pitää aineenvaihdunnan käynnissä ja treenaa tietenkin lihaskuntoa. Koneella istuminen ei tee hyvää edes niskalle. Niitäkin on hyvä jumpata kaksi kertaa päivässä, ettei tule niskajumia.

Vierailija
39/48 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ap:lla ja muilla sujuu? Olisi kiva kuulla teistä.

Vierailija
40/48 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän kiittää painonpudottajaa.