Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut 15 kiloa, lähtöpaino 125 - eipä tuota paljon huomaa

Vierailija
01.03.2025 |

Kyllä saa tehdä hommia tämän asian kanssa. 15 kiloa on tippunut, vaatteista huomaa kun ne on väljentyneet, ehkä naamastakin, mutta eipä kyllä muuten (paitsi vaakasta). Painoa on tietysti edelleen paljon. Veikkaan että kun alle sadan menee niin pitäisi alkaa näkymään. Tuolloin alan uusia vaatekaappiniani myös. Tavoite 90 kiloa. Olen mies.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuohan on jo tosi upea saavutus! Miten onnistuit? Itsellä sama savotta aluillaan ja onhan tämä kyllä.vietävän turhauttavaa. Kilo viikossa tahtia tavoittelen ja tuntuu, että puoli elämää saa tahkota ennen kuin mitään muutosta edes teoriassa voisi huomata.

Vierailija
2/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus, hyvä sinä!

Itse huomaat vaikutuksen ja se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuohan on jo tosi upea saavutus! Miten onnistuit? Itsellä sama savotta aluillaan ja onhan tämä kyllä.vietävän turhauttavaa. Kilo viikossa tahtia tavoittelen ja tuntuu, että puoli elämää saa tahkota ennen kuin mitään muutosta edes teoriassa voisi huomata.

Rupesin vain laskemaan kaloreita, vähensin jonkun verran hiilareita ja aloin liikkumaan. Sillä on tullut alas. Ei ole ollut isompia jumeja ja oluet ynnä muut on nyt tauolla.

ap

Vierailija
4/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huomaa vaatteista, naamasta ja vaa'asta. Mutta "mistään ei huomaa" :D :D :D 

Vierailija
5/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis joo, toki noin huomaa. Mutta ei mitään isompaa vielä. Esim kukaan ulkopuolinen ei ole huomannut mitään. Tiedän että jos huomaa, sanovat kyllä. Tavoitteet on kuitenkin pidemmällä. Yritän vain olla turhautumatta, vaikka sinänsä ihan hyvä alku toki.

ap

Vierailija
6/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli paino 110 kg ja kun 20 kg oli pudonnut, ei kuulemma huomannut mitään. 

Vierailija
7/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli paino 110 kg ja kun 20 kg oli pudonnut, ei kuulemma huomannut mitään. 

Ja mun äiti, joka on koko ikäni mulle painosta ja syömisestä nalkuttanut, katsoi vaan päästä varpaisiin hyvin pilkallisesti eikä sanonut mitään. 

Vierailija
8/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa maksan kunnosta. Rasva lähtee ensimmäisenä maksasta ja sisäelinten ympäriltä. Jo 5% painonpudotus on maksan terveydelle erinomainen teko. Se ei näy ulospäin millään tavalla. Ajattele, että olet saanut lisää terveyttä.

Vierailija
9/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon pitäisi jo näkyä väkisin. Kuitenkin 20 prosenttia melkein tiputusta.

ap

Vierailija
10/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis joo, toki noin huomaa. Mutta ei mitään isompaa vielä. Esim kukaan ulkopuolinen ei ole huomannut mitään. Tiedän että jos huomaa, sanovat kyllä. Tavoitteet on kuitenkin pidemmällä. Yritän vain olla turhautumatta, vaikka sinänsä ihan hyvä alku toki.

ap

Todella hyvä alku. 

Vierailija
11/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet?

Vierailija
12/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa maksan kunnosta. Rasva lähtee ensimmäisenä maksasta ja sisäelinten ympäriltä. Jo 5% painonpudotus on maksan terveydelle erinomainen teko. Se ei näy ulospäin millään tavalla. Ajattele, että olet saanut lisää terveyttä.

No tämä pitää varmasti paikkansa. Huomasin sen verran, että selkäkivut on vähentyneet, lisäksi polviin ei satu kun kävelen työmatkoja ja jonkinlainen notkeus on parantunut.

Kyllä se on totta että pitäisi tätä ajatella muutenkin kuin ulkonäön kautta.

ap

Vierailija
13/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

183 cm.

ap

Vierailija
14/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Alussa eivät välttämättä huomaa, koska näkevät sua niin usein :) Aivot tottuu niin ihmeen nopeasti, varsinkin jos näette usein. Mutta jossain vaiheessa se realisaatio sitten iskee. Saattaa vaan alussa tuntua vähän turhauttavalta.

Hyvä sinä ja tsemppiä jatkoon!

Vierailija
15/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän nyt saa sanoa mitään ulkonäöstä, ei kehuja, eikä arvostelua

Hienoa, jatka vaan

Vierailija
16/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites et ole treenannut lihaksia. Itse painan lähemmäs 110, mutta täysin hoikka (lihaksikas) kroppa

Vierailija
17/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Alussa eivät välttämättä huomaa, koska näkevät sua niin usein :) Aivot tottuu niin ihmeen nopeasti, varsinkin jos näette usein. Mutta jossain vaiheessa se realisaatio sitten iskee. Saattaa vaan alussa tuntua vähän turhauttavalta.

Hyvä sinä ja tsemppiä jatkoon!

Kiitoksia paljon!

ap

Vierailija
18/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama projekti. Ikinä en ole oikein tosissaan yrittänyt, tai siis olen yrittänyt yrittää mutta ei ole onnistunut. Lähtöpaino 112, nyt 106. Tähän asti olen päässyt aina helposti mutta nyt jatkan alle 100 vaikka mikä olisi. Tavoite 90 mutta alle 100 olis jo hyvä.

M45, 188 cm

Vierailija
19/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin ja kohta olet jo alle 100 kg ja sen jo ainakin sitten huomaavat muutkin ja jaksatkin paremmin esimerkiksi liikkua jolloin painon pudottaminen edelleen helpottuu.

Vierailija
20/48 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites et ole treenannut lihaksia. Itse painan lähemmäs 110, mutta täysin hoikka (lihaksikas) kroppa

Lihaksia treenailen lähinnä punnertamalla ja vatsoja veivaamalla/lankuttamalla kaksi kertaa viikossa. Enpä siis kovin paljon mutta jotakin kuitenkin. En ole kiinnostunut salilla käymisestä, enemmän omalla kropalla tehtävästä treenistä.

ap