nainen kuntosalilla rintsikoissa ja alushousuissa
Kävin pitkästä aikaa kaupungin kuntosalilla. (yleensä vain juoksen pitkiä matkoja ja jumppaan kotona.) salilla yksi noin kolmekymppinen nainen pyllisteli ja jumppaili pikkuisissa rintaliiveissä ja alushousuissa.
Onko näin paljastava pukeutuminen nykyään ihan normaalia?
Lisäksi hän kaiveli niitä alushousuja pyllyvaosta koko ajan.
Minulle tuli vähän epämukava olo. Uimahallissa bikinit ymmärtää mutta jotenkin asu oli liian niukka kuntosalille.
mulla ihmisillä oli verkkahousuja ja t-paitoja.
Kommentit (115)
Esim. Artikkeli: Psychiatric disorders in female psychosexual disordersa nationwide, cohort study in Taiwan
esittelee hyvin perustermejä
Vierailija kirjoitti:
Ja vieläkin kuolaat?
Eiköhän tuo ole lähinnä vaivaannuttavaa muille kuntoilijoille.
Ap täällä Moi: joo ne oli varmaan jotkut yleisurheilualushousut. mutta ihan sama, saman kokoiset joka tapauksessa kuin normaalit alkkarit.
ihan sama,en vaan jaksa tajuta, miksi naisilla on aina tarve näytellä kehoon, ja miehillä ei. olen niiiiin kyllästynyt tähän. ja sitten nuoret tytöt seuraavat idoleitaan ja ihailemiaan naisia ja pukevat minipehvansa niihin pyllyvakokalsareihin ym.
Monet eivät ehkä ajattele, että tällainen käytös pukeutumisen suhteen voi tuntua ahdistelulta joidenkin mielestä.
No ei ole asiallinen pukeutuminen. Kannattaa valittaa kuntosalin pitäjälle !
Vierailija kirjoitti:
Monet eivät ehkä ajattele, että tällainen käytös pukeutumisen suhteen voi tuntua ahdistelulta joidenkin mielestä.
Ymmärtävät / ajattelevat kyllä! Mutta kun haluaa tyrkyttää/ esitellä itseään. Yäk!
T. N
Kyllä on. Joka kerta näkee nuoria naisia kuntosalilla ilman paitaa pelkissä rintsikoissa. Teinitytöillä oli ihan tavalliset rintsikat. Paljastelu in muotia.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun miehet alkaisivat pukeutua seksikkäästi. Kävisin salilla jatkuvasti 💋
Kyllä joskus salilla miehet ilman paitaa pullistelee peilin edessä 👍
Vierailija kirjoitti:
Haluan esitellä itseäni! En välitä muista ihmisistä.
Nämähän ovat toisensa pois sulkevat?
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko jöpöttämään?
No oli viittä vaille, etten rööööisköttönyt tuota, noista tulee välillä sellainen toi on pakko ottaa-olo, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun miehet alkaisivat pukeutua seksikkäästi. Kävisin salilla jatkuvasti 💋
Kyllä joskus salilla miehet ilman paitaa pullistelee peilin edessä 👍
Niin, kyllä miehenkin pitäisi laittaa alushousut ja rintsikat!
Ja sitten huudetaan mee toota, kun ensin ollaan provosoivasti tyrkyllä.
Eikö sitä ihminen voi yrittää löytää hyväksyntää muuten kuin näyttämällä paljasta pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla muotia. Ihan tuolla Elixiassa näkyy joka kerta naisia pelkissä sporttirintsikoissa (toppi?) ja sit nuoria niissä sortsimallisissa persvakoon saumatuissa pyllytrikoissa, jotka paljastaa enemmän kuin meikäläisen perusalkkarit. En ymmärrä, miten miehet voi käydä salilla kun itselläni on täti-ihmisenkin kiusallista ja yritän katsella jonnekin pitkin seiniä
Tuo on seksuaalista häirintää miehiä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten huudetaan mee toota, kun ensin ollaan provosoivasti tyrkyllä.
Eikö sitä ihminen voi yrittää löytää hyväksyntää muuten kuin näyttämällä paljasta pintaa.
Nää persetrikoiset eivät huuda meetoota, tai jos huutaa niin sietää mennä itseensä.
Oli tullut selkeästi hakemaan kuntosalilta lihaksikkaan miehen seksiseuraksi. Toivottavasti kukaan varattu ei sortunut.
Ottakaa miehet mallia, alkakaa itse pukeutua kaikista kireämpiin housuihin mitä löydätte. Mielellään vielä erityinen palleja ja munaa korostava pussukka edessä ja naisten eteen treenaamaan. Paita vielä pois, niin hyvää tulee.
Kuntosaleilla on usein tietyt järjestyssäännöt, kuten levypainojen laittaminen paikalleen, ei kavereita salille maksamatta jne. Sääntöihin voisi laittaa lisäyksen, ettei provosoiva ja paljastava pukeutuminen ole sallittua. Hankkisin heti vuosijäsenyyden salille, johon instabeibet eivät tule.
Myös mun salilla on näitä pikkuhoususankareita. Ollaan tissiliiveissä ja selkeästi halutaan miesten katseita. Sit näytetään närkästyneeltä kun joku setä tuijottelee jalkoväliä.
Olisin valmis maksamaan aika paljon, jos salilla olisi kunnon pukeutumissäännöt. en kaipaa treeneihini kamelinvarpaan heiluttelijoita.
Tosin mulle sopisi ihan hyvin, jos olisi hyvännäköisiä miehiä tiukissa trikoissa.
Joo mäkin oon yksin kyllästynyt vähäpukeisiin naisiin. Olivat sitten yleisurheilijoita tai instabeibejä. Vituttaa tollanen naiseuden halveeraaminen. Eikö voi keskittyä tekemiseen, miks pitää aina olla näytillä???
No minulla ei ole tarve täällä mitään todistaa, mutta hakekaa tieteellisiä julkaisuja esim. "psychosexual disorders", "female exhibitionism" jne. Siinä missä miespotilaat vilauttelee lenkkipolun varrella kaiken, tai lähettelee arkisemmissa psyyken deprivaatiotiloissa pippelikuvia, niin naisilla tämä sama oirehdinta näkyy someherutteluna, sali- tai rantapaljasteluna. Sensori yksi kuuluisimmista caseista tällä hetkellä. Naisten käytöksen alla traumoja, stressiä, pettymyksiä, syvällä olevaa epävarmuutta.