nainen kuntosalilla rintsikoissa ja alushousuissa
Kävin pitkästä aikaa kaupungin kuntosalilla. (yleensä vain juoksen pitkiä matkoja ja jumppaan kotona.) salilla yksi noin kolmekymppinen nainen pyllisteli ja jumppaili pikkuisissa rintaliiveissä ja alushousuissa.
Onko näin paljastava pukeutuminen nykyään ihan normaalia?
Lisäksi hän kaiveli niitä alushousuja pyllyvaosta koko ajan.
Minulle tuli vähän epämukava olo. Uimahallissa bikinit ymmärtää mutta jotenkin asu oli liian niukka kuntosalille.
mulla ihmisillä oli verkkahousuja ja t-paitoja.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri tuo 2 kuvan toppi. Ei kai tuo ihmisiä häiritse?
Ei mua häiritse, käytän itsekin toppeja mut en noin lyhyttä. Näyttää enemmän rintsikoilta kuvassa olevat.
Ne lyhyet shortsit + rintsikat on kyl karmean näköistä. Se on tietty nyt trendikästä...
Juu en minäkään lyhyitä shortseja salilla käytä. Mutta toppeja kyllä. Niistä pidän. Ja tosiaan tuo kuvan 2 turkoosin värinen toppi on just itellä. On tosi tukeva toppi.
Jaa, minä taas käytän lyhyitä shortseja, tosin vain kesäaikaan. Salilla ei ole ilmastointia. Olen pian 50 täyttävä nainen. Ei voisi vähempää kiinnostaa muiden salipukeutumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat on räjähtäneet käsiin. Luulen, että näkemäsi nainen kärsii jostain vakavasta sellaisesta. Näitä voi olla vaikea tunnistaa ammattilaisenkin, monelle tapahtuu uskomattomia asioita ennen kuin läheiset herää.
Itsensä paljastelu voi olla pakkomielteistä.
Psykiatri
Puoskari sinä olet. Ja tarkemmin sanottuna rupsahtanut nainen, joka ei voi enää pukeutua paljastavasti.
Tän päivän paljastaja on huomisen rupsahtaja. Tuo esittely on yksinkertaisesti kuvottavaa. Kaikki tietää ne hajut ja eritteet, mitä esittelykohteisiin kuuluu, ja ne tuommoisesta tulee lähinnä mieleen.
Niin, puhut kokemuksesta. Itse en ole kellään havainnut tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri tuo 2 kuvan toppi. Ei kai tuo ihmisiä häiritse?
Ei tarvitse paljastella itseänsä. Laita paita päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat on räjähtäneet käsiin. Luulen, että näkemäsi nainen kärsii jostain vakavasta sellaisesta. Näitä voi olla vaikea tunnistaa ammattilaisenkin, monelle tapahtuu uskomattomia asioita ennen kuin läheiset herää.
Itsensä paljastelu voi olla pakkomielteistä.
Psykiatri
Puoskari sinä olet. Ja tarkemmin sanottuna rupsahtanut nainen, joka ei voi enää pukeutua paljastavasti.
Tän päivän paljastaja on huomisen rupsahtaja. Tuo esittely on yksinkertaisesti kuvottavaa. Kaikki tietää ne hajut ja eritteet, mitä esittelykohteisiin kuuluu, ja ne tuommoisesta tulee lähinnä mieleen.
Niin, puhut kokemuksesta. Itse en ole kellään havainnut tuollaista.
Ja lisätäkseni vielä, että jotkut ei vanhene sitten millään. Sinä olet jo valahtanut, mieleltäsikin katkeroitunut. :-)
Joskus naiset niin niukoissa ja vartalonmyötäisissä "vaatteissa" ettei omasta treenistä tule mitään. Pitää ihan keskittyä ettei katse harhaile!
M38
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla naisilla on taustalla vaikeita traumoja.
aina löytyy näitä freudeja
Vierailija kirjoitti:
Kun kuntoilee haluaa timmin kropan. Se on motivoimampaa säilyttää kun näkee vartalonsa.
Mutta miksi ei riitä, että itse näkee vartalonsa? Miksi ei riitä, että salilla treenaa asialliset vaatteet päällä, menee kotiin, riisuu vaatteet ja katselee sitten siellä itseään peilistä niin paljon kuin haluaa?
Teen aiheesta tohtorin väitöskirjaa ja kuva tapauksesta olisi tärkeä akateemisessa mielessä.
Tekisitte Suomen tiedeyhteisölle suuren palveluksen toimittamalla kuvan tähän ketjuun, josta saisin sen väitöskirjani lähteeksi.
- Naisten salipukeutuminen ennen ja nyt väikkärin laatija -
Enpä ole tullut ajatelleeksi että paljastelen itseäni kun käytän toppia salilla, enkä pidä t-paitaa siinä päällä. 10 vuotta oon salille käynyt, aina toppi päällä, koska sen kanssa on vaan niin hyvä ja mukava treenaa..mutta aina oppii uutta kun nyt täällä näemmä osa naisistakin on sitä mieltä että salilla toppia käyttävät naiset paljastelevat itseään..no huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Mittasitko metalliviivottimella voimaantuneen kullisi?
18,5
Mua kans häiritsee salilla nää puolialastomat. Toinen vastenmielisyys on nää pullistelijat, joilla on sellainen salitoppi, joka paljastaa hormoniselän näppylöineen kokonaan. Yök.
https://www.icaniwill.fi/fi/naiset/naiset-urheiluliivit/nimble-twist-sp…
Ohan näitä myynnissä aikamoisia urheiluliivejä
Jos joku tulee kuntosalille niin täysin sopimattomassa asusteessa, että muille läsnäolijoille tulee niin kiusaantunut olo, että se haittaa omaa olemista kuntosalilla tulee jonkun käydä ilmoittamassa henkilökunnalle tästä sopimattomasti pukeutuneesta ja henkilökunta puuttuu asiaan niin kuin heitä on ohjeistettu näissä tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosaleilla on usein tietyt järjestyssäännöt, kuten levypainojen laittaminen paikalleen, ei kavereita salille maksamatta jne. Sääntöihin voisi laittaa lisäyksen, ettei provosoiva ja paljastava pukeutuminen ole sallittua. Hankkisin heti vuosijäsenyyden salille, johon instabeibet eivät tule.
Meidän salilla on! Lukee erikseen englanniksi ja suomeksi että ei paljastavaa pukeutumista / no itsy bitsy tops tms. Ivalossa. Eikä maksakaan kuin muistaakseni 12e/kk ja sillä saa uimahallin ja ryhmäliikuntavuorotkin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittasitko metalliviivottimella voimaantuneen kullisi?
18,5
mm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosaleilla on usein tietyt järjestyssäännöt, kuten levypainojen laittaminen paikalleen, ei kavereita salille maksamatta jne. Sääntöihin voisi laittaa lisäyksen, ettei provosoiva ja paljastava pukeutuminen ole sallittua. Hankkisin heti vuosijäsenyyden salille, johon instabeibet eivät tule.
Meidän salilla on! Lukee erikseen englanniksi ja suomeksi että ei paljastavaa pukeutumista / no itsy bitsy tops tms. Ivalossa. Eikä maksakaan kuin muistaakseni 12e/kk ja sillä saa uimahallin ja ryhmäliikuntavuorotkin käyttöön.
Sielläpä on edullista. Pks:lla ei 70 e riitä tuollaiseen komboon/kk.